اتفاق عجیب در تاریخ جام جهانی ، نحسی توپ طلا گریبان فرانسه را هم می گیرد؟

به گزارش وبلاگ بهابادی، اینطور که تاریخ دنیای فوتبال گواهی می دهد تیم ملی فرانسه با توپ طلای کریم بنزما در جام جهانی قهرمان نمی گردد.

اتفاق عجیب در تاریخ جام جهانی ، نحسی توپ طلا گریبان فرانسه را هم می گیرد؟

به گزارش وبلاگ بهابادی آنلاین، کریم بنزما مهاجم تیم ملی رئال مادرید و فرانسه توانست در کشورش برنده توپ طلا گردد. با این حال این اتفاق می تواند یک فال بد برای تیم فرانسه باشد. خود مهاجم رئال مادرید آرزوی قهرمانی در جام دنیای را دارد که یک ماه دیگر شروع می گردد.

  • ببینید | کریم بنزما با خودروی لاکچری بازی GTA در مراسم توپ طلا | برترین بازیکن دنیا سوژه شد!
  • عکس | مرد سال فوتبال انتخاب شد | برترین بازیکن دنیا توپ طلا را از دستان اسطوره رئال مادرید گرفت

هیچ بازیکنی در تاریخ نبوده است که توپ طلا را برده باشد و در همان سال عنوان قهرمانی جام دنیای را نیز توانسته باشد کسب کند.

فرانسه به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این تورنمنت بازی خواهد نمود. بنزما در تیمی که چهار سال پیش در روسیه قهرمان جام شد، نبود و به همین دلیل خیلی انگیزه دارد تا بتواند در قطر فرانسه را به قهرمانی در جام دنیای برساند و این عنوان را نیز به افتخارات خود اضافه کند.

با این حال نباید از یاد برد که تا به امروز هیچ بازیکنی نبوده است که در سالی که توپ طلا را برده عنوان قهرمانی در جام دنیای را نیز کسب کند. بازیکنان مشهوری مانند آلفردو دی استفانو، اوزه بیو، یوهان کرایف، روبرتو باجو، رونالدو، رونالدینیو، مایکل اوون و لیونل مسی نفراتی بودند که همگی در این امر ناکام ماندند. شایان ذکر است که کرایف، باجو و رونالدو به فینال رسیدند اما شکست خوردند.

در حالی که بنزمای 34 ساله به خاتمه دوران حرفه ای خود نزدیک می گردد، مسابقات جام دنیای قطر احتمالا آخرین شانس او برای قهرمانی در جام دنیای خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اتفاق عجیب در تاریخ جام جهانی ، نحسی توپ طلا گریبان فرانسه را هم می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در تاریخ جام جهانی ، نحسی توپ طلا گریبان فرانسه را هم می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید