انیمیشن داگ راک 2 (Rock Dog 2)؛ ترکیبی کودک پسند از سگ و گوسفند و موسیقی

به گزارش وبلاگ بهابادی، بادی، سگ گیتار نوازی که اهل روستای کوه برفی است می گوید: هوادار ها دمدمی مزاج هستند؛ هیچوقت نمیدونی که ذائقه شون کی تغییر میکنه. این یه جور بازی اعداده و من میخوام وارد این بازی بشم. خود این فیلم هم (که یکی از پرخرج ترین انیمیشن های چینی-آمریکایی است) یک جور بازی اعداد است، چون قسمت اولش در سال 2016 کاملا در گیشه مغلوب شد و حالا قسمت دومش با فضایی پر شور و هیجان ساخته شده تا شاید شکست قبلی را جبران کند.

انیمیشن داگ راک 2 (Rock Dog 2)؛ ترکیبی کودک پسند از سگ و گوسفند و موسیقی

به گزارش وبلاگ بهابادی؛ این فیلم از یک جهت یک تفریح مدرن آمریکایی است و از جهت دیگر یک داستان نوستالژیک و روستایی آسیایی است. این دنبالۀ شلوغ و پر سر و صدا کلی انرژی صرف نموده تا هم مخاطبان آمریکایی و هم مخاطبان چینی را راضی کند.

بادی رهبر یک گروه سه نفرۀ موسیقی پاورپاپ به نام آبی واقعی است که یک جور موسیقی تازه را به مخاطبانشان ارائه می نمایند که موجی سبز و آبی از انرژی را به سمت آن ها می فرستد. اما آن ها مدتی است که توجه لانگ را به خودشان جلب نموده اند؛ یک گوسفند فکلی که تهیه نمایندۀ موسیقی است و یک جور لهجۀ وارداتی بریتانیایی دارد.

لانگ چند نقشه در سر دارد؛ او می خواهد بادی را از دوستانش جدا کند و او را با لیل روباهه که یک ستارۀ جوان است وارد همکاری کند؛ به علاوه می خواهد پارک راک اند رول را که میدان هنرنمایی عاشقان سینه چاک گیتار است به تعطیلی بکشاند. در همین احوال در روستای تبتی کوه برفی، خانوادۀ بادی با نگرانی و اضطراب شاهد معروفیت ناگهانی او هستند و البته خودشان هم با فروش جاسوییچی های گروه آبی حقیقی به طرفداران محلی یک جور هایی وارد این بازی شده اند.

فیلم راک داگ 2 یک جور هیولای دورگۀ واقعی است؛ داستان فیلم خیلی پخش و پلا است و آزادانه از فیلم های زیادی مثل زوتوپیا و تد اند بیل عناصری را قرض گرفته و اشاره های زیادی به گروه های پاپ مثل رولینگ استونز دارد. ارزش های تولیدی فیلم نسبت به فیلم اول افت نموده؛ تصاویر نسبتا نازل و فاقد انعطاف هستند و به نظر می رسد تمرکز بیشتر بر پس زمینه های ثابت بوده است تا حرکات زندۀ دوربین. در میان صداپیشه ها هم هیچ ستاره ای به چشم نمی خورد.

اما با همۀ این حرف ها بینندگان کم سن و سال تر چندان اهمیتی به این چیز ها نمی دهند. ویژگی های این فیلم برای جذب مخاطبان خردسال کفایت می نماید و حتی شاید اشتیاق زیادی را برای ساختن قسمت سوم هم ایجاد کند.

  • کارگردان: مارک بالدو (Mark Baldo)
  • فیلمنامه نویسان: دنیس برادلی (Denis Bradley)، مایک باندلی (Mike Bundlie)، الک سوکولوف (Alec Sokolow).
  • صداپیشگان: مایکل آدامتاوایت (Michael Adamthwaite)، اشلی بال (Ashleigh Ball)، کتلین بار (Kathleen Bar) و دیگران.
  • امتیاز: 5.2/10

منبع: theguardian

منبع: فرارو

به "انیمیشن داگ راک 2 (Rock Dog 2)؛ ترکیبی کودک پسند از سگ و گوسفند و موسیقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن داگ راک 2 (Rock Dog 2)؛ ترکیبی کودک پسند از سگ و گوسفند و موسیقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید