رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی، کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در آستانه شروع فصل تابستان، رالی تور گردشگری خانوادگی بین المللی کمپر و کاروان ها را در مسیر ایران- ارمنستان- گرجستان- ترکیه، برگزار می نماید.

رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ بهابادی از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ این رالی تور روز پنجشنبه 25 خرداد 1402 با حضور 30 دستگاه خودرو کمپر و کاروان از سراسر کشور و طی مراسمی از سوی کلوپ ملی کمپینگ و کاروانینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مجموعه فرهنگی گردشگری اراضی عباس آباد در تهران، شروع می گردد.

در این رویداد بین المللی، شرکت نمایندگان ضمن عبور از استان های تهران، البرز، قزوین، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، از جاذبه های گردشگری، تاریخی و طبیعی مسیر خود بازدید می نمایند و در ادامه، از مرز نوردوز، ایران را به مقصد کشور ارمنستان ترک خواهند کرد.

این خودروها طی سفر 50 روزه خود از کشورهای ارمنستان، گرجستان و ترکیه عبور می نمایند و در مسیر، جاذبه های بی شمار و منحصر به فرد و ظرفیت های ایران در حوزه صنعت گردشگری را به دیگر ملت ها معرفی می نمایند.

ترویج سفرهای مسئولانه، معرفی ظرفیت های گردشگری ایران در سطح بین المللی، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تشویق عموم جامعه به رعایت قوانین و مقررات هدایت و رانندگی، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن و ایجاد حس دوستی، مهربانی، اتحاد و یکپارچگی میان ایران و کشورهای هم مرز، از مهم ترین اهداف برگزاری رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان، است.

علاقه مندان به شرکت در فعالیت های اتومبیلرانی و آگاهی از برگزاری رویدادها، می توانند به پایگاه اطلاع رسانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی مراجعه نمایند.

منبع: دنیای سفر

به "رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی تور بین المللی خودروهای کمپر و کاروان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید