دوچرخه سواری

آشنایی با 5 جای دیدنی در رامسر

در این مقاله، به شما پنج مکان از جاهای دیدنی رامسر مانند بام رامسر، پارک ملی گیسوم، ساحل رامسر، پل بلادر و موزه محیط زیست رامسر را معرفی خواهیم کرد.

23 مهر 1402

یبوست خود را در منزل درمان کنید، 7 ترفند خانگی برای برطرف یبوست

یبوست، عارضه ای است که می تواند به طرق مختلف بر کیفیت زندگی و بعلاوه سلامت جسمی و روانی تأثیر منفی جدی داشته باشد. راه های طبیعی بسیاری برای برطرف یبوست وجود دارد که می توانید آن ها را در منزل انجام دهید و به بهبود این شرایط یاری کنید.

22 شهریور 1402

چگونه هنگام پیاده روی شب، در امان باشیم

1. در شب لباس های روشن و منعکس نماینده نور بپوشید.هنگامی که می خواهید در تاریکی شب بیرون بروید، این امر لازم است که اگر لباسی با رنگ روشن دارید، بپوشید. رنگ لباس سفید، زرد و نارنجی انتخاب های خوبی برای پیاده روی در شب هستند. راه چاره دیگر استفاده از نوار...

20 اسفند 1401

برترین ورزش در پیشگیری از زوال شناختی کدام است؟

با افزایش سن، جریان خون به مغز و عملکرد شریانی کاهش می یابد، اما این کاهش را می توان کند کرد.

17 آبان 1401

هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو؛ برترین گزینه برای سفرهای تجاری و تفریحی

هتل 5 ستاره مجلل و بسیار لوکس جی دبلیو ماریوت آبشرون باکو هم برای مسافران تجاری و هم برای کسانی که برای تعطیلات به آذربایجان سفر می نمایند برترین انتخاب است و در مرکز شهر واقع شده است.

12 مهر 1401

حمل و نقل عمومی در بلگراد؛ صربستان

سیستم حمل و نقل عمومی شهر بلگراد شامل اتوبوس، تراموا، اتوبوس برقی و قطار می گردد؛ اما از حمل و نقل سریع نظیر مترو در اینجا خبری نیست که در نوع خود جالب است.

25 تیر 1401

اقامتی به یاد ماندنی در لوکس ترین هتل مرکز!

ما در این مقاله قصد داریم یکی از لوکس ترین هتل های تهران و ایران را به شما به طور کامل معرفی کنیم و در نهایت شما را هدایت کنیم که اگر قصد داشتید اقامتی در این هتل داشته باشید، چگونه آن را با مناسب ترین قیمت و بصورت آنلاین رزرو نمایید. پس تا انتهای این مطلب،...

13 تیر 1401

بهترین گجت های پوشیدنی سال 2020

در دنیای امروزی شاید گوشی های هوشمند به بخش جدانشدنی زندگی بسیاری از کاربران تبدیل شده باشند، اما نمی توان به افزایش روزافزون استفاده از گجت های پوشیدنی اشاره نکرد. این محصولات با اندازه کوچک و امکانات گسترده ای که دارند، به تدریج توانستند به یکی از...

3 اسفند 1399

12 ورزشکار دوپینگی ایران معین شدند

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نخستین مرحله از اسامی ورزشکاران دوپینگی سال 2019 که تمام مراحل مدیریت نتایج آنها در این ستاد سپری شده و احکام قطعی آنها به تایید آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ رسیده است را خاطرنشان کرد.

16 بهمن 1398