پیشنهاد جالب ستاره استقلال برای فینال حذفی، قائدی: موفقیت تیم مهمتر از آقای گلی است

به گزارش وبلاگ بهابادی، بازیکن تیم فوتبال استقلال برای قضاوت فینال جام حذفی یک پیشنهاد جالب بیان کرد.

پیشنهاد جالب ستاره استقلال برای فینال حذفی، قائدی: موفقیت تیم مهمتر از آقای گلی است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ بهابادی، مهدی قائدی پس از پیروزی 4 بر صفر استقلال مقابل نساجی و صعود این تیم به فینال رقابت های جام حذفی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و دل طرفداران را شاد کردیم و به فینال صعود کردیم.

وی درمورد شرایط مالی باشگاه استقلال، بیان کرد: شرایط مالی همواره در استقلال مشکل داشته است، اما سال جاری واقعاً فاجعه بار بود. مگر می گردد تیم به این خوبی باشد، اما حدود 7 ماه هیچکس در تیم پول نگیرد؟ سال جاری خیلی به ما سخت گذشت. پولی که گرفته بودند گفتند برای طلب استراماچونی بود. این موضوع در اولویت بود و مدیران گذشته می توانستند انجام دهند. حالا وقتی می گویند از آسیا حذف نشده ایم پول بازیکنان باید در اولویت باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص موضوع آقای گلی اش در لیگ برتر و اینکه اگر پنالتی مقابل طرفدار را حسینی نمی زد، حالا او می توانست به صورت مشترک با مغانلو آقای گل لیگ برتر گردد، بیان کرد: اصلاً مهم نیست. پیروزیت تیم همواره برای من مهم است.

قائدی در پاسخ به این سوال که دوست دارید در فینال با چه تیمی بازی کنید، گفت: آرزوی پیروزیت می کنم برای هر دو تیم؛ انشالله هرجا که هستند پیروز باشند. برای من فرقی نمی کند که چه تیمی فینالیست می گردد. فقط باید بگویم که داور خوبی برای فینال انتخاب گردد، چون ما سال جاری خیلی ضرر نموده ایم. می گویند نمی گردد از داور خارجی استفاده کرد و با این شرایط به نظرم اگر بتوانند از حضور علیرضا فغانی استفاده نمایند خوب است.

وی درخصوص مصدومیت رضا میرزایی، گفت: اگر او حضور داشت می توانست به تیم یاری کند. امیدوارم زودتر بازگردد. ما از وی حمایت می کنیم، اما باشگاه هم باید حواسش به چنین بازیکنان باشد. باشگاه باید حواسش به خیلی چیز ها باشد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه گفته می گردد ممکن است در انتها فصل از این تیم جدا گردد، گفت: بعد از فینال و قهرمانی در این خصوص صحبت خواهم کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیشنهاد جالب ستاره استقلال برای فینال حذفی، قائدی: موفقیت تیم مهمتر از آقای گلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد جالب ستاره استقلال برای فینال حذفی، قائدی: موفقیت تیم مهمتر از آقای گلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید