بمب تازه تراکتور در آستانه انفجار

به گزارش وبلاگ بهابادی، تیم فوتبال تراکتور عزم خود را برای قهرمانی در فصل آینده لیگ برتر و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا جزم نموده است.

بمب تازه تراکتور در آستانه انفجار

پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور طبق برنامه تمرینات این تیم را استارت زد تا این تیم تبریزی جزو اولین باشگاه های ایرانی باشد که به موقع کارش را برای فصل آینده آغاز می نماید.

تراکتور بعلاوه در جذب بازیکنان نو از جمله مهدی شیری، سعید آقایی، عارف آقاسی و شجاع خلیل زاده پیروز عمل کرد تا از همین حالا برای سایر مدعیان خط و نشان بکشد.

خمز البته جذب بازیکنان خارجی را هم در دستور کار واقع شده است و اسامی نفرات مدنظرش را به باشگاه داده است. به نظر می رسد آلوارو خیمنز وینگر اسپانیایی یکی از این بازیکنان است که ظاهراً مذاکراتی هم با تراکتور انجام داده است.

این وینگر 28 ساله در اصل بازیکن تیم کادیز است، اما در دو فصل اخیر در تیم های ایبیزا و لاس پالماس به صورت قرضی بازی نموده است.

طبق اعلام آنخل گارسیا خبرنگار اسپانیایی، خیمنز که در فهرست پاکو خمز واقع شده است، محتمل است به صورت قرضی راهی لیگ ایران بگردد و در تراکتور بازی کند.

این در حالی است که گفته می گردد جواد نکونام سرمربی استقلال هم با بازیکن اسپانیایی به نام آلوارو خیمنز مذاکراتی داشته است. خیمنز مدنظر استقلال بازیکن تیم های در تیم های رئال ساراگوسا، کادیز، مایورکا و ... بازی نموده است و با گزینه مدنظر تراکتور فرق دارد.

منبع: فرارو

به "بمب تازه تراکتور در آستانه انفجار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب تازه تراکتور در آستانه انفجار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید