این فیلم ایرانی بدون بازیگر زن به سینما می آید

به گزارش وبلاگ بهابادی، تهیه کننده فیلم سینمایی فسیل گفت: فیلمی در مراحل پس از فراوری داریم که اصلا چیزی به نام بازیگر زن در این فیلم وجود ندارد.

این فیلم ایرانی بدون بازیگر زن به سینما می آید

به گزارش وبلاگ بهابادی، سید ابراهیم عامریان در شرح دلیل ساخت فیلم سینمایی نارگیل 2 اعلام کرد: چون استقبال خوبی از نارگیل1 (یک سریال در پلتفرم نمایش خانگی بود)، شد و مخاطبان آن را دوست داشتند، نارگیل 2 را ساختیم که البته ارتباطی به سریال ندارد چون قصه نارگیل1 در زمانی حدود 100 سال قبل می افتد اما نارگیل سینمایی در زمان حال رخ می دهد.

وی با شرح تفاوت این دو قصه اعلام کرد: قصه نارگیل سریال برای صد سال پیش اما اتفاق فیلم برای زمان حال حاضر است؛ سه عروسک در این قصه داریم که در اثر جادو و اتفاقاتی که برایشان می افتد به صدسال آینده منتقل می شوند و بر این اساس قصه ما به زمان حاضر رسیده و این سفر زمان برای این عروسک ها اتفاق افتاده است.

فیلم سینمایی نارگیل 2

عامریان در پاسخ به این سوال که آیا عمده مخاطبان نارگیل2 بچه ها هستند، گفت: باید دید استقبال چگونه خواهد بود ولی به نظر نمی رسد رقم مخاطبان کودک بیشتر باشد. اقبال نارگیل سریال بین بچه ها و بزرگسالان مشترک بود یعنی هم بچه ها این قصه را دوست داشتند و هم بزرگسالان و خانواده های بچه ها.

عامریان در پاسخ به این پرسش که چرا کمدی همیشه اولویت او بوده است گفت: همه خنده و کمدی را دوست دارند و فقط من نیستم. من هرچه بتواند مردم را بخنداند را دوست دارم.

تهیه کننده فیلم سینمایی فسیل (کریم امینی 1399) توضیح داد: فیلم جدی هم ساخته ام؛ کارگر ساده نیازمندیم (منوچهر هادی 1394) را ساختیم که یک کار کاملا جدی و اجتماعی بود و متاسفانه نفروخت و به خوبی دیده نشد اما در آینده باز هم کار جدی خواهم ساخت.

وی در خصوص تازه ترین کار خود در مقام تهیه کننده سینما گفت: کاری سینمایی به نام جلبک (سید ابراهیم عامریان 1402) را ساخته ایم که احتمالا نام آن عوض خواهد شد و این روزها درحال کارهای پس فراوری آن هستیم که برای پاییز آماده اکران می گردد؛ موضوع این فیلم یک کمدی-اکشن است و فضایی متفاوت دارد. بازیگر نقش اول آن بهرام افشاری است و بازیگر نقش زن ندارد. در حد یکی دو سکانس حضور خانم هست اما اصلا چیزی به نام بازیگر زن در این فیلم نداریم.

ماجرای اعتیاد بازیگر شب های برره و همکاری اش با مهران مدیری | 18سال پیش بود که ...

منبع: همشهری آنلاین

به "این فیلم ایرانی بدون بازیگر زن به سینما می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این فیلم ایرانی بدون بازیگر زن به سینما می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید