معاون شهردار: تبدیل شرایط یک نفر جذب محسوب نمی گردد ، پرچم دار تبدیل شرایط ایثارگری هستیم

به گزارش وبلاگ بهابادی، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تأکید کرد: فهرست موهومی در ارتباط با استخدام نیروهای انسانی در شهرداری منتشر و به صورت کهکشانی نشر شده است.

معاون شهردار: تبدیل شرایط یک نفر جذب محسوب نمی گردد ، پرچم دار تبدیل شرایط ایثارگری هستیم

به گزارش وبلاگ بهابادی، مجید باقری در یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان آنالیز یک فوریت لایحه مشخص عوارض با بیان اینکه ما پیروز شدیم 19 عنوان را به شورا تقدیم کنیم، اظهار کرد: بخشنامه های وزارت کشور با تاخیر آمد و در حوزه شهرسازی علیرغم اینکه تا دیروقت نیروهای ما کوشش کردند نتوانستیم بیش از 19 عنوان تقدیم کنیم. روز سه شنبه لایحه ای دیگر تقدیم خواهد شد که عناوین بیشتری خواهد داشت.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران یادآور شد: براساس بخشنامه وزارت کشور، مدت زمان تصویب و تایید نهایی تا انتها بهمن ماه تمدید شده است، یادآور شد: تقاضای ما این است که زمان لایحه نو ما تمدید گردد و یک فوریت نیز به تصویب برسد.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بعضی مواقع بعضی فضاهای رسانه ای به گونه ای است که نقطه قوت شهرداری به ابهام تبدیل می گردد، اعلام کرد: در تبدیل شرایط ایثارگری در کشور پرچم دار هستیم؛ بنده به این دلیل که رئیس کمیسیون کلانشهرها هستم از تمام معاونان شهرها پرسیدم و هیچ یک رقمی درخصوص تبدیل شرایط ایثارگران همانند تهران نداشتند.

او با بیان اینکه تا به امروز 2 هزار و 830 نفر تبدیل شرایط شده اند اما این نقطه قوت در حال تبدیل شدن به نقطه ضعف است، توضیح داد: فهرست موهومی منتشر شده و کهکشانی نیز نشر شده است؛ تبدیل شرایط یک نفر از خدمات اداری شهر به رسمی، جذب محسوب نمی گردد؛ حتی اگر این مورد را نیز جذب حساب کنیم باز هم اعداد آن فهرست درست از آب در نمی آید و به این رقم بالا نمی رسد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اعلام اینکه در مجموع از ابتدای آغاز به کار دوره نو مدیریت شهری سه هزار نفر نیرو از شهرداری خارج شده اند، گفت: عده ای به دلیل بازنشستگی، عده ای به دلیل فوت و تعدادی نیز به دلیل استعفا از جمع نیروهای انسانی شهرداری خارج شده اند، البته که اهرم تشویقی برای خروج نداشتیم.

او ادامه داد: بر اساس برنامه قبلی و تمدید آن شهرداری می توانست هزار و 500 نفر را به ازای سه هزار نفر خروجی جذب کند، اما عملکرد نشان می دهد یک سوم از این اندازه نیز جذب نشده است.

باقری تأکید کرد: به رغم تقاضای بسیار زیاد منطقه ها و سازمان ها برای جذب نیرو، وسواس زیادی برای جذب داریم، لذا در مجموع 670 نیروی جذب نو داشتیم که 220 نفر نیروهای شرکت اتوبوسرانی بودند، البته کارسازی آن از قبل اجرا شده بود و باید حکم صادر می شد.

در ادامه یک فوریت لایحه عوارض با 18 رأی موافق به تصویب رسید و اصلاح بند 7 ذیل بند ز تبصره یکم بودجه سال 1401 شهرداری تهران مورد آنالیز نهاده شد که آن هم با 20 رأی موافق به تصویب رسید.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز در جریان آنالیز این طرح بر لزوم ارائه گزارشات سه ماهه در این خصوص تأکید کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "معاون شهردار: تبدیل شرایط یک نفر جذب محسوب نمی گردد ، پرچم دار تبدیل شرایط ایثارگری هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون شهردار: تبدیل شرایط یک نفر جذب محسوب نمی گردد ، پرچم دار تبدیل شرایط ایثارگری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید