10 مورد از بهترین برندهای زیبایی و مراقبت از پوست کره ای

به گزارش وبلاگ بهابادی، در سال های اخیر شاهد موج رو به توسعه فرهنگ و هنر کره جنوبی در دنیا بوده ایم. از موزیک پاپ کره ای یا کی-پاپ بگیرید تا فشن کره ای کی-فشن و سریال ها و فیلم های کره ای کی-دراما. این ترندهای کره ای چه در بحث استایل و فشن و چه در موسیقی پاپ و محصولات فرهنگی در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت خاصی پیدا نموده اند. اما یکی از این ترندهای همه گیر K-Beauty یا همان زیبایی کره ای است؛ برندهای آرایشی و مراقبت پوست کره ای که در دنیا بسیار همه گیر و پرطرفدار شده اند و حتی در میان کشورهای غربی هم بازار پرفروشی دارند. در این مقاله قصد داریم زیبایی کره ای یا همان K-Beauty را برایتان معرفی کنیم و سپس به معرفی چند نمونه از بهترین و محبوب ترین برندهای زیبایی کره ای بپردازیم؛ با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

10 مورد از بهترین برندهای زیبایی و مراقبت از پوست کره ای

K-Beauty یا همان زیبایی کره ای

احتمالا سلبریتی های کره ای را دیده اید؛ چهره های شرقی که پوستی بسیار صاف و بی نقص دارند. هر چند عمل های زیبایی در کره جنوبی بسیار همه گیر است، اما با این وجود نمی توان متدها و روتین های پوستی کره ای ها و بعلاوه برندهای زیبایی شان را نادیده گرفت. زیبایی در کره ریشه ای بسیار قدیمی و باستانی دارد.

در فرهنگ کره، رنگ سفید رخسار اهمیت زیادی دارد. در گذشته از رنگ سفید رخساره به عنوان سمبل روح پاک و میهن پرستی یاد می شد؛ پس خیلی عجیب نیست که چرا در طول تایخ کره داشتن پوست روشن مترادف با زیبایی و جایگاه بالای اجتماعی بوده است. در مکتب کنفوسیونیسم این عقیده وجود داشت که بدن بازتاب دهنده روح شخص است؛ یعنی یک روح زیبا فقط در کالبدی زیبا ظهور می نماید. از همین رو رسیدگی به پوست و داشتن پوستی روشن و شفاف چه در میان مردان و چه در میان زنان کره ای سنتی باستانی بوده است.

برخلاف سایر فرهنگ ها در تاریخ، مردمان کره باستان فقط از ترکیبات طبیعی برای ساخت لوازم آرایشی خود استفاده می نموده اند. این رویه در نهایت به عنوان سنگ بنای زیبایی کره ای یعنی K-Beauty نهاده شد.

جالب است بدانید که در کره جنوبی مراقبت از پوست و زیبایی زن و مرد نمی شناسد و بسیاری از مردان هم از محصولات و روتین های پوستی مراقبت از پوست استفاده می نمایند تا پوستشان جوان و شداب بماند.

  • استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

روتین پوستی و مراقبت از پوست به روش کره ای ها

روتین پوست کره ای ها معمولا یک روتین پوستی پنج مرحله ای است که پایه و اساس مراقبت از پوست آن هاست و به وسیله کره ای ها رعایت می گردد تا پوستی صاف و بی نقص داشته باشند؛ روتین پوستی که با استفاده از محصولات کارآمد و طبیعی کره ای انجام می گردد و می توانیم آن را راز جوانی مردمان کره بدانیم.

1. شستن صورت با شوینده مناسب

در این مرحله از روتین روی تمیز کردن صورت کامل و عمقی صورت خیلی تاکید می گردد و پاک نماینده های روغنی و انواع فوم های شست وشوی صورت که با مواد طبیعی تهیه شده اند در این مرحله از روتین مورد استفاده قرار می گیرند.

در چند سال اخیر روغن های پاک نماینده صورت خیلی معروف شده اند که احتمالا این معروفیت و محبوبیت به علت قدرت بالای پاک نمایندگی این محصولات است و آرایش و آلودگی های روی پوست را به شکل کامل از بین می برد.

2. تونر

تونرها یکی از واجبات روتین زیبایی کره ای به حساب می آیند. به منظور یاری به پوست جهت آماده شدن برای مراحل بعدی روتین، از تونر استفاده می گردد؛ در واقع تونر به جذب مواد لازم برای پوست یاری میکند. تونرها در کره جنوبی بسیار مهم هستند؛ زیرا اولین مرحله برای آبرسانی پوست به شمار می فرایند. تونرها پوست را آبرسانی می نمایند و pH آن را تنظیم می نمایند تا در مراحل بعدی مراقبت از پوست مواد و ترکیبات بهتر جذب پوست شوند.

3. ماسک های ورقه ای

روح و شالوده مراقبت از پوست به سبک کره ای، استفاده از ماسک های ورقه ای معروف کره ای است. بسته به نوع پوست و مسئله ای که با آن روبرو هستید، ماسک های مختلفی به وسیله برندها و کمپانی های کره ای در بازار عرضه می گردد و ترکیبات مختلفی در هر یک از این ماسک ها می توان پیدا کرد. معمول ترین ماسک های صورت ماسک های حاوی آلوئه ورا، ویتامین C، AHA و BHA است اما یک سری ترکیبات کمتر دیده شده و شاید عجیب هم در بین این ماسک ها پیدا کرد مانند مروارید، موسین حلزون، ماگوورت و…

4. سرم های پوستی

در زیبایی کره ای استفاده از سرم جز واجبات است. سرم ها و آمپول ها محصولاتی با غلظت بالا از ترکیبات مورد احتیاج هر پوست هستند و هر کدام شرایط و مسائل خاصی از پوست را مورد هدف قرار می دهند.

انواع مختلفی از سرم های کره ای با ویسکوزیته های (چسبندگی) گوناگون در بازار موجود است. اگر قصد استفاده از یک سرم را دارید، مدلی را انتخاب کنید که دقیقا مشکل شما را تحت پوشش قرار می دهد.

  • سرم صورت چیست و چطور باید از آن بهره ببرید؟

5. کرم

از هر 10 نفر در کره جنوبی، 6 نفر پوست حساسی دارند. که عمده ترین علت این حساسیت های پوستی، مدرن شدن سبک زندگی و افزایش آلودگی هاست. (مسائلی که برای ما ایرانی ها هم به شدت وجود دارد). به همین علت است که بیشتر کرم ها و مرطوب نماینده ها در کی-بیوتی بر تقویت سد محافظتی پوست و بازسازی آن تأکید دارند.

5 ماده و ترکیب کره ای که پوست های حساس را آرام می نمایند عبارت اند از سنتلا آسیاتیکا، چای سبز، چای دوسر، سرامید و کاندولا که در محصولات مراقبت از پوست کره ای به خصوص کرم ها از این مواد استفاده زیادی می گردد.

ویژگی متمایز مراقبت پوست به سبک کره ای در چه چیزی است؟

اما به چه علت محصولات مراقبت پوست کره ای و لوازم آرایشی کره ای جز برترین و محبوب ترین محصولات مراقبت از پوست و زیبایی در دنیا به شمار می آیند؟ این محصولات چه ویژگی متمایزی دارند؟ در ادامه ویژگی های خاص این محصولات را با یکدیگر آنالیز خواهیم کرد.

1. خلاقیت و ترکیب آن با فناوری روز دنیا

زیبایی یک تجارت بسیار جدی در کره جنوبی است و مردان و زنان کره ای از توجه به پوست شان و مراقبت از آن لذت می برند. آن ها توجه ویژه ای به شرایط پوست خود به علت تغییر در آب و هوا، هورمون، استرس و… دارند. در نتیجه شرکت های لوازم آرایشی و بهداشتی هم هر روز در پی جلب رضایت مشتریانی هستند که سطح انتظارات بالایی هم دارند. این فرایند باعث به وجود آمدن محصولات نوآورانه جدیدی شده که تا قبل از این وجود نداشته اند. BB ،CC و DD کرم ها، پدهای زیر چشم، ماسک های صورت ورقه ای، کوشن ها و … از جمله این محصولات هستند که در زیبایی کره ای اهمیت زیادی دارند.

امروزه با به معروفیت رسیدن زیبایی به سبک کره ای یک افزایش ناگهانی تقاضا برای این صنعت در سطح دنیای به وجود آمده و تمامی این دلایل باعث پیشرو بودن کی-بیوتی در تجارت لوازم آرایشی و بهداشتی شده است.

2. فرمولاسیون ملایم برای انواع پوست

ترکیبات سازگار برای پوست در فرمولاسیون محصولات مراقبت از پوست کره ای یکی دیگر از ویژگی های برجسته محصولات مراقبت از پوست کره ای است. امروزه برندهای کره ای بر سر ایجاد فرمول های ضد آلرژی، آنتی آکنه و مناسب برای تمام گونه های پوستی در رقابت هستند.

3. مواد ارگانیک در محصولات مراقبت از پوست کره ای

سنتلاآسیاتیکا، بره موم (پروپولیس)، عصاره نیلوفر آبی، ریشه شیرین بیان، جینسینگ، چای سبز، ماگورت، زردچوبه، آب برنج و … ترکیبات متداولی در محصولات مراقبت از پوست کره ای هستند که از دیرباز در طب سنتی کره رواج داشته اند. شرکت های کره جنوبی همیشه برای ایجاد جدیدترین محصولات فناوری های فراوری و طراحی لوازم آرایشی، ترکیبات دارویی و مواد طبیعی را با هم ترکیب می نمایند تا فرمول های ملایمی برای پوست خلق نمایند.

4. تاثیر گذاری بالای محصولات مراقبت از پوست کره ای

محصولات کی-بیوتی تنها در پی پنهان کردن و پوشاندن عیب و نقص های پوست نبوده و نیستند؛ بلکه فعالان این حوزه معتقدند که باید مشکل را از ریشه حل کرد. از سنین پایین اهمیت مراقبت از پوست به کره ای ها آموزش داده می گردد. به همین دلیل مردمان کره منتظر نمی مانند تا چین و چروک ها روی پوست ظاهر شوند بعد از کرم دور چشم استفاده نمایند. این محصولات مراقبتی، پوست را از داخل تغذیه، ترمیم، آبرسانی و تغذیه می نمایند و نتایج به جای ساعت ها یا روزها، ماه ها دوام خواهند داشت.

برترین و پرطرفدار برندهای زیبایی و مراقبت پوست کره ای در بازار دنیای

همان طور که پیش تر به آن اشاره نمودیم، زیبایی کره ای یا K-Beauty چندین سال است که به یکی از ترندهای همه گیر در صنعت زیبایی دنیا تبدیل شده است. اما کدام برندهای کره ای در مراقبت از پوست و فراوری لوازم آرایش کره ای در دنیا بهتر عمل نموده اند؟ در این بخش از مطلب 10 برند پرفروش و محبوب در فراوری محصولات مراقبت پوست و لوازم آرایشی و زیبایی کره ای برا برایتان معرفی می کنیم.

1. برند مراقبت پوست کره ای Cosrx

در میان برندهای محبوب K-Beauty یا همان زیبایی کره ای، برند Cosrx به لحاظ محبوبیت در صدر فهرست است. در میان کسانی که مسائل پوستی همانند آکنه و اگزما دارند، این برند مراقبت پوست کره ای بسیار محبوب است؛ چراکه محصولات متنوع و بسیار موثری برای حل مسائل پوستی ارائه می نماید.

کیت مراقبت از پوست Full Fit Propolis Light Ampoule یکی از برترین محصولات این برند برای کسانی است که مسائل پوستی دارند؛ این سرم فوق العاده پوست را عمیقا آبرسانی می نماید و با ترکیبات کاملا طبیعی در مدت زمان کوتاهی مسائلی همانند اگزما و خشکی را بهبود می بخشد.

دیگر محصول بسیار محبوب و فوق العاده این برند پکیج ضدآکنه Patch Acne Pimple Master است که انواع آکنه و جای جوش را درمان می نماید و از جمله پرفروش ترین محصولات این برند به شمار می رود.

2. برند مراقبت پوست و محصولات آرایشی کره ای Sulwhasoo

این برند مراقبت از پوست با تلفظ Suhl-ha-soo بر اساس فلسفه تعادل پایه گذاری شده و با استفاده از برترین مواد طبیعی کره به یکی از پرفروش ترین برندهای کره ای در بازار تبدیل شده است. این برند کره ای خوش نام با تکیه بر طب سنتی کره ای محصولاتش را فراوری و به بازار عرضه می نماید. روشی که این برند برای فراوری محصولات مراقبت از پوست استفاده می نماید، روش تخمیر است؛ به این صورت که گیاهانی مانند جینسنگ، جینکو، و اکیناسه 18 ساعت در آب تصفیه شده می جوشند تا تخمیر شوند و به عنوان پایه در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات مراقبت از پوست این برند سرم First Care است؛ این سرم در همان دقایق ابتدایی استفاده اش پوست را هیدراته و روشن می نماید تا ظاهری شفاف و متعادل داشته باشد. بعلاوه این سرم به عنوان یک تقویت نماینده توانایی جذب محصولات بعدی را در پوست افزایش می دهد.

این برند در ارائه لوازم آرایشی کره ای هم حرف های زیادی برای گفتن دارد؛ به عنوان مثال پرایمر آرایشی SULWHASOO The Makeup Balancer یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین محصولات این برند است که علاوه بر فیکس کردن آرایش روی صورت با دارا بودن اکسیدان در ترکیباتی مانند عصاره انار و انواع توت ها، عیوب پوستی را محو نموده و جلوه ای بسیار درخشان به پوست می دهد.

3. برند مراقبت از پوست و محصولات آرایشی کره ای Innisfree

Innisfree یک برند مراقبت از پوست کره ای تمام و کمال است که از مواد طبیعی موجود در جزیره ججو (Jeju Island) در کره جنوبی استفاده می نماید تا پوست را به برترین شکل ممکن بهبود بخشد. این برند محبوب یک مزرعه ارگانیک در جزیره ججو دارد و مواد اولیه محصولات برند در همین مزرعه فراوری و برداشت می شوند. از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این برند کره ای مراقبت از پوست می توان به اسانس آبرسان Fermented Soybean Firming Energy Essence اشاره نمود که از روغن و عصاره تخمیر شده سویا ساخته شده است و استحکام، روشنایی و رنگ پوست را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد.

از دیگر محصولات پرطرفدار و پرفروش این برند کرم دور چشم چای سبز (Green Tea Seed Intensive Hydrating Eye Cream) است. این کرم دور چشم ابریشمی با عصاره چای سبز ججو که در مزرعه ارگانیک USDA Innisfree در جزیره ججو رشد می نماید، فراوری می گردد. چای سبز از ساقه جدا شده و بخارپز می گردد تا مواد مغذی خود را حفظ کند؛ پس از آن فشرده شده و سپس برای حدبیشتر طراوت تثبیت می گردد تا خشکی، تیرگی و لکه های تیره اطراف چشم را با آبرسانی کامل هدف قرار دهد.

در میان محصولات آرایشی ارائه شده به وسیله این برند هم می توانیم به پودر فیکس آرایشی معدنی اینیسفر INNISFREE Matte Mineral Setting Powder اشاره کنیم. این پودر فیکس مات با فرمولاسیون ترکیبی از چای سبز و عصاره نعنا برای کسانی که پوست چرب یا پوست ترکیبی دارند انتخاب فوق العاده ای است و با کنترل چربی پوست و بستن منافذ یک روکش مخملی و مات به پوست می دهد که آرایش را برای ساعت ها صاف و مجذوب کننده روی صورت نگه می دارد.

4. برند محصولات مراقبت پوست کره ای Laneige

این برند کره ای یکی از محبوب ترین برندها در میان کاربرهای شبکه اجتماعی تیک تاک است. برند مراقبت از پوست کره ای Laneige نامی فرانسوی دارد که در زبان فرانسه به معنای برف است. این برند از سال 1994 فعالیت خود را در زمینه ساخت محصولات مراقبت از پوست و زیبایی شروع نموده و در حال حاضر طیف گسترده ای از محصولات مختلف مراقبت از پوست را فراوری و به بازار دنیای عرضه می نماید.

یکی از مواردی که این برند خوش نام کره ای را از دیگر برندها متمایز می نماید این است که برند لانیژ آب خالص هیمالیا را به عنوان پایه اصلی محصولاتش قرار داده و آن را به عنوان ماده اصلی محصولات خود معرفی نموده است که ایمنی و سلامت سلول های پوستی را تضمین می نماید.

یکی از معروف ترین و پرفروش ترین محصولات این برند ماسک لب فراوری شده به وسیله این برند است که در زمان خواب باید به لب هایتان بزنید و علاوه بر این که از مواد کاملا طبیعی ساخته شده و رطوبت فوق العاده ای به لب ها می دهد، بسیار خوش بو و خوش طعم است. به جز این محصول پرفروش، سرم نیاسامید اسید، کرم مرطوب نماینده Radian-C و کرم آبرسان Water Bank از دیگر محصولات بسیار محبوب و پرطرفدار این برند کره ای هستند.

5. برند لوکس کره ای Amore Pacific

این برند محبوب را می توانیم یکی از لوکس ترین و کلیدی ترین برندهای مراقبت از پوست کره ای بدانیم. برند آمور پاسیفیک به طور خاص روی ترکیبات و پکیج های ساخته شده از چای سبز متمرکز شده است. نفوذ به پوست با استفاده از فرمول های طبیعی و افزایش دهنده رطوبت از اهداف این برند تعریف شده است.

یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین محصولات برند آمور پاسیفیک یک سرم-اسانس طبیعی است که Vintage Single Extract Essence نام دارد و از شش ماده طبیعی از جمله شیره بامبو و جینسنگ قرمز ساخته شده تا استحکام و بافت پوست را بهبود دهد و از پیری پوست جلوگیری کند.

6. برند محصولات آرایشی کره ای Etude House (اتود هاوس)

برند اتود سال هاست که در ایران یکی از شناخته شده ترین برندهای آرایشی محسوب می گردد. مجموعه های مراقبت از پوست و آرایشی اتود به علت بسته بندی های مجذوب کننده و دامنه محصولات متنوع و گسترده مشهور است. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که طیف محصولات آرایشی اتود هاوس محبوبیت بیشتری نسبت به محصولات مراقبت از پوست این برند دارد. آن ها تنوع خوبی از محصولات آرایشی دارند که همگی آن ها در کره بسیار ارزان هستند. در واقع، خانه اتود یک برند ارزان در کره است که در ایران هم به علت قیمت مناسب و هم به علت کیفیت محصولاتش هواداران بسیاری دارد.

کرم پودر دابل لستینگ اتود (Double Lasting Foundation) یکی از محصولات پرطرفدار و ارزان اتود محسوب می گردد که کیفیت خوبی هم دارد. پرایمر Beauty Shot Face Blur هم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار اتود است که با روشن کردن پوست و بستن منافذ باز، ظاهری شفاف و بسیار درخشان به پوست شما می دهد. از دیگر محصولات بسیار پرطرفدار و باکیفیت این برند زیبایی کره ای می توانیم به پالت های متنوع سایه چشم و البته تینت لب های متنوع و باکیفیت برند اتود هم اشاره کنیم.

  • تینت لب چیست و چه تفاوتی با انواع رژ لب دارد؟

7. برند لوازم آرایش کره ای KAJA

این برند آرایشی را می توانیم یکی از برترین مارک های لوازم آرایشی کره ای بدانیم. برند لوازم آرایشی کره ای کاجا که مترادف نامش در زبان انگلیسی Lets go است، با مشارکت فروشگاه های زنجیره ای و بین المللی سفورا Sephora تاسیس شده است. در برند کاجا تنوع بسیار مناسبی از محصولات آرایشی را می توانید ببنید. از لوازم آرایشی فانتزی کره ای گرفته تا انواع رژ لب با فرمولاسیون های مختلف، کوشن و دیگر محصولات خاص و پرطرفدار میکاپ کره ای.

یکی از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین محصولات آرایشی این برند سایه های سه گانه کاجا بنتو KAJA Bento Eyeshadow Trio است. این مجموعه دارای پک های سه تایی از سایه های متراکم است که کاربری بسیار آسانی هم دارد و به راحتی می توانید یک آرایش چشم خاص و بسیار چشم گیر با این سایه ها داشته باشید.

8. برند مراقبت پوست کره ای Some By Mi (سوم بای می)

برند Some By Mi جز جدیدترین برندهای محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است که از سال 2016 شروع به کار نموده و با ارائه محصولات باکیفیت مراقبت از پوست و زیبایی، محبوبیت زیادی را در بازار دنیای بدست آورده است. این برند کره ای در مدت کوتاهی پس از ارائه محصولاتش جوایز مختلفی را دریافت کرد و در حال حاضر محصولاتش را به کشورهای آمریکا، استرالیا، ایران، ژاپن، کانادا و… صادر می نماید.

فراوری محصولات بر پایه طبیعت و مواد ارگانیک، بدون استفاده از مواد شیمیایی و سرطان زا از جمله شاخص ترین امتیازات این برند است. کیت مراقبت از پوست سی روزه این برند که شامل تونر، صابون، کرم و سرم است یک کیت مراقبت از پوست مسافرتی است که به گفته مصرف نمایندگانش در سایت های فروش بین المللی تاثیر فوق العاده ای بر روی پوست دارد.

از دیگر محصولات بسیار ممتاز و پرفروش این برند میتوان به سرم AHA اشاره نمود که با استفاده از مجموعه ای از مواد طبیعی تعادل را به پوست بازمی گرداند و ضمن صاف کردن پوست آن را به طور کامل آبرسانی می نماید. تونر سفت نماینده منافذ صورت Matcha هم از جمله محصولات بسیار محبوب این برند است که منافذ باز صورت را در مدت کوتاهی پس از استفاده بهبود می بخشد.

9. برند مراقبت پوست کره ای Dr.Jart

برند دکتر جارت در سال 2004 به وسیله یک متخصص پوست به نام دکتر سونگ جائه یونگ تاسیس شد. برند دکتر جارت اولین برندی بود که بی بی کرمش به نام Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment SPF 30 را وارد بازار آمریکا کرد. این کرم فوق العاده که از عصاره دانه چیا تهیه شده است که هم خاصیت آرایشی دارد و جلوه و رنگ پوست را بهبود می دهد و هم این که با ترکیبات طبیعی خاص خودش از پوست در برابر رادیکال های آزاد، آفتاب سوختگی، خشکی و اگزما محافظت می نماید.

ماسک های لاستیکی کریو Cryo Rubber Masks هم از دیگر محصولات پرفروش و بسیار محبوب برند دکتر جارت در بازار دنیای محسوب می شوند که هواداران پروپاقرصی در سرتاسر دنیا دارند و با تنوع گسترده ای در ترکیبات سازنده با انواع مسائل پوستی مقابله می نمایند.

10. محصولات پوستی و آرایشی کره ای THE FACE SHOP

این برند با بیش از 3000 فروشگاه در 35 کشور به یکی از پیروز ترین برندهای تجاری K-Beauty در بازار دنیای تبدیل شده است. فیس شاپ به عنوان یک برند زیبایی طبیعی، محصولات خود را با استفاده از چیزی در حدوده 600 ماده طبیعی فراوری می نماید. موادی شامل گل ها، غلات، گیاهان دارویی، میوه ها و آب های معدنی. در فرایند طراحی و ساخت محصولات برند فیس شاپ علم مدرن با تکنیک های دارویی سنتی کره ای ترکیب شده اند تا در نهایت محصولاتی برای تسکین و تغذیه کامل و جامع پوست به مصرف نمایندگان ارائه گردد.

بی بی کرم فیس شاپ را می توانیم پرطرفدار ترین محصول این برند بدانیم؛ این کرم دارای 5 عملکرد است که شامل پرایمر، مرطوب نماینده، فاندیشن، ضدآفتاب و کانسیلر می گردد. یکی دیگر از محصولات پرفروش فیس شاپ سری The Therapy است که به روش سنتی ایتالیایی فراوری شده و تاثیرات ضدپیری دارد.

روغن پاک نماینده آب برنج (Rice Water Bright Light Cleansing Oil)، ماسک های ورقه ای فراوری شده از مواد طبیعی فیس شاپ Real Nature Sheet Masks و ژل تسکین دهنده بامبو (Damyang Bamboo Fresh Soothing Gel) از دیگر محصولات محبوب و پرطرفدار این برند مراقبت از پوست کره ای هستند.

و در آخر

در این مطلب ضمن آنالیز خاستگاه و پیشینه K-Beauty و پرداختن به روتین های پوستی مردمان کره، برترین و پرفروش ترین برندهای کره ای مراقبت از پوست را هم برایتان معرفی کردیم. با توجه به طب سنتی کهن کره و بعلاوه گستره وسیع مواد ارگانیک و طبیعی که در این خطه سرسبز از شرق آسیا می روید، انتخاب محصولات کره ای پوستی یک گزینه مطلوب و مناسب برای کسانی است که به شادابی و جوانی پوستشان اهمیت می دهند.

منابع: Editorialist, Russh

منبع: دیجی استایل

به "10 مورد از بهترین برندهای زیبایی و مراقبت از پوست کره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از بهترین برندهای زیبایی و مراقبت از پوست کره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید