ورزش

آشنایی با 5 جای دیدنی در رامسر

در این مقاله، به شما پنج مکان از جاهای دیدنی رامسر مانند بام رامسر، پارک ملی گیسوم، ساحل رامسر، پل بلادر و موزه محیط زیست رامسر را معرفی خواهیم کرد.

23 مهر 1402

النصر 3 ستاره خارجی اش را از لیست بازی با پرسپولیس خط زد

به گزارش اسپورت، النصر در یکی از حساس ترین بازی های هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. پنج بازیکن خارجی النصر برای این بازی حساس که امشب در استادیوم آزادی برگزار می گردد، تعیین شدند.

28 شهریور 1402

یبوست خود را در منزل درمان کنید، 7 ترفند خانگی برای برطرف یبوست

یبوست، عارضه ای است که می تواند به طرق مختلف بر کیفیت زندگی و بعلاوه سلامت جسمی و روانی تأثیر منفی جدی داشته باشد. راه های طبیعی بسیاری برای برطرف یبوست وجود دارد که می توانید آن ها را در منزل انجام دهید و به بهبود این شرایط یاری کنید.

22 شهریور 1402

دومین شوک علیرضا بیرانوند به یحیی

در حالی که کمتر از 10 روز دیگر به تقابل فوق العاده حساس پرسپولیس با النصر عربستان در روز اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به جای مانده است، یحیی گل محمدی فعلاً باید قید استفاده از علیرضا بیرانوند را بزند، چون شواهد نشان می دهد سنگربان ملی پوش پرسپولیس...

19 شهریور 1402

جایگاه والیبال ایران به خطر افتاد

در جریان مسابقات والیبال قهرمانی اروپا 2023، دو تیم والیبال هلند و چک به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با پیروزی 3 بر صفر هلند همراه بود. هلند در این بازی پیروز شد با نتایج مشابه 25 بر 22 در هر سه ست به پیروزی برسد. نیمیر عبدالعزیز ستاره هلند با کسب 19 امتیاز...

12 شهریور 1402

شکایت سیلوا از استقلال

مدافع فصل گذشته استقلال برای دریافت مطالباتش شکایتی را بیان کرد.

11 شهریور 1402

متلک یحیی گل محمدی به بهروز رهبری فرد

خبرورزشی نوشت: مدافع سابق پرسپولیس به تازگی ضمن انتقاد از یحیی گل محمدی گفته است: تعجب می کنم باشگاه پرسپولیس وقت کافی داشت، اما مهاجم خوبی نگرفت؛ شهاب زاهدی در مجارستانی بازی نموده که فوتبالیست های این کشور خودشان در اتوشویی کار می نمایند! این معیار...

9 شهریور 1402

گرفتگی عضلات نشانه کمبود این ویتامین است!

تابه حال شده که در هنگام راه رفتن به ناگهان عضلات شما به خصوص عضلات پای شما بگیرد؟ با درد ناشی از آن چگونه کنار آمده اید؟ تابه حال با این سوال روبرو شده اید که گرفتگی عضلات در اثر کمبود چه ویتامینی در بدن رخ می دهد؟

3 شهریور 1402

بازی خداحافظی طارمی با پورتو ، انتقال بزرگ برای ستاره ایرانی

مذاکرات تاتنهام با پورتو برای جذب طارمی جدی شده و این بازیکن ایرانی آماده انتقال به لیگ برتر انگلیس است.

15 مرداد 1402

مهاجم سرخ ها در آستانه آغاز لیگ خانه نشین شد

در روزهایی که پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ بیست و سوم با معضل کمبود بازیکن به ویژه در خط حمله روبرو است، یکی از مهاجمان این تیم با پارگی رباط صلیبی روبرو شد.

14 مرداد 1402

آخرین مهلت باشگاه های لیگ رجحان برای ثبت قرارداد های تازه

فرشید طاهری، سرپرست جابجایی سازمان لیگ اظهار کرد: با توجه به اینکه ثبت قرارداد های تازه بازیکنان در فصل 1403-1402 و صدور کارت احتیاج به آنالیز دارد لذا حداکثر مهلت تحویل مدارک و ثبت قرارداد های بازیکنان تازه باشگاه ها برای صدور کارت تا ساعت 14 روز یکشنبه مورخ...

12 مرداد 1402

تنها چاره منچستریونایتد برای خرید بازیکنی که در جام جهانی درخشید

منچستریونایتد تنها در صورتی می تواند سفیان آمرابات، هافبک فیورنتینا را به خدمت بگیرد که بتواند در تابستان سال جاری اسکات مک تومینای را بفروشد.

8 مرداد 1402

ادعای جنجالی پیشکسوت فوتبال درباره استقلالی شدن بیرانوند

با آنکه چند روزی از بسته شدن پرونده حضور علیرضا بیرانوند در استقلال می گذرد اما هنوز بازتاب های آن اتفاق را شاهدیم. آن شایعات و آن ماجرای جنجالی، بسیاری از دروازه بان های فوتبال ایران که تصور می کنند بیرانوند با رقمی نجومی در پرسپولیس مانده است را به...

23 تیر 1402

گلایه بیرانوند از افشین پیروانی: مگه چی کار کردم که هوادارا منو ببخشن؟!

علیرضا بیرانوند در واکنش به مصاحبه افشین پیروانی یک استوری منتشر کرد و از او گلایه کرد.

20 تیر 1402

درویش تکلیف بیرانوند را معین کرد ، نباید حرکت بدش را بپوشانیم

رضا درویش می گوید دلش نمی خواهد با قرارداد بیشتر از سقف بستن با یک بازیکن در حق دیگر نفرات اجحاف کند.

14 تیر 1402

بمب تازه تراکتور در آستانه انفجار

تیم فوتبال تراکتور عزم خود را برای قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا جزم نموده است.

11 تیر 1402

واکنش عجیب حجت کریمی به اتفاقات تمرین جنجالی

حجت کریمی پس از خاتمه عقد قرارداد مهرداد محمدی با باشگاه استقلال، در جمع خبرنگاران و در خصوص تمرین پُرحاشیه روز پنجشنبه تیم فوتبال این باشگاه گفت: سر فرصت حرف های زیادی خواهم زد.

11 تیر 1402

وانت غول پیکر نو بازار ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: تبلیغات محیطی نشان می دهد پیکاپ غول پیکر بهمن G9 به زودی روانه بازار می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

8 تیر 1402

دمنوش های گیاهی مناسب تابستان و هوای گرم

تابستان فصل خوردن شربت و نوشیدنی های سرد و خنک است. وقتی مجبورید روز های گرم تابستانی را بیرون از منزل و در گرما سپری کنید نوشیدن شربت و نوشیدنی های سرد حتما برایتان ضروری است.

4 تیر 1402

گزینه پرسپولیس سر از سپاهان درآورد؛ عصبانیت یحیی

یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در شرایطی که تاکید زیادی دارد تا برنامه هایش برای جابجایی عملی گردد، اما در آن طرف مسوولان باشگاه تا کنون نتوانستند هیچ یک از خواسته های او را برآورده نمایند.

1 تیر 1402
تعداد: (274)