اصلی ترین عاملی که تیم ملی را برنده بازی با آمریکا می نماید

به گزارش وبلاگ بهابادی، کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به ملاقات حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.

اصلی ترین عاملی که تیم ملی را برنده بازی با آمریکا می نماید

به گزارش وبلاگ بهابادی، هاشم حیدری در خصوص شرایط تیم ملی قبل از ملاقات برابر آمریکا گفت: تیم ملی ما با بردی که برابر ولز به دست آورد در شرایط خوبی به سر می برد. این برد باعث شد تا ملی پوشان ما به صعود امیدوار باشند و حالا از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم بتوانند با یک بازی قابل قبول حریف را شکست داده و برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران به مرحله بعد صعود نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی ضروری است تا تیم ملی بتواند حریف را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند گفت: تمرکز ذهنی اصلی ترین عامل موفقیت تیم ملی است. بازیکنان ما باید آرامش خود را حفظ نموده، از حواشی دوری نمایند و تمام تمرکزشان بر روی بازی باشد. اشتباهات را به حداقل برسانند تا ملی پوشان ما بتوانند این بازی را با موفقیت به سرانجام ببرند.

کارشناس فوتبال اضافه نمود: در تیم ملی ما بازیکنانی وجود دارند که در اروپا بازی می نمایند. آنها یاری بیشتری به کادر فنی خواهند کرد ضمن اینکه حرفه ای تر هم هستند و در باشگاههای مختلف اروپایی با بازیکنان بزرگ رودر رو شده اند اما اصلی ترین عامل همان تمرکز است که می تواند ضامن موفقیت ما باشد.

  • ترکیب احتمالی ایران در مصاف سرنوشت ساز| 2تغییر مهم کی روش برای صعود تاریخی

هاشم حیدری در پاسخ به این پرسش که چه تفاوت هایی بین تیم های ملی انگلیس و ولز وجود داشت گفت: ما در ملاقات اول تمرکز لازم را نداشتیم. حریف برایمان بسیار بزرگ بود. اشتباهات ما زیاد شد و همان مسئله باعث آن شکست سنگین شد. اما در ملاقات برابر ولز اشتباهات به حداقل رسید، مردم تیم را حمایت کردند و همه چیز مهیا شد تا بتوانیم ولز را شکست دهیم البته تفاوت های فنی و حرفه ای ولز و انگلیس بسیار زیاد است اما در مجموع خشنود هستیم که توانستیم برابر این حریف به پیروزی رسیده و شانس صعود به مرحله بعد را داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم شاهد تغییراتی در ترکیب تیم ملی کشورمان برابر آمریکا هستیم یا خیر گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. نفرات بر اساس قابلیت های حریف چیده می شوند و فکر می نمایند در این ملاقات دو یا سه تغییر در ترکیب اصلی تیم ملی بوجود بیاید. تفکرات کی روش باید در زمین پیاده گردد و او می داند چه بازیکنانی باید به زمین بفرستد.

  • پوستر مجذوب کننده ایران برای مصاف با آمریکا با احترام به رقیب | تصویر خاص طارمی و یوز ایرانی مقابل کاپیتان آمریکا

کارشناس فوتبال در خصوص تیم ملی آمریکا هم گفت: این تیم هم بدنبال صعود است. همچون ما کوشش خود را خواهد نمود. میانگین سنی آنها پایین تر از ما است ولی باید از موقعیت هایی که بدست می آوریم استفاده نموده و به گل برسیم و اجازه موقعیت سازی به حریف نداده تا گلی را از آنها دریافت نکنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "اصلی ترین عاملی که تیم ملی را برنده بازی با آمریکا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلی ترین عاملی که تیم ملی را برنده بازی با آمریکا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید