خودرو

آشنایی با 5 جای دیدنی در رامسر

در این مقاله، به شما پنج مکان از جاهای دیدنی رامسر مانند بام رامسر، پارک ملی گیسوم، ساحل رامسر، پل بلادر و موزه محیط زیست رامسر را معرفی خواهیم کرد.

23 مهر 1402

عکس های عجیبی که از مریخ به ناسا رسید!، عکس

تلاش های پی در پی همچنان به دانشمندان سیاره شناس اجازه می دهد تا گذشته مریخ را بهتر آشکار کنند؛ آشوین واساوادا، دانشمند پروژه (کنجکاوی)، در بیانیه ای گفت: دسترسی و لمس صخره هایی که از مکان هایی در ارتفاعات منتقل شده اند و ما هرگز نخواهیم توانست از آنها...

1 مهر 1402

(اینفوگرافیک) اعلام محدوده های طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا

محدوده های طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا و بعلاوه ساعات اجرای طرح ترافیک در تهران اعلام شد.

23 شهریور 1402

یبوست خود را در منزل درمان کنید، 7 ترفند خانگی برای برطرف یبوست

یبوست، عارضه ای است که می تواند به طرق مختلف بر کیفیت زندگی و بعلاوه سلامت جسمی و روانی تأثیر منفی جدی داشته باشد. راه های طبیعی بسیاری برای برطرف یبوست وجود دارد که می توانید آن ها را در منزل انجام دهید و به بهبود این شرایط یاری کنید.

22 شهریور 1402

افزایش انصرافی ها در سامانه یکپارچه خودرو ، این سامانه فروش برای تغییر خودروی انتخابی باز شد ؛ اعلام زمان تحویل خودروها

سامانه یکپارچه خودرو در اطلاعیه ای اعلام نمود: امکان ویرایش اولویت بندی برای متقاضیان خودرو در اولین و دومین دوره سامانه یکپارچه که موعد تحویل 1403 بود، فراهم شد.

20 شهریور 1402

پرش یک پیکاپ شش چرخ از روی تسلا مدل S!

حدود یک سال پیش، تیم Triple F Collection یک شکست بزرگ در پرش از روی خودروی دیگر داشت که منجر به هزینه 20 هزار دلاری تعمیر خودرو شد! پس از تصادف، این هیولای 6 چرخ به شرایط قبلی خود بازگشته است، به این معنی که زمان ماجراجویی های نو فرا رسیده است.

26 مرداد 1402

ثبت نام لاستیک دولتی چگونه است؟ ، مدارک مورد احتیاج

ثبت نام لاستیک دولتی شروع شد. این تایر ها 10 تا 35 درصد مقرون به صرفه تر از بازار آزاد هستند. برای ثبت نام به کجا مراجعه کنیم و چه مدارکی مورد احتیاج است؟

17 مرداد 1402

چک فهرست ابزار ضروری خودرو شامل چه ابزاری است؟

اگر شما هم از آن دسته راننده هایی هستید که از عهده تعمیرات ماشین برمی آیید باید با چک فهرست ابزار ضروری خودرو آشنا باشید. ضروری است در شرایط اضطراری در جاده مانند پنچری لاستیک، خالی کردن باتری یا نقص فنی ماشین مانند سفت شدن ترمز خودرو، آمادگی کافی داشته...

14 مرداد 1402

واردات خودرو به کشور پس از دو سال همچنان صفر است

حدود دو سال از آزادسازی واردات خودرو به کشور می گذرد، با این حال تا به امروز تعداد خودروهای وارداتی به بازار ایران چشم گیر نبوده اند. آمارهای منتشر شده از سوی گمرک، واردات 280 دستگاه خودرو از بهمن 1401 تا به امروز را نشان می دهند.

1 مرداد 1402

مونتاژ خودرو در خطوط فراوری قدیمی، پرسودترین کار در صنعت خودروسازی ایران

هم بندی یا مونتاژ راهی برای بعضی شرکت ها در ایران است که با بستن چند قطعه به هم، عامل قدرت و مانع بزرگی بر سر راه واردات خودرو و حتی سرمایه گذاری کمپانی های بزرگ در کشور شوند. این شرکت ها که تنها ربات موجود در خط فراوریشان برای چسب زنی شیشه جلو استفاده می...

1 مرداد 1402

این ابرخودروی آئودی در 10ثانیه وانت می گردد!

SUV یا پیکاپ؟ آئودی می گوید چرا انتخاب کنید. این برند آلمانی مدل جدیدی دارد که از SUV به پیکاپ تبدیل می گردد.

10 تیر 1402

وانت غول پیکر نو بازار ایران، عکس

گجت نیوز نوشت: تبلیغات محیطی نشان می دهد پیکاپ غول پیکر بهمن G9 به زودی روانه بازار می گردد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

8 تیر 1402

قدیمی ترین گنجینۀ طلا در دنیا که اتفاقی کشف شد

در سال 1972 میلادی رایکو مارینوف در حالیکه پشت یک ماشین حفاری نشسته بود و مشغول حفر زمین برای احداث یک پروژۀ ساختمانی در حومۀ شهر وارنا بود، به صورت اتفاقی بخشی از یک گنجینه را از خاک بیرون آورد. او چند دستبند و زره سینۀ طلایی را پیدا کرد، آن ها را در یک جعبۀ...

7 تیر 1402

ویلاهای لاکچری که لامبورگینی می خواهد بسازد

برند لامبورگینی که آن را با ماشین های اسپورتش می شناسیم، در همکاری با یک شرکت طراحی ساختمان های لوکس به نام Dar Global، از طرحی برای ساخت مجموعه ای از ویلاهای مجلل در سواحل جنوبی کشور اسپانیا رونمایی نموده است.

5 تیر 1402

احضار رئیس فدراسیون اتومبیلرانی به حراست وزارت ورزش

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی برای بیان توضیحات در خصوص هنجارشکنی ها در همایش خودروهای کلاسیک به حراست وزارت ورزش احضار شد.

28 خرداد 1402

رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان برگزار می گردد

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آستانه شروع فصل تابستان، رالی تور گردشگری خانوادگی بین المللی کمپر و کاروان ها را در مسیر ایران- ارمنستان- گرجستان- ترکیه، برگزار می نماید.

27 خرداد 1402

به کابین فضایی خودروهای پژو سلام کنید!

باورش سخت است که پژو، i-Cockpit را در سال 2010 با کانسپت SR1 نشان داد و سپس آن را چند سال بعد با مدل 208 به فراوری رساند.تا سال 2023، این برند فرانسوی به سرعت در حال پرده برداری از چیدمان غیرمتعارف داشبورد با i-Cockpit است.

21 خرداد 1402

ادامه کاهش قیمت ها در بازار خودرو؛ این خودرو پرطرفدار 13 میلیون تومان مقرون به صرفه شد ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودرو امروز نهم خرداد ماه 1402، طبق روند روزهای گذشته در بیشتر خودروها ثبات خود را حفظ کرد. اما تعداد محدودی از خودروها نوسان قیمتی را تجربه کردند.

11 خرداد 1402

قطعی آخرالزمانی؛ روزی که اینترنت در سراسر کره خاکی خاموش گردد!

اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده است و ارتباطات، تجارت و به اشتراک گذاری اطلاعات را متحول نموده است. با این حال، ایده تعطیلی جهانی اینترنت منظره دلهره آوری است که سوالات و نگرانی های متعددی را ایجاد می نماید.

3 خرداد 1402

ب ام و با آهنگساز مشهور قایق می سازد!، عکس

ایسنا نوشت: آب سُر (hydrofoil) شناوری تندرو است که پس از رسیدن به سرعت معین با استفاده از باله ها یا تیغه هایی که از زیر آن بیرون می آید، بدنه اش از سطح آب بلند می گردد. هنگامی که این قایق به سرعت لازم برسد و نیروی کافی برای بلند شدن آن از سطح آب وجود داشته باشد،...

2 خرداد 1402
تعداد: (156)