سوغات سنگاپور، برترین یادگاری از این شهر زیبا

به گزارش وبلاگ بهابادی، سوغات سنگاپور تنوع زیادی دارد، این تنوع کار را برای گردشگران راحت نموده است. گردشگران در زمان سفر به سنگاپور تمایل دارند از بازارهای محلی و یا مراکز خرید سنگاپور برای عزیزان خود سوغاتی بخرند. خرید سوغاتی همیشه هیجان انگیز می باشد به خصوص وقتی که به یک کشور آسیایی سفر نموده باشید، زیرا تنوع خوراکی ها و صنایع دستی معمولا در این کشورها زیاد است و گردشگران به راحتی می توانند متناسب با بودجه و سلیقه خود کالای مورد نظر را پیدا نمایند. گردشگران در زمان سفر به سنگاپور تمایل دارند علاوه بر بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور از مراکز خرید لوکس و بازارهای محلی سنگاپور هم بازدید نمایند و از صنایع دستی و سوغاتی های معروف این کشور اجناسی را خریداری نموده و به کشور خود ببرند.

سوغات سنگاپور، برترین یادگاری از این شهر زیبا

اگر در پی خرید کالاهای لوکس به عنوان سوغات سنگاپور هستید، حتما به مراکز خرید مدرن این کشور در خیابان اورچارد بروید ولی اگر دوست دارید از خوراکی ها و یا صنایع دستی سنتی سنگاپور کالایی را به عنوان یادگاری تهیه کنید، بازارهای محلی سنگاپور برترین مکان برای خرید سوغات سنگاپور است. اگر مسافر کشور سنگاپور هستید و یا دوست دارید با سوغاتی های این کشور بیشتر آشنا شوید این مقاله از مجله گردشگری وبلاگ بهابادی را از دست ندهید.

برترین سوغات سنگاپور

بدون شک همیشه خوراکی های سنتی هر شهر و کشوری جز محبوب ترین سوغاتی های آن منطقه محسوب می گردد. خرید سوغاتی و هدیه یکی از آداب و رسوم مجذوب نماینده در زمان سفر می باشد، البته اغلب گردشگران خرید سوغاتی را به روز آخر سفر خود موکول می نمایند که این موضوع همیشه با دردسرهای شیرینی همراه است. گردشگران ایرانی در زمان سفر به سنگاپور همیشه تمایل دارند از سفر رویایی خود به این کشور سرسبز سوغاتی و یا هدایایی را برای عزیزانشان تهیه نمایند. با رفتن به بازارهای محلی سنگاپور و یا مراکز خرید این کشور به راحتی می توانید از بین سوغاتی های متنوع یکی را انتخاب نموده و با خود به وطن بیاورید.

در بازارهای محلی این کشور انواع سوغاتی های سنتی سنگاپور همانند مجسمه های چوبی، زیورآلات دست ساز، لباس های محلی، کفش و کیف های پارچه ای رنگارنگ به وسیله فروشندگان بومی به فروش می رسد، خرید از این بازارها و معاشرت با مردم سنگاپور قطعا یکی از خاطرات مجذوب نماینده سفر به این کشور است. بعلاوه برای خرید یک یادگاری مجذوب نماینده در زمان سفر به سنگاپور می توانید به مراکز خرید مجلل و لوکس این کشور بروید و از فروشگاه های برندهای معروف خرید کنید. در ادامه قصد داریم چند مورد از برترین سوغات سنگاپور را به شما معرفی نماییم تا در زمان سفر به این کشور راحت بتوانید سوغاتی مورد نظرتان را بخرید.

1. ظروف سفالی دست ساز

اگر دوست دارید یکی از زیباترین صنایع دستی سنگاپور را به عنوان سوغات به خانه ببرید، به شما پیشنهاد می کنیم ظروف سفالی بخرید. ظروف سفالی دست ساز که در طرح های مختلفی ساخته می گردد، برترین سوغات سنگاپور است که با قیمت مالی می توانید آن را از فروشگاه های صنایع دستی در این کشور تهیه کنید. در گوشه و کنار محله های قدیمی سنگاپور مغازه ها و گارگاه های سفالگری زیادی وجود دارد که انواع ظروف سفالی را فراوری نموده و به گردشگران خارجی می فروشند. ظروف سفالی را به شکل کاسه، لیوان، بشقاب، پارچ و یا مجسمه هایی به شکل مرلیون همان شیری که نماد کشور سنگاپور است، در مغازه های کشور سنگاپور می فروشند. بعلاوه گردشگران می توانند در کارگاه های آموزشی یک روزه سفالگری شرکت نمایند و این هنر اصیل سنگاپور را از استادکاران ماهر در این کشور بیاموزند.

2. تنقلات سنتی سنگاپور

اگر به چشیدن طعم های تازه علاقه دارید، کشور سنگاپور بهشت غذا است و تنوع غذاهای سنتی و تنقلات در این کشور کوچک بسیار زیاد می باشد. بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند به عنوان یادگاری از سفر خود به این کشور، تنقلات سنتی سنگاپور را به عنوان سوغات سنگاپور با خود به خانه ببرند. تنوع طعم اسنک ها و شکلات ها در کشور سنگاپور بسیار زیاد است و به همین علت گردشگران با هر ذائقه ای می توانند به راحتی طعم مورد علاقه خود را پیدا نمایند. اسنک رول میگوی تند جز برترین و مشهورترین سوغاتی های سنگاپور می باشد که طعم تند و تیز آن هواداران زیادی دارد، این اسنک را در بیشتر فروشگاه های محلی سنگاپور می توانید در طعم های مختلف پیدا کنید و به عنوان سوغات سنگاپور بخرید.

3. دستبندهای دست ساز

در کشور سنگاپور بسیاری از جوانان هنرمند با طراحی و ساخت دستبندهای دست ساز امرار معاش می نمایند. تنوع رنگ و طرح های دستبندهای دست ساز در ویترین مغازه های کشور سنگاپور بسیار زیاد است و معمولا غرفه های متعددی در بازارهای محلی سنگاپور این دستبندها را با طرح های مجذوب نمایندهی که نمادهای کشور سنگاپور روی آنها درج شده است به گردشگران خارجی می فروشند. اگر دوست دارید سوغات سنگاپور را همیشه همراه خود داشته باشید، این دستبندهای دست ساز برترین گزینه ای است که به عنوان یادگاری می توانید در زمان سفر به سنگاپور تهیه کنید. در طراحی بعضی از این دستبندها از طلای 24 عیار و یا سنگ های قیمتی ارزشمند هم استفاده شده که قیمت این دستبند ها معمولا بالاتر از مدل های سنتی آن می باشد.

4. ساک دستی پارچه ای

سنگاپور یکی از زیباترین و در عین حال سرسبزترین کشورهای دنیا است که دولت و مردم این کشور به محیط زیست و پاکیزگی آن اهمیت زیادی می دهند. بسیاری از مردم این کشور برای کاهش مصرف پلاستیک در زمان خرید از ساک های پارچه ای مخصوصی استفاده می نمایند که روی آنها طرح های مختلفی نقاشی شده است. در چند سال اخیر بسیاری از گردشگران خارجی از ایده این ساک دستی پارچه ای استقبال نموده اند و این ساک های مجذوب نماینده را به عنوان سوغات سنگاپور می خرند و به عنوان یادگاری به عزیزان خود در کشورهای مختلف هدیه می دهند. ساک دستی پارچه ای در زمان خرید از فروشگاه های سنگاپور هم بسیار کاربردی و ارزان می باشد و دیگر احتیاجی پرداخت هزینه بابت دریافت کیسه پلاستیکی نیست، با خرید این ساک ها به عنوان سوغات سنگاپور شما به حفظ محیط زیست هم یاری نموده اید.

5. بازی فکری مونوپولی

مردم کشور سنگاپور به بازی فکری و سرگرم نماینده مونوپولی علاقه زیادی دارند و به همین علت در زمان سفر به این کشور افراد زیادی را می توانید در پارک ها و مراکز عمومی سنگاپور در حال بازی مونوپولی ببینید. این بازی فکری یکی از سوغاتی های سنگاپور هم محسوب می گردد و گردشگران بسیاری در زمان سفر به این کشور بازی فکری مونوپولی را به عنوان سوغات سنگاپور تهیه نموده و به عزیزان خود هدیه می دهند. در اغلب فروشگاه های بزرگ و یا در مراکز فروش بازی های فکری در کشور سنگاپور می توانید بسته بازی فکری مونوپولی را به عنوان سوغات سنگاپور بخرید و با خود به خانه بیاورید.

6. کوسن های مخصوص آشپزخانه

کوسن های مخصوص آشپزخانه یکی از تازهترین اکسسوری هایی است که طراحی و فراوری آن در کشور سنگاپور رونق بسیاری زیادی پیدا نموده و بسیاری از گردشگران هم این کوسن های زیبا را به عنوان سوغات سنگاپور در زمان سفر به این کشور می خرند. بر روی این کوسن ها معمولا نوشته هایی به زبان انگلیسی و یا مالایی درج شده و عکس غذاهای معروف سنگاپور همانند خرچنگ چیلی و مرغ برنج را هم روی این کوسن های نرم و کوچک نقاشی نموده اند. این کوسن های مجذوب نماینده بیشتر به عنوان اکسسوری در آشپزخانه و یا روی صندلی های میز غذاخوری استفاده می گردد.

7. چراغ های آویزان رنگی

مردم کشور سنگاپور به تزئین خانه های خود با چراغ های رنگی علاقه زیادی دارند و به همین علت در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های بزرگ سنگاپور، شما به راحتی می توانید چراغ های آویزان رنگی را پیدا کنید که در میزان های مختلف به فروش می رسد و بعضی از گردشگران از این مدل چراغ ها به عنوان سوغات سنگاپور خریداری نموده و به خانه می برند. چراغ های آویزان معمولا با شیشه های رنگی کوچک ساخته می گردد و زمانی که به برق وصل گردد، نور رنگی مجذوب نماینده و با مزه ای در محیط اطراف ایجاد می نماید که در نوع خود بسیار زیبا و مجذوب نماینده است.

8. کارت پستال

بسیاری از گردشگران در زمان سفر به کشورهای مختلف دنیا ترجیح می دهند برای عزیزان خود به عنوان سوغات، کارت پستال هایی با طرح های مربوط به آن کشور را هدیه بیاورند. در کشور سنگاپور هم مغازه های بسیاری را در بازارهای محلی سنگاپور می توانید برای خرید انواع کارت پستال پیدا کنید که این یادگاری های مجذوب نماینده را با قیمتی بین 1 تا 2 دلار سنگاپور می فروشند. کارت پستال یک سوغاتی ماندگار است و شما به شکل های مختلف می توانید از این کارت های زیبا در خانه و یا محل کار خود بهره ببرید. بازار خیابان بوگیس یکی از بزرگترین بازارهای محلی سنگاپور است که می توانید برای خرید سوغات سنگاپور به آنجا بروید و با 1 دلار برای عزیزان خود انواع جاکلیدی، کارت پستال و یا لوازم تزئینی را هدیه بگیرید.

9. لباس و پارچه های باتیک

منسوجات و پارچه های سنگاپور یکی از مشهورترین سوغاتی های این کشور در شرق آسیا است، لباس و پارچه های باتیک سوغات سنتی سنگاپور می باشد که گردشگران از سفر خود به این کشور به عنوان یادگاری به خانه می آورند. این پارچه های طرح دار معمولا از جنس کتان و یا ابریشم فراوری می گردد و لباس سنتی مردم سنگاپور را با این پارچه های مخصوص می دوزند که باتیک نام دارد. لباس هایی که از پارچه های باتیک آماده می گردد، بسیار راحت و خنک است و متناسب با آب و هوای سنگاپور می باشد. معمولا با استفاده از پارچه باتیک برای آقایان پیراهن و برای خانم ها در کشور سنگاپور دامن می دوزند. خیابان سرانگون در محله هند کوچک یکی از برترین مکان های برای خرید سوغات سنگاپور می باشد.

10. لیوان های سرامیکی

لیوان های سرامیکی را می توانید به عنوان سوغات سنگاپور در زمان سفر به این کشور تهیه کنید، معمولا روی این لیوان ها جملات مجذوب نماینده انگیزشی به زبان های انگلیسی و مالایی نوشته شده و در طرح ها و رنگ های مختلفی به فروش می رسد. بسیاری از مردم سخت کوش و مهربان سنگاپور روز خود را با نوشیدن چای و یا قهوه در این لیوان ها شروع می نمایند و به همین علت خرید لیوان های سرامیکی دست ساز از فروشندگان محلی در این کشور برای گردشگران خارجی که به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری سنگاپور به این کشور سفر نموده اند، بسیار مجذوب نماینده می باشد.

11. بشقاب های دیوارکوب

اگر دوست دارید از سفر به کشور سنگاپور یک یادگاری مجذوب نماینده و به یادماندنی همراه خود بیاورید، بشقاب های دیوارکوب با طرح های سنتی یکی از برترین گزینه ها می باشد. بشقاب های دیوارکوب یک اکسسوری پرطرفدار است که نصب آن هم خیلی راحت و آسان می باشد و شما فقط به یک میخ برای نصب این بشقاب ها روی دیوار احتیاج دارید. جنس این بشقاب ها چینی و سرامیک است و روی اغلب این بشقاب های تزئینی تصاویر مربوط به جاذبه های گردشگری سنگاپور و یا نمادهای این کشور همانند شیر درج شده است. این بشقاب های دیوارکوب را می توانید از فروشگاه های بزرگ لوازم تزئینی و یا از مغازه های کوچک بازارهای محلی سنگاپور تهیه کنید.

12. زیورآلات دست ساز

تنوع زیورآلات دست ساز ساخته شده به وسیله هنرمندان سنگاپوری بسیار زیاد است و شما در زمان سفر به این کشور به عنوان سوغات سنگاپور می توانید یکی از هزاران مدل این زیورآلات دست ساز را تهیه کنید و به عزیزان خود هدیه دهید. مردم کشور سنگاپور به خصوص خانم ها و دخترهای جوان علاقه زیادی به طراحی و ساخت اکسسوری های مربوط به لباس دارند و به همین علت تنوع زیورآلاتی که در ویترین مغازه های این کشور موجود است، بسیار زیاد می باشد.

13. مجسمه فیل

فیل در کشورهای شرق آسیا نماد خوش شانسی و اقبال است و مردم محلی سنگاپور هم به فیل ها علاقه زیادی دارند. معمولا در هر خانه ای در کشور سنگاپور می توانید مجسمه فیل را ببینید که روی آنها نمادهای کشور سنگاپور را نقاشی نموده اند. هر فیل با عشق و علاقه بسیاری زیادی به وسیله هنرمندان سنگاپوری طراحی و ساخته می گردد. معمولا این مجسمه ها دست ساز هستند و نقاشی روی آنها به وسیله هنرمندان زبردست سنگاپوری کشیده می گردد.

14. ظروف پراناکان

پراناکان در واقع نام یک طرح معروف سنگاپوری است که روی پارچه، ظروف آشپزخانه و انواع پوشاک چاپ می گردد، این طرح های زیبا و ویژه هواداران خاص خودش را دارد. شما در زمان سفر به سنگاپور بعلاوه می توانید از موزه پراناکان هم در این کشور بازدید کنید و از فروشگاهی که در محوطه این موزه قرار گرفته است، انواع لوازم آشپزخانه همانند بشقاب، لیوان، قوری و یا سایر ظروف پراناکان را به عنوان سوغات سنگاپور بخرید.

15. چای معطر سنگاپور

چـای یکی از نوشیدنی های محبوب مردم سنگاپور می باشد و در این کشور بیش از 8000 نوع چای با عطر و طعم های مختلف وجود دارد و شما به عنوان سوغات سنگاپور می توانید یکی از این بسته های چای را تهیه نموده و به عزیزان خود هدیه دهید. چای معطر سنگاپور با طعم های مختلفی همانند مرکبات، میوه ای، نعناعی، ادویه دار و شکلاتی به فروش می رسد. چای معطر سنگاپور را می توانید در بسته بندی های مجذوب نمایندهی که فراوری می گردد از فروشگاه های بزرگ در این کشور تهیه کنید و به عنوان سوغاتی با خود به خانه بیاورید تا پس از بازگشت از سفر هم عطر این چای ها خاطره سفر به سنگاپور را برای شما زنده کند.

1. معروف ترین سوغاتی های سنگاپور چیست؟

خشکبار، انواع اسنک و آبنبات، ظروف آشپزخانه پراناکان، چای معطر، زیورآلات دست ساز، انواع بشقاب های دیوارکوب، پارچه و پوشاک باتیک جز اقلامی است که به عنوان سوغاتی می توانید از سنگاپور بخرید و به عنوان هدیه برای عزیزانتان بیاورید.

2. برترین اقلام برای خرید از بازارهای سنگاپور چیست؟

عطر، وسایل تزئینی، عتیقه، زیورآلات و صنایع دستی از جمله برترین کالاهایی است که می توانید به عنوان سوغاتی از بازارهای محلی سنگاپور بخرید و به عنوان سوغاتی به خانه بیاورید.

3. آیا سنگاپور برای خرید خوب است؟

بله، سنگاپور یک مکان عالی برای خرید محسوب می گردد و شما پس از گردش و بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی در این شهر می توانید از برترین مراکز خرید و بازارهای محلی سنگاپور هم تماشا کنید و چیزهای مجذوب نمایندهی را به عنوان یادگاری بخرید.

4. بزرگترین بازار محلی سنگاپور چیست؟

بازار خیابان بوگیس یکی از بزرگترین، ارزان ترین و احتمالاً شلوغ ترین مکان ها برای خرید در کشور سنگاپور است. در این بازار انواع سوغاتی های سنتی دست ساز سنگاپور همانند مجسمه های چوبی، زیور آلات دست ساز، لباس های محلی و کیف های دستی پارچه ای رنگارنگ به وسیله فروشندگان بومی به فروش می رسد.

5. مشهورترین سوغاتی کشور سنگاپور چیست؟

تندیس مرلاین با سر شیر و بدن ماهی، یکی از نمادهای سنگاپور است که حتی اگر به این کشور سفر ننموده باشید حتما در بروشورها و عکس های تبلیغاتی گردشگری سنگاپور آن را دیده اید، ماکت های مرلاین یکی از مشهورترین سوغاتی های کشور سنگاپور است.

6. آیا خرید بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور از سایت وبلاگ بهابادی امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید بلیط پرواز و یا تور سرگرمیی خود به مقصد کشور سنگاپور را به صورت 24 ساعته و کاملا آنلاین از سایت وبلاگ بهابادی بخرید و با خیالی آسوده در برای سرگرمی و گردش راهی این کشور در شرق آسیا شوید.

جمع بندی سوغات سنگاپور، برترین یادگاری از این شهر زیبا

خرید سوغاتی یکی از بخش های مجذوب نماینده سفر به سنگاپور می باشد، گردشگران به عنوان سوغات سنگاپور می توانند کالاهای مختلفی را از این کشور خریداری نمایند و به عنوان هدیه برای عزیزانشان به خانه بیاورند. بازارهای محلی سنگاپور برترین مکان برای معاشرت با مردم این کشور و خرید سوغاتی می باشد، در بازارهای محلی سنگاپور تنوع کالاها بسیار زیاد است و شما با هربودجه ای می توانید از این بازارهای برای خودتان یادگاری بخرید و دست خالی از کشور سنگاپور به خانه برنگردید.

بسیاری از گردشگران هم در زمان سفر به سنگاپور دوست دارند برای عزیزان خود از برندهای معروف دنیای هدیه بخرند که این افراد باید برای خرید سوغات سنگاپور به مراکز خرید مدرن این کشور بروند. برای سفر به کشور سنگاپور در روزهای مختلف سال و گذراندن تعطیلات مهیج و رویایی در این کشور مدرن و زیبا می توانید بلیط پرواز و رزرو هتل خود را با برترین قیمت به صورت 24 ساعته از سایت وبلاگ بهابادی انجام دهید، مجموعه وبلاگ بهابادی سابقه طولانی در زمینه برگزاری تورهای سرگرمیی به کشور هند دارد.

منبع: الی گشت

به "سوغات سنگاپور، برترین یادگاری از این شهر زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغات سنگاپور، برترین یادگاری از این شهر زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید