گلکسی M62 با شماره مدل SM-M625F تبلتی جمع و جور با حافظه 256 گیگابایتی

به گزارش وبلاگ بهابادی، باوجودی که به نظر می رسید سامسونگ روی توسعه گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی M با نام گلکسی M62 کار می نماید؛ اما خبرهای جدید حاکی از آن است که گلکسی تب M62 یک گوشی هوشمند نیست؛ بلکه نخستین تبلت سری گلکسی M خواهد بود که اوایل سال نو میلادی به بازار عرضه می گردد.

گلکسی M62 با شماره مدل SM-M625F تبلتی جمع و جور با حافظه 256 گیگابایتی

به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از دیجیاتو،ماه گذشته گفته شد سامسونگ با معرفی گلکسی M62 میخواهد جان تازه ای به محصولات این سری بدهد. در آن مقطع زمانی صحبتی از رونمایی از تبلت سری گلکسی M مطرح نشده بود و تصور بر این بود گلکسی M26 نیز گوشی هوشمند دیگری همانند سایر اعضای این خانواده است اما برخلاف این تصویر دستگاه مذکور احتمالا یک تبلت است.

اگر این خبر صحت داشته باشد شاهد معرفی تبلت های دیگری از این شرکت در کنار گلکسی تب A، گلکسی تب اکتیو و گلکسی تب S خواهیم بود.

آنطور که سایت 91mobiles می گوید گلکسی M62 با شماره مدل SM-M625F تبلتی جمع و جور با حافظه 256 گیگابایتی است اما اطلاعات چندانی از آن در دست نیست.

با اضافه شدن تبلت به دستگاه های این سری، سامسونگ می تواند به موفقیت های چشمگیرتری در فروش محصولات سری گلکسی M دست پیدا کند. گلکسی M30s و گلکسی M31 به خوبی در بازار درخشیدند و به ویژه در بازار هند فروش خوبی را به نام خود رقم زدند. موفقیت سری گلکسی M را می توان به قیمت مقرون به صرفه، نمایشگر عظیم و ظرفیت بالای باتری آنها نسبت داد.

آخرین گزارش استراتژی آنالتیکس، خبر از رشد بازار تبلت، برای نخستین بار طی شش سال گذشته می دهد. از سوی دیگر فصل سوم 2020 در اوج همه گیری کرونا، بازار جهانی تبلت تکان خورد.

براساس آمارهای منتشر شده از سوی IDC عرضه تبلت در بازارهای جهانی با رشد بی سابقه 25 درصد روبرو بوده است. اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت در فصل سوم امسال صدرنشین و سامسونگ با رشد سالیانه 89.2 درصدی، بیشترین رشد سالیانه را به نام خود رقم زد.

به نظر می رسد سامسونگ میخواهد گوشی جدیدی از سری گلکسی E معرفی کند. احتمالا گلکسی F62 که اخیرا اطلاعاتی از آن لو رفته، همان گلکسی E62 خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

به "گلکسی M62 با شماره مدل SM-M625F تبلتی جمع و جور با حافظه 256 گیگابایتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی M62 با شماره مدل SM-M625F تبلتی جمع و جور با حافظه 256 گیگابایتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید