کلوپ: کیتا در بازی با برایتون به جمع ما اضافه می شود، هندرسون و واینالدوم مثل فابینیو نیستند

به گزارش وبلاگ بهابادی، یورگن کلوپ، برایتون را یک حریف سرسخت برای صدرنشین لیگ برتر انگلیس می داند.

کلوپ: کیتا در بازی با برایتون به جمع ما اضافه می شود، هندرسون و واینالدوم مثل فابینیو نیستند

به گزارش وبلاگ بهابادی، یورگن کلوپ، نشست خبری اش پیش از بازی هفته چهاردهم صدرنشین لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون را با اظهارنظر درباره اخراج اونای امری، همتایش در آرسنال شروع کرد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: از اخراج امری شگفت زده شدم. فوتبال در دنیا این گونه است. مدیران باشگاه خشنود نبودند و تصمیمی اتخاذ کردند. برایش بهترین ها را آرزو می کنم. اونای مربی فوق العاده ای است و کیفیت خود را در لیگ های مختلف نشان داده است.

کلوپ در خصوص مصدومیت فابینیو در لیورپول گفت: خبر بدی بود. صددرصد درصد مطمئن نیستیم اما به نظر می رسد او در کریسمس همراه ما نخواهد بود. باید راهکاری بیابیم. تنها تیمی نیستیم که مصدوم یا مصدومانی دارد. از دست دادن کسی مانند فابینیو قطعا فقدان بزرگی است. هندرسون، واینالدوم و لالانا را داریم و آن ها می توانند در آن پست بازی کنند. آن ها دقیقا مانند فابینیو نیستند، با این حال راهکار خوبی خواهند بود.

آقای معمولی در خصوص برایتون شرح داد: برایتون رشد جالبی داشته و فوتبال خوبی ارائه می کند. مقابل منچسترسیتی 48 درصد مالکیت توپ داشتند و فوتبال مناسبی انجام می دهند. برایشان احترام زیادی قائلم. در حال حاضر مهم ترین مساله پیش روی ما این مسابقه است، نه اینکه کدام بازیکن گل بزند. برایتون یک هفته فرصت برای آماده سازی خود در اختیار داشت.نبی کیتا خوب شده و به جمع تیم در بازی با برایتون اضافه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: کیتا در بازی با برایتون به جمع ما اضافه می شود، هندرسون و واینالدوم مثل فابینیو نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: کیتا در بازی با برایتون به جمع ما اضافه می شود، هندرسون و واینالدوم مثل فابینیو نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید