تنها چاره منچستریونایتد برای خرید بازیکنی که در جام جهانی درخشید

به گزارش وبلاگ بهابادی، منچستریونایتد تنها در صورتی می تواند سفیان آمرابات، هافبک فیورنتینا را به خدمت بگیرد که بتواند در تابستان سال جاری اسکات مک تومینای را بفروشد.

تنها چاره منچستریونایتد برای خرید بازیکنی که در جام جهانی درخشید

به گزارش وبلاگ بهابادی به نقل از گل، شیاطین سرخ در پی جذب هافبک مراکشی برای تقویت بیشتر تیم خود هستند، اما این انتقال تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود که بتوانند اسکات مک تومینای را حذف نمایند.

این بازیکن پس از درخشش در جام جهانی 2022 قطر در تیم ملی مراکش، نگاه های زیادی را به خود جلب کرد و حالا در پنجره جابجایی تابستانی، شایعات در خصوصش زیاد است. در حقیقت منچستریونایتد با پیشنهادی جدی به سراغ بازیکن تیم فیورنتینا رفته است.

طبق گزارش ها، یونایتد حاضر شده برای خرید آمرابات، مبلغ 25 میلیون یورو به این باشگاه ایتالیایی بپردازد. این بازیکن هم از انتقال به لیگ انگلیس استقبال نموده است چرا که می خواهد از لیگ ایتالیا خارج گردد.

حالا مدیران منچستریونایتد امیدوارند برای فروش مک تومینای مبلغی در حدود 40 تا 50 میلیون پوند دریافت نمایند تا بتوانند ملی پوش مراکشی را جذب نمایند. در حال حاضر وستهم علاقه مند به جذب مک تومینای است. این ملی پوش اسکاتلندی که هنوز دو سال از قرارداد فعلی اش به جای مانده است، به عنوان جانشین دکلان رایس که اوایل تابستان سال جاری وستهم را با مبلغی رکورددار ترک کرد، مورد توجه نهاده شد.

از زمانی که کوبی ماینو در جریان بازی محبت آمیز تدارکاتی منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در اوایل این هفته آسیب دید، شرایط این باشگاه پیچیده تر شد. این جوان در دقیقه سوم بازی مجبور به ترک زمین شد و با عصا در حال خروج از استادیوم دیده شد. آینده مک تومینای اکنون پس از بررسی باشگاه در خصوص شرایط ماینو معین خواهد شد.

در کنار مک تومینای، یونایتد احتمالا راه خود را از فِرِد، هافبک دیگرش که در سال پایانی قرارداد خود به سر می برد، نیز جدا خواهد نمود. باشگاه فوتبال فولام در حال حاضر علاقه مند به جذب این بازیکن برزیلی است.

بعلاوه باشگاه ناپولی که در فصل گذشته قهرمان رقابت های سری آ ایتالیا شد، از مشتریان سفیان آمرابات است و برای جذب این بازیکن با منچستریونایتد رقابت می نماید.

باشگاه فیورنتینا اعلام نموده برای به فروش رساندن سفیان آمرابات حداقل 30 میلیون یورو می خواهد و با ارقام پایین تر این بازیکن را به فروش نمی رساند. حالا باید منتظر ماند و دید که از میان ناپولی و منچستر یونایتد کدام تیم برای خرید این بازیکن مراکشی جدیت بیشتری نشان می دهد.

  • برترین بازیکنان تاریخ فوتبال از نگاه رونالدو نازاریو | ستاره ای که در این لیست حضور ندارد
  • نه به رونالدو! | ستاره بارسلونا پیشنهاد 200 میلیون یورویی النصر را رد کرد
  • پیغام اسطوره بایرن مونیخ به مسی قبل از اولین بازی اش در اینترمیامی
منبع: همشهری آنلاین

به "تنها چاره منچستریونایتد برای خرید بازیکنی که در جام جهانی درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها چاره منچستریونایتد برای خرید بازیکنی که در جام جهانی درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید