والت: ترامپ دائما غافلگیر می شود ، مواضع درباره عراق احمقانه است

به گزارش وبلاگ بهابادی، تحلیلگر و نظریه پرداز ارشد آمریکایی در واکنش به اعتراضات ضد آمریکایی در عراق گفت: ترامپ مانند یک شطرنج باز است که فکر می کند رقیبش هرگز فرصت حرکت دادن یک مهره را پیدا نمی کند.

والت: ترامپ دائما غافلگیر می شود ، مواضع درباره عراق احمقانه است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ بهابادی، به دنبال اعتراضات ضد آمریکایی مردم عراق در بغداد و تجمع چندین هزار نفری آن ها در مقابل سفارت واشنگتن، اسناد روابط بین الملل در دانشگاه هاروارد و نظریه پرداز ارشد آمریکایی شدیدا به مواضع رئیس جمهور کشورش در قبال عراق تاخته و مواضع او را احمقانه توصیف کرده است.

استفان والت تحلیلگر و نظریه پرداز آمریکایی در پیامی توئیتری ضمن استفاده از هشتگ عراق نوشت: ترامپ مانند یک شطرنج باز است که فکر می کند رقیبش هرگز فرصت حرکت دادن یک مهره را پیدا نمی کند برای همین او از واکنش به حرکات احمقانه خودش دائما غافلگیر می شود.

اظهارنظر این استاد دانشکده روابط بین المل دانشگاه هاروارد درباره مواضع ترامپ در شرایطی اجرا شده که روز سه شنبه (دیروز) مردم عراق در اعتراض به حملات مرگبار یکشنبه آمریکا به مواضع الحشد الشعبی تظاهرات ضد آمریکایی برپا کردند و اخراج آمریکایی ها از کشورشان را فریاد زدند.

منابع الحشد الشعبی اعلام کردند در حمله هوایی روز یکشنبه آمریکایی ها، دستکم 28 نفر از نیرو های الحشد الشعبی از جمله یکی از فرماندهان آن و دو معاون وی و معاون منابع فرمانده تیپ 45 شهید و 51 نفر دیگر مجروح شدند.

تجمع گسترده ضد آمریکایی مردم عراق در مقابل سفارت آمریکا که از صبح سه شنبه آغاز شده بود، با آتش زدن چند دروازه سفارت و دخالت نیرو های امنیتی سفارتخانه همراه شد و در نتیجه آن ده ها نفر از مردم عراق زخمی شدند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "والت: ترامپ دائما غافلگیر می شود ، مواضع درباره عراق احمقانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والت: ترامپ دائما غافلگیر می شود ، مواضع درباره عراق احمقانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید