سریال و پخش خانگی

میازاکی، استاد انیمه های ژاپنی، کدام انیمیشن های دیزنی را دوست دارد؟

وقتی صحبت از بزرگ ترین نام های انیمیشن می گردد، تنها چند مبتکر هستند که واقعاً سزاوار مقام اول اند. در هالیوود، کمتر کسی است که مدال طلا را به گردن والت دیزنی نیندازد، در اروپا یان شوانکمایر، استاد استاپ موشن برجسته است و در آسیا استاد بزرگ انیمه، هایائو...

3 مهر 1402

تذکر سازمان زیباسازی تهران به مهران مدیری و محمدحسین مهدویان درباره تبلیغ دو فیلم

سازمان زیباسازی شهرتهران ضمن غیرواقعی دانستن تبلیغات غیرمتعارف دو سریال شبکه خانگی در فضای شهری مرکز، به سازندگان این سریال ها تذکر داد.

7 شهریور 1402

این فیلم ایرانی بدون بازیگر زن به سینما می آید

تهیه کننده فیلم سینمایی فسیل گفت: فیلمی در مراحل پس از فراوری داریم که اصلا چیزی به نام بازیگر زن در این فیلم وجود ندارد.

21 مرداد 1402

لیست شخصیت های اولین بسته الحاقی مورتال کامبت 1 مشخص شد

آمازون به تازگی لیست شخصیت های موجود در کامبت پک 1 را به عنوان اولین بسته الحاقی بازی مورتال کامبت 1 فاش کرده است.

2 خرداد 1402

ویدئوی من که بدبخت نبودم جواد رضویان جنجالی شد

در بخشی از سریال در حاشیه جواد رضویان می گوید: من که بدبخت نبودم، اینا منو بدبخت کردند. و مهران غفوریان پاسخ می دهد: ما یه عده گاویم که یاد نگرفتیم!

31 اردیبهشت 1402

تصویر الناز ملک با پوشش و نقش متفاوت ، همه چیز درباره آیسان سریال سقوط

امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر ضمن اشاره به برگزیده شدن نمایش آنا با بازی الناز ملک در جشنواره مونودرام کارتاچ تونس، از نبود شرایط مناسب برای اجرای آثارش در داخل کشور گلایه کرد.

17 اردیبهشت 1402

پخش فصل تازه مهمونی ایرج طهماسب در عید نوروز

عروسک ها و اتفاقات تازه، بخش اصلی این برنامه را تشکیل می دهند و این بار بیشتر، عروسک ها به همراه شخصیت های تازه ، مهمونی را پیش می برند.

28 اسفند 1401

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله ویستامدیا که بازوی ایرانسل در فراوری و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس های لنز، دانا،...

26 اسفند 1401

اسکار بهترین فیلم نامه اقتباسی به حرف های زنانه رسید

به گزارش خبرنگاران ، مراسم نودوپنجمین جایزه اسکار شب گذشته (بامداد امروز به وقت ایران) در سالن دالبی تئاتر برگزار گشت و جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی به فیلم حرف های زنانه رسید. همچنین فیلم سینمایی همه چیز همه جا یک باره به کارگردانی مشترک دنیل کوان...

22 اسفند 1401

چرا انیمیشن دیدار با رابینسون ها دیزنی را نباید فراموش کرد؟

دیدار با رابینسون ها از معدود آثار دیزنی در دو دهه اخیر است که به موفقیتی در گیشه نرسید و به سرعت از یادها رفت. با وجود این، نکات مثبت فراوانی در این انیمیشن به چشم می خورد و از آن آثاری است که بچه ها باید حداقل یک بار دیدن نمایند.

10 دی 1401

رابرت دنیرو آماده ریاست جمهوری آمریکا می گردد

رابرت دنیرو برای ایفای نقش یکی از روسای جمهوری سابق آمریکا در سریال تازه نتفلیکس ظاهر می گردد.

10 آذر 1401

فصل چهارم سریال نون خ تا سه هفته دیگر کلید می خورد

تهیه کننده سریال تلویزیونی نون.خ گفت: فصل نو این سریال برای پخش در عید نوروز و ماه رمضان 1402 فراوری خواهد شد.

10 شهریور 1401

مستند جاسوس شیرها؛ ترکیبی نفس گیر از جاسوسی و مستند طبیعت

مستند شجاعانه و تماشایی راگ رابین که در صحرا های آفریقا ساخته شده، تصویری کمیاب و البته تاسف آور از جهانی شکارچیان تفریحی شیر به ما نشان می دهد. رابین یک مستندساز طبیعت دوست اهل استرالیاست که وقتی فهمید جمعیت شیر های آفریقا با چه سرعت وحشتناکی رو به...

13 مرداد 1401

10 مورد از بهترین برندهای زیبایی و مراقبت از پوست کره ای

در سال های اخیر شاهد موج رو به توسعه فرهنگ و هنر کره جنوبی در دنیا بوده ایم. از موزیک پاپ کره ای یا کی-پاپ بگیرید تا فشن کره ای کی-فشن و سریال ها و فیلم های کره ای کی-دراما. این ترندهای کره ای چه در بحث استایل و فشن و چه در موسیقی پاپ و محصولات فرهنگی در میان...

5 مرداد 1401

بازیگر معروف تونسی سریال سلمان فارسی درگذشت

هشام رستم بازیگر سرشناس تونسی که در سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری نیز نقش آفرینی نموده بود، دیروز درگذشت.

1 مرداد 1401

چگونه موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

حتی اگر دزدِ گوشی، SIM کارت را عوض کرده باشد، تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد.

10 تیر 1401

موربیوس در مقایسه با ونوم و مرد عنکبوتی چقدر قدرتمند است؟

اکنون که فیلم موربیوس اکران شده و ما به ارتباط او با دنیای مارول پی برده ایم، این سوال ممکن است برای مخاطبان پیش بیاید که آیا موربیوس با بازی جرد لتو از ونوم با بازی تام هاردی یا مرد عنکبوتی با نقش آفرینی تام هالند قوی تر است یا نه.

24 خرداد 1401

بندرخمیر نیازمند یک سالن سینمایی مناسب است

خبرنگاران/هرمزگان دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران گفت: شهر بیست هزارنفری بندرخمیر حتما نیازمند یک سالن سینمایی در شان مردم خوب و فرهنگ دوست بندرخمیر است.

28 اردیبهشت 1401

غوغای هلیا امامی با این عکس نامتعارف ! ، چرا این شکلی شد

به گزارش ساعد نیوز، هلیا امامی عکسی با استایل گنگ و خفن خود منتشر کرد.

12 اسفند 1400

انیمیشن داگ راک 2 (Rock Dog 2)؛ ترکیبی کودک پسند از سگ و گوسفند و موسیقی

بادی، سگ گیتار نوازی که اهل روستای کوه برفی است می گوید: هوادار ها دمدمی مزاج هستند؛ هیچوقت نمیدونی که ذائقه شون کی تغییر میکنه. این یه جور بازی اعداده و من میخوام وارد این بازی بشم. خود این فیلم هم (که یکی از پرخرج ترین انیمیشن های چینی-آمریکایی است) یک...

29 بهمن 1400
تعداد: (29)