جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

به گزارش وبلاگ بهابادی، ایسنا نوشت: محسن زنگنه در شرح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با یاری وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی نمایند؛ دستگاه ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل نمایند.

جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از مخالفت این کمیسیون با افزایش مالیات بر ارزش افزوده در این لایحه اطلاع داد و گفت: طبق مصوبه کمیسیون، کارت هوشمند ملی صادر می گردد که این کارت دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

محسن زنگنه در شرح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با یاری وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی نمایند؛ دستگاه ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل نمایند.

ناسا به ما دروغ گفته است؟/ بدون رطوبت در مریخ ردپای انسان چگونه شکل گرفته؟/ فیلم

کیم جونگ اون می گوید این موشک قوی ترین در کره شمالی است!/ عکس

وی شرح داد: این کارت حاوی اطلاعات همه مردم خواهد بود تا همه خدمات آنها بر روی این کارت پیاده گردد. این کارت به یک شماره تلفن همراه متصل شده و کلیه استعلامات و ارتباطات دولت و دستگاه ها با فرد به وسیله این شماره انجام می گردد. بعلاوه یک آدرس به این شماره تلفن متصل شده و عملاً این کارت ملی هوشمند دربرگیرنده همه اطلاعات و نیازهای فرد خواهد بود.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید