ویلاهای لاکچری که لامبورگینی می خواهد بسازد

به گزارش وبلاگ بهابادی، برند لامبورگینی که آن را با ماشین های اسپورتش می شناسیم، در همکاری با یک شرکت طراحی ساختمان های لوکس به نام Dar Global، از طرحی برای ساخت مجموعه ای از ویلاهای مجلل در سواحل جنوبی کشور اسپانیا رونمایی نموده است.

ویلاهای لاکچری که لامبورگینی می خواهد بسازد

به گزارش فرادید، این پروژه که تی یرا ویوا (Tierra Viva) نام دارد، شامل 53 ویلای دوطبقه در دامنۀ تپه ای در شهر بهاناویس در نزدیک ماربلا می گردد. این اولین طرح ساخت ساختمان های مسکونی است که شرکت لامبورگینی در قارۀ اروپا کلید زده است. به گفتۀ مسئولان لامبورگینی، این ویلاها قرار است نمایش دهندۀ همان حال و هوایی باشند که در ماشین های اسپورت این شرکت سراغ داریم.

لامبورگینی اعلام نموده است: این طرح مستقیما از سوپرماشین های لامبورگینی الهام گرفته است؛ محیط های داخلی در این پروژه سرشار از پرداخت های ماهرانه ای هستند که مطابق با سبک و سیاق ماشین های لامبورگینی است.

هر کدام از این ویلاها که بین چهار تا شش اتاق خواب خواهند داشت، دو طبقه دارند که بر روی یک زیرزمین یا گاراژ ساخته شده اند. هر ویلا دارای دو استخر با منظرۀ دریای مدیترانه و چندین تراس خواهد بود. کف ویلاها از سنگ مرمر ساخته خواهند شد و بخش جلویی ساختمان از کف تا سقف شیشه ای خواهد بود.

مسئولان دار گلوبال گفته اند که این ویلاها مثل سنگ های قیمتی خواهند بود که به زیبایی از دل زمین سربرآورده اند. قرار است جانمایی ویلاها در دامنۀ تپه طوری انجام گردد که ساکنان هر ویلا بتوانند از منظرۀ تمام نما و وسیع رو به مدیترانه لذت ببرند.

این تازه ترین پروژۀ ساختمانی است که یک برند ماشین های لوکس اقدام به ساخت آن نموده است. استفن وینکلمان مدیر عامل لامبورگینی می گوید: پروژۀ تی یرا ویوا تجسم جوهره و نیروی لامبورگینی است؛ طبیعت پیشرو و محدودنشدنی این برند در اینجا در قالب یک شاهکار معماری خودش را متجلی خواهد نمود.

منبع: فرارو

به "ویلاهای لاکچری که لامبورگینی می خواهد بسازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلاهای لاکچری که لامبورگینی می خواهد بسازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید