سینما

مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی صورت می گیرد.

12 مهر 1402

میازاکی، استاد انیمه های ژاپنی، کدام انیمیشن های دیزنی را دوست دارد؟

وقتی صحبت از بزرگ ترین نام های انیمیشن می گردد، تنها چند مبتکر هستند که واقعاً سزاوار مقام اول اند. در هالیوود، کمتر کسی است که مدال طلا را به گردن والت دیزنی نیندازد، در اروپا یان شوانکمایر، استاد استاپ موشن برجسته است و در آسیا استاد بزرگ انیمه، هایائو...

3 مهر 1402

موضوعاتی از علی حاتمی که باید بدانید

مستند آن معلم بی استاد روایت زنده یاد علی حاتمی کارگردان برجسته از زبان هنرمندان مطرح کشور سه شنبه 21 شهریور ساعت 22 هم زمان با روز ملی سینما از شبکه مستند پخش می گردد.

22 شهریور 1402

تذکر سازمان زیباسازی تهران به مهران مدیری و محمدحسین مهدویان درباره تبلیغ دو فیلم

سازمان زیباسازی شهرتهران ضمن غیرواقعی دانستن تبلیغات غیرمتعارف دو سریال شبکه خانگی در فضای شهری مرکز، به سازندگان این سریال ها تذکر داد.

7 شهریور 1402

ببینید ، خوش شانس هستیم که بشقاب پرنده می بینیم!

در همان ایامی که اطراف شهر کانزاس یک ویدئو منتسب به یوفو گرفته شد، یک خانواده هم در انگلیس ادعا کرد که یک یوفو را در حال پرواز در هوا دیده و از تماشای چنین صحنه ای حیرت زده شده اند.

28 مرداد 1402

پرش یک پیکاپ شش چرخ از روی تسلا مدل S!

حدود یک سال پیش، تیم Triple F Collection یک شکست بزرگ در پرش از روی خودروی دیگر داشت که منجر به هزینه 20 هزار دلاری تعمیر خودرو شد! پس از تصادف، این هیولای 6 چرخ به شرایط قبلی خود بازگشته است، به این معنی که زمان ماجراجویی های نو فرا رسیده است.

26 مرداد 1402

این فیلم ایرانی بدون بازیگر زن به سینما می آید

تهیه کننده فیلم سینمایی فسیل گفت: فیلمی در مراحل پس از فراوری داریم که اصلا چیزی به نام بازیگر زن در این فیلم وجود ندارد.

21 مرداد 1402

جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

ایسنا نوشت: محسن زنگنه در شرح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با یاری وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی نمایند؛ دستگاه ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل نمایند.

2 مرداد 1402

آویزان ماندن از گردن؛ تصاویر تمرینات عجیب یک رشته رزمی

آیا کونگ فوی شائولین یک هنر جنگی است؟ این سؤال مهمی است که اگر آن را از یک استاد بپرسید به شما می گوید شائولین کونگ فو فقط یک هنر جنگی نیست.

18 تیر 1402

ردمی نوت 12 4G در مقابل گلکسی A14 5G؛ کدام را بخریم؟ردمی نوت 12 4G در مقابل گلکسی A14 5G

در این مطلب به مقایسه دو گوشی مالی گلکسی A14 5G و ردمی نوت 12 4G می پردازیم تا ببینیم کدام یک ارزش خرید بیشتری دارد.

29 خرداد 1402

معرفی تعدادی از معروف ترین مراکز خرید مسکو

اگر تا به امروز سفر به روسیه یا سفر به مسکو داشته اید، بدون شک می دانید که این شهر یکی از برترین مراکز خرید دنیا را دارد، چرا که از برندهای لوکس پوشاک داخلی و خارجی گرفته تا سوغات ریز و درشت هنری و انواع صنایع دستی را می توانید به راحتی در مسکو بیابید. مراکز...

19 خرداد 1402

فیلم ، مار زنده ای که در گوش یک زن گیرافتاد؛ چرا باید مراقب فیلم های ویروسی باشیم؟

در عصر رسانه های اجتماعی، ویدئوهایی که حوادث عجیب و شگفت انگیزی را ثبت می نمایند، می توانند به سرعت توجه عموم را به خود جلب نمایند. اخیراً یک ویدیو که یک مار زنده را در گوش یک زن به تصویر می کشد، بینندگان را در سراسر دنیا مسحور و نگران نموده است.

3 خرداد 1402

لیست شخصیت های اولین بسته الحاقی مورتال کامبت 1 مشخص شد

آمازون به تازگی لیست شخصیت های موجود در کامبت پک 1 را به عنوان اولین بسته الحاقی بازی مورتال کامبت 1 فاش کرده است.

2 خرداد 1402

ب ام و با آهنگساز مشهور قایق می سازد!، عکس

ایسنا نوشت: آب سُر (hydrofoil) شناوری تندرو است که پس از رسیدن به سرعت معین با استفاده از باله ها یا تیغه هایی که از زیر آن بیرون می آید، بدنه اش از سطح آب بلند می گردد. هنگامی که این قایق به سرعت لازم برسد و نیروی کافی برای بلند شدن آن از سطح آب وجود داشته باشد،...

2 خرداد 1402

گاهی ترجمه آثار تخصصی از تألیف دشوارتر است

مجید پروانه پور از مترجمان تخصصی تاریخ و فلسفه هنر، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: فلسفه هنر و اهمیت هنر به عنوان یک امر تاثیر گذار اجتماعی سابقه کمی دارد و حدود 50 سال است که به آن توجه شده و در دانشگاه ها تدریس و مباحث نظری هنر مطرح می شود. فلسفه...

27 اردیبهشت 1402

غافلگیری بارش نیم متر برف در دامنه های سبلان ؛ امدادرسانی به عشایر

بارش نیم متر برف در بیست و پنجمین روز از ماه دوم فصل بهار عشایر در ییلاقات دامنه های سبلان را غافلگیر کرد.

26 اردیبهشت 1402

چطور فیلم های پاک شده از دوربین مداربسته را ریکاوری کنیم؟

دوربین های مداربسته عمدتا قابلیت ذخیره فیلم های گرفته شده را دارند. این آپشن امکان بازبینی چند باره را برای ناظران و کنترل کنندگان آن ها فراهم می نماید و عملا یکی از کاربرد های این سیستم ها در مستندسازی فرآیند نظارت است؛ بنابراین امکان آرشیو کردن و استفاده...

18 اردیبهشت 1402

تصویر الناز ملک با پوشش و نقش متفاوت ، همه چیز درباره آیسان سریال سقوط

امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر ضمن اشاره به برگزیده شدن نمایش آنا با بازی الناز ملک در جشنواره مونودرام کارتاچ تونس، از نبود شرایط مناسب برای اجرای آثارش در داخل کشور گلایه کرد.

17 اردیبهشت 1402

ببینید ، لحظه سقوط سریع ترین جنگنده جهان ، جنگنده روسیه داخل دریاچه سقوط کرد

وزارت دفاع روسیه از سقوط یک فروند جنگنده رهگیر خود در شمال غربی این کشور خبر داد.

7 اردیبهشت 1402

پخش فصل تازه مهمونی ایرج طهماسب در عید نوروز

عروسک ها و اتفاقات تازه، بخش اصلی این برنامه را تشکیل می دهند و این بار بیشتر، عروسک ها به همراه شخصیت های تازه ، مهمونی را پیش می برند.

28 اسفند 1401
تعداد: (117)