وانت غول پیکر نو بازار ایران، عکس

به گزارش وبلاگ بهابادی، گجت نیوز نوشت: تبلیغات محیطی نشان می دهد پیکاپ غول پیکر بهمن G9 به زودی روانه بازار می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

وانت غول پیکر نو بازار ایران، عکس

پیکاپ بهمن G9 به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 220 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه به وسیله گیربکس 8 سرعته AT به چرخ های عقب منتقل می گردد. البته این خودرو از سیستم انتقال قدرت Part-Time 4WD نیز بهره می برد که رانندگان با آن می توانند نیرو را به وسیله یاری سبک و سنگین به تمام چرخ ها منتقل نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • لوکس ترین ماشین آمریکایی فراوری ایران/ عکس

  • لاشه تایتان به ساحل رسید/ معمای انفجار زیردریایی حل می گردد؟/ عکس

  • هواپیمای افسانه ای که ستاره های فوتبال را به عربستان می برد/ عکس

برای سیستم تعلیق این خودرو در محور جلو از نوع دوجناغی و در محور عقب از نوع صلب با فنر اول استفاده شده است. بعلاوه این خودرو از ترمزهای دیسکی در هر چهارچرخ بهره می برد.

امکانات ایمنی و رفاهی

پیکاپ بهمن G9 به امکانات ایمنی متعددی چون سیستم ترمز ضد لغزش، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز یاریی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم کنترل حرکت در بین خطوط، کروز کنترل، سیستم قطع اتوماتیک سوخت هنگام تصادف، سیستم باز کردن قفل درها هنگام تصادف، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم روشنایی اتوماتیک، برف پاک کن های اتوماتیک تازه، ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی، 4 کیسه هوا شامل کیسه های هوای راننده و سرنشین به همراه 2 کیسه هوای جانبی مجهز شده است.

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می توان به قطعات چرمی کابین، کفی اتاق بار، پرده اتوماتیک برقی محفظه بار، ترمز پارک برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن، دکمه های کنترل از روی فرمان، گرم کن صندلی های جلو، نورپردازی فضای داخلی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 10 جهت، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، شارژر مجزا برای ردیف عقب، سیستم ورود بدون کلید، سیستم استارت بدون کلید، سیستم ضبط وقایع خودرو، دوربین 360 درجه اطراف خودرو، اتصال بلوتوثی تلفن همراه با قابلیت Screen Mirroring، سیستم مولتی مدیا با قابلیت های فرمان صوتی مانیتور بزرگ لمسی 10.1 اینچی اشاره نمود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ بهابادی مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "وانت غول پیکر نو بازار ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت غول پیکر نو بازار ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید