هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو؛ برترین گزینه برای سفرهای تجاری و تفریحی

به گزارش وبلاگ بهابادی، هتل 5 ستاره مجلل و بسیار لوکس جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو هم برای مسافران تجاری و هم برای کسانی که برای تعطیلات به آذربایجان سفر می نمایند برترین انتخاب است و در مرکز شهر واقع شده است.

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو؛ برترین گزینه برای سفرهای تجاری و تفریحی

در این هتل پیشرفته، از اتاق ها و سوئیت هایی با منظره افق باکو و امکانات رفاهی مجلل لذت خواهید برد. مراکز خرید، تفریحی و تجاری اصلی باکو همگی در 5 دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارند.

برج های شعله باکو، مرکز فرهنگی حیدر علی اف، باغ فیلارمونیک و قلعه دختر از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می نمایند. این هتل تنها 7 دقیقه پیاده تا ایستگاه مرکزی باکو و 25 دقیقه با ماشین تا فرودگاه بین المللی باکو فاصله دارد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به باکو را داشته باشید، هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel با ارائه امکانات رفاهی بی نظیر مکان ایده آلی برای اقامت به شمار می آید.

امکانات کلی هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته کار می نماید. با دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi هتل، تصاویر خود را پست کنید و هر زمان که می خواهید می توانید به ایمیل های خود پاسخ دهید. با رزرو آسان خدمات حمل و نقل هتل، سفرهای خود را به و از فرودگاه از قبل برنامه ریزی کنید.

این هتل خدمات کرایه اتومبیل و شاتل ارائه می دهد تا به شما یاری کند به هر جایی که می خواهید در باکو بروید. در صورت احتیاج به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. از خود با آبگرم مجلل آبشرون پذیرایی کنید، از باشگاه بدنسازی یا استخر سرپوشیده هتل تماشا کنید و در رستوران ها و سالن های هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو غذاهای لذیذ را میل کنید.

انواع ماساژها، اتاق بخار، سالن زیبایی با انواع درمان های پوستی، مرکز اسپا، سونا و جکوزی در این هتل وجود دارد. اگر در حال برنامه ریزی یک رویداد هستید، به فناوری صوتی و تصویری پیشرفته، پذیرایی بسیار تحسین شده و مکان های پیچیده، از جمله سالن پایکوبی Sharg Zali، احتیاج دارید. پارکینگ در دسترس و رایگان است که به وسیله هتل برای میهمانان با وسایل حمل و نقل اختصاص داده شده است.

در حین اقامت در این هتل فوق العاده، کارکنان مفید در میز پذیرش می توانند با خدمات متعددی از جمله خدمات دربان، چک این یا خروج سریع، انبار چمدان و صندوق امانات به شما یاری نمایند. اگر می خواهید بلیط برای برترین تفریح های شهر داشته باشید، می توانید از خدمات بلیط هتل و تورها یاری بگیرید.

برای جا به جایی بین طبقات آسانسور وجود دارد. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می توانند از خدمات ویژه ای که برای آن ها تعبیه شده استفاده نموده و همانند سایر مسافران اقامت بی نظیری را تجربه نمایند. استعمال دخانیات در مکان های عمومی و اتاق ها و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.

علاوه بر خدماتی که در متن به آن ها اشاره شد، خدماتی همانند فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب و با اخلاق هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel به زبان های انگلیسی، آذربایجانی، آلمانی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

روش های تفریح متعددی از جمله کلاس های آشپزی، یوگا، موسیقی زنده و دوچرخه سواری برای پر کردن اوقات فراعت میهمانان در هتل JW Marriott Absheron Baku Hotel در نظر گرفته شده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو عبارتند از:

اتاق لوکس

استودیوی اکسکیوتیو

سوئیت اکسکیوتیو

اتاق کینگ پریمییر اکسکیوتیو

سوئیت کینگ امباسدور

اتاق خانوادگی با منظره شهر

اتاق خانوادگی با منظره دریا

امکانات داخل اتاق شامل سرویس اتاق 24 ساعته و نظافت روزانه است تا بتوانید آرامش داشته باشید و از اقامت خود لذت ببرید. این هتل در اتاق ها تهویه مطبوع و وای فای رایگان را برای رفاه میهمانان فراهم می نماید. اتاق ها منتخب دارای روزنامه، تلویزیون کابلی، پایه آی پاد، میز کار و گاوصندوق لپ تاپ هستند.

این هتل بعلاوه در اتاق ها یخچال، قهوه ساز یا چای ساز، بطری آب، قهوه فوری و مینی بار را برای میهمانان فراهم می نماید. هتل با علم به اینکه امکانات حمام نقش مهمی در افزایش رضایت میهمانان دارد، در اتاق های منتخب، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، حوله و دمپایی ارائه می دهد.

رستوران هتل

کافه ZEST Lifestyle در تمام طول روز برای صبحانه، ناهار و شام باز است. طیف وسیعی از صبحانه ها و غذاهای کبابی در رستوران Fireworks سرو می گردد، در حالی که رستوران Oro Nero غذاهای ایتالیایی را ارائه می دهد. میهمانان می توانند از نوشیدنی ها و تنقلات در بار Razzmatazz یا در قهوه خانه Zest لذت ببرند. غذای مخصوص کودک، عصرانه و غذاهای گیاهی و بدون گلوتن نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو تا جاذبه های تماشای نزدیک

فاصله تا قلعه دختر: 2.5 کیلومتر

فاصله تا باغ فیلارمونیک: 4 کیلومتر

فاصله تا مرکز فرهنگی حیدر علی اف: 4.4 کیلومتر

فاصله تا برج های شعله باکو: 4.4 کیلومتر

فاصله تا برج سوکار باکو: 5.7 کیلومتر

فاصله تا کاخ سعادت باکو: 6.5 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو؛ برترین گزینه برای سفرهای تجاری و تفریحی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو؛ برترین گزینه برای سفرهای تجاری و تفریحی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید