واکسن ثلاث به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت

به گزارش وبلاگ بهابادی، سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به کمبود کشوری واکسن سه گانه یا ثلاث، دیفتری، کزاز و سیاه سرفه گفت: این واکسن در 18 ماهگی و 4 تا 6 سالگی به بچه ها تزریق می گردد.

واکسن ثلاث به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت

آقای احمدی گفت: یک دستورالعمل کشوری برای جمع آوری نوع خاصی از واکسن ثلاث بوده تا عوارض واکسن مورد آنالیز قرار بگیرد و به همین علت در بعضی شهرستان ها کمبود واکسن ثلاث گزارش شده که این کمبود کشوری است.

وی اضافه نمود: پیگیری لازم انجام شد و ما منتظر تامین واکسن از وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی هستیم و به محض اینکه واکسن توزیع گردد، واکسیناسیون انجام می گردد.

بیشتر بخوانید

احمدی یادآور شد، واکسیناسیون بچه ها پیش از ورود به مدرسه از سن 4 تا 6 سالگی انجام می گردد و والدین دو سال برای انجام واکسیناسیون فرصت داشته اند کما اینکه تاخیر 10 تا یک ماهه در تزریق واکسن هیچ مسئله ای ایجاد نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در اختیار قرار دادن واکسن مطمئن برای ما حایز اهمیت است اضافه نمود: به زودی واکسن در اختیار ما قرار خواهد گرفت و واکسیناسیون نوآموزان بدو ورود به مدرسه انجام می گردد.

وبلاگ بهابادی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکسن ثلاث به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن ثلاث به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید