نامه انجمن اسلامی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص کروناویروس

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه، در نامه ای خطاب به ریاست دانشگاه، خواهان فراهم کردن امکانات حفاظتی و بهداشتی، اتخاذ سیاست های مدیریتی برای کاهش تردد در مراکز بهداشتی و تعطیلی بخش های آموزشی غیرضروری شدند.

نامه انجمن اسلامی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص کروناویروس

متن این نامه به توضیح زیر است:

در پی رسیدن ویروس کرونا به کشورمان ضروری است تدابیر بهداشتی و امنیتی لازم برای جلوگیری هر چه بیشتر از بیماری زایی این عامل ویروسی اندیشیده شود. با توجه به امکانات محدود در دسترس و احتمال بالای ادامه بحران در روزهای آینده باید هرچه سریعتر امکانات پیشگیری تایید شده علمی در سطح جامعه و حفاظت کامل کارکنان سیستم سلامت به عنوان خطوط اول برخورد و درمان فراهم شود.

واضح است که رعایت اصول حفاظتی کارکنان بهداشتی از اصول اولیه کار پزشکی است و حقوق کارکنان سلامت باید محفوظ داشته شود. انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه در نامه ای خطاب به ریاست دانشگاه خواهان فراهم کردن امکانات حفاظتی و بهداشتی، اتخاذ سیاست های مدیریتی برای کاهش تردد در مراکز بهداشتی و تعطیلی بخش های آموزشی غیر ضروری شده است.

گفتنی است حضور دانشجویان توانمند برای شرکت در دوره های آموزش پیشگیری و استفاده از امکانات خاص وظیفه ای اخلاقی و حرفه ای است. همچنین توصیه می شود ضمن خودداری از هرگونه سفر غیرضروری، دانشجویان شهرستان ها در صورت وجود علایم از مراجعه سریع به خانه خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نامه انجمن اسلامی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص کروناویروس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه انجمن اسلامی و شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خصوص کروناویروس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید