اخبار مجلس

جزئیات جدیدی از کارت ملی هوشمند

ایسنا نوشت: محسن زنگنه در شرح جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم گفت: طبق مصوبه کمیسیون، دولت و سازمان صمت مکلفند با یاری وزارت ارتباطات، کارت ملی هوشمند را نهایی نمایند؛ دستگاه ها نیز باید خدمات خود را به این کارت متصل نمایند.

2 مرداد 1402

معاون شهردار: تبدیل شرایط یک نفر جذب محسوب نمی گردد ، پرچم دار تبدیل شرایط ایثارگری هستیم

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران تأکید کرد: فهرست موهومی در ارتباط با استخدام نیروهای انسانی در شهرداری منتشر و به صورت کهکشانی نشر شده است.

12 بهمن 1401

کمیسیون تلفیق از هفته آینده وارد بررسی جزییات بودجه می شود

جلسات تلفیق در سه شیفت کاری تشکیل می شود چون تلفیق تنها 15 روز مهلت بررسی جزئیات و بعد از آن ارائه گزارش به صحن علنی دارد و فرصت تمدید 15 روزه مجدد به تلفیق داده نمی شود.

9 بهمن 1401

سقف قیمت تن ماهی 35 هزار تومان مشخص شده است

محمد میررضوی در پاسخ به این پرسش که سازمان ملی استاندارد ابلاغیه ای را به فراوریکننده های مواد غذایی استان گیلان و شهر لاهیجان ابلاغ نموده است که بر طبق آن برند های معروف مواد غذایی و خوراکی در درج برند و نام تجاری خود با محدودیت های جدی روبرو شده اند...

3 مرداد 1401

مصوبات تازه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد

دکتر عباس شیراوژن درصفحه توییتر خود آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در تاریخ 30 بهمن ماه را بیان کرد.

29 اردیبهشت 1401

پرونده مدارس تخریبی به کجا رسید؟

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به پروژه های آموزشی تحویل شده در امسال به وزارت آموزش و پرورش گفت امسال در مجموع 14 هزار و 745 کلاس درس به بهره برداری رسید، یعنی به طور میانگین هر روز 40 کلاس درس ساخته و تحویل آموزش و پرورش...

12 اردیبهشت 1401

استاندار خراسان جنوبی فرایند تامین آب شهر طبس را آنالیز کرد

خبرنگاران/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی روز پنجشنبه با حضور در محل تصفیه خانه طبس، فرایند تامین آب این شهر را آنالیز کرد.

1 اسفند 1400

مصوبه عدم جابجایی مستاجران در دوران کرونا اشتباه است ، تداوم سیاست های غلط با نرخ اجاره دستوری

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: هر گونه دخالت از جمله معین سقف 25 درصدی تمدید قرارداد اجاره بین مستاجر و موجر از سوی دولت از اساس اشتباه است و قطعا در بازار مسکن به ضرر مردم تمام می گردد.

18 مرداد 1400

لایحه همسان سازی حقوق بازنشستگان در جلسه آینده دولت مطرح می گردد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جزئیات تازه ای را درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان مطرح نموده است.

14 مرداد 1400

باید از چرخه باطل تولید قوانین جلوگیری کرد

رئیس مجلس با بیان اینکه نخستین کار مجلس در جهت تنقیح قوانین ممانعت از تولید قوانین بیشتر است، بر جلوگیری از ادامه این چرخه باطل تأکید کرد و گفت: ضرورت امروز مجلس اصلاح قوانین در حوزه های مختلف اقتصادی است.

29 تیر 1400

دانلود تیک تاک در دستگاه های دولتی آمریکا ممنوع می گردد

کمیته امور دولتی و امنیت داخلی سنای آمریکا لایحه ای را به اتفاق آرا تصویب کرد که دانلود اپلیکیشن ویدیویی تیک تاک از سوی کارکنان فدرال در دستگاههای دولتی را ممنوع می نماید.

9 خرداد 1400

در میان غم هایمان، شماره 180 نشریه دانشجویی صدف منتشر شد

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف، شماره صد و هشتاد نشریه دانشجویی صدف منتشر شد.

14 اسفند 1399

چهره های اصلی مهاجمان به کنگره آمریکا کیستند؟

معترضانی که پس از شرکت در تجمع حمایت از دونالد ترامپ به ساختمان های کنگره حمله کردند چه کسانی بودند؟

26 بهمن 1399

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه درباره ستاد اجرایی فرمان امام، آستان قدس و نیروهای مسلح

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 گفت: با مصوبه امروز کمیسیون بخش های اقتصادی آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام و بنگاه های اقتصادی مسلح باید اقتصادیات خود را به حساب خزانه داری کل کشور واریز کنند.

24 بهمن 1399

اصلاح بودجه بهترین جهت است

با قرارگرفتن لایحه بودجه 1400 در فرآیند تصویب نهایی مجلس، فرضیات مختلفی مطرح می گردد. دراین میان باید گفت موضوع رد کلیات لایحه بودجه یک مشی سیاسی است که بعضی نمایندگان با نگاه سیاسی آن را دنبال می نمایند و بدین ترتیب ممکن است برای نخستین بار یک لایحه بودجه...

15 بهمن 1399

متنِ گزارش آژانس اتمی درباره راستی آزمایی برنامه هسته ای ایران

به گزارش خبرنگاران، متن کامل گزارش مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره راستی آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه 2231 شورای امنیت مورخ 11 نوامبر 2020 به توضیح زیر است:

2 دی 1399

بالابردن کیفیت، رمز موفقیت پیام رسان های بومی است

بتازگی امیر خوراکیان معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی از آغاز مرحله دوم حمایت از پیام رسان های داخلی خبر داد و گفت: حمایت های مرحله دوم شامل ارائه خدمات دولت الکترونیک، ایجاد شرایط مناسب تبلیغ در رسانه ها، رفع مسائل قضایی و حقوقی،...

12 آذر 1399

آخرین فرایند اعتراض پرسپولیس به محرومیت عیسی آل کثیر اعلام شد

تهران (پانا) - مدیر امور بین الملل باشگاه درباره اعتراض این باشگاه به محرومیت عیسی آل کثیر توضیح داد.

29 آبان 1399

مناقشه میان شورای شهر و فرمانداری بر سر بندهای تخفیف در لایحه عوارض پارک حاشیه ای

تهران (پانا) - علی رغم اینکه کلیات لایحه عوارض پارک هوشمند حاشیه ای و نرخ پارکینگ هامربوط به سال 99 در بهمن ماه سال گذشته تصویب شد اما هنوز این لایحه به خاتمه نرسیده است.

17 آبان 1399

نظر ستاد مقابله با کرونا درباره اجرای طرح ترافیک از شنبه

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به امکان تجمع بیش از حد افراد در ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و نشستن متراکم تر افراد در کنار یکدیگر احتمال گسترش و سرایت بیماری نیز افزایش می یابد . بنابراین پیشنهاد ما این است که فعلا طرح ترافیک...

11 خرداد 1399
تعداد: (25)