لیست شخصیت های اولین بسته الحاقی مورتال کامبت 1 مشخص شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، آمازون به تازگی لیست شخصیت های موجود در کامبت پک 1 را به عنوان اولین بسته الحاقی بازی مورتال کامبت 1 فاش کرده است.

لیست شخصیت های اولین بسته الحاقی مورتال کامبت 1 مشخص شد

این بسته ظاهرا شامل 6 شخصیت قابل بازی که خود شامل 3 شخصیت مهمان می شود و 5 شخصیت کامئو است. شخصیت های کامئو یک ویژگی نو در مورتال کامبت 1 است که در آن بازیکنان می توانند آن ها را در طول مسابقات برای کمک فرا خوانند. شخصیت های قابل بازی در این بسته عبارتند از کوان چی (Quan Chi)، پیس میکر (Peacemaker)، آمنی من (Omni Man)، تاکدا (Takeda)، ارمک (Ermac) و هوم لندر (Homelander).

طرفداران قدیمی بدون شک از بازگشت شخصیت هایی مانند کوان چی، ارمک و تاکدا راضی خواهند شد، اما شخصیت های مهمان نیز جالب به نظر می رسند. پیس میکر به عنوان یکی از شخصیت های دنیای دی سی استایل و جذابیت خود را دارد و در این میان بی رحمی هوم لندر از سریال پسران و آمنی من از سریال شکست ناپذیر قطعا در دنیای مورتال کامبت مورد استقبال قرار می گیرد.

در همین حال، شخصیت های کامئو یا همراه شامل ترمور (Tremor)، جانی کیج (Johnny Cage)، کاملئون (Khameleon)، ماوادو (Mavado) و فرا (Ferra) هستند. لازم به ذکر است که در حالی که جانی کیج در اینجا به عنوان شخصیت همراه ذکر شده است، احتمالا نسخه ای جایگزین از این شخصیت است. جانی کیج به همراه اسکین ژان کلود ون دام قبلا برای فهرست مبارزان قابل بازی این اثر تایید شده است. البته این می تواند یک اشتباه از سمت آمازون ایتالیا نیز باشد که به طور تصادفی محتوای بسته الحاقی را زودتر از موعد منتشر کرده است.

در این میان شایعاتی از حضور یک شخصیت نو به گوش می رسد که فعلا در جایی تایید نشده است. این شخصیت کونان بربر است که از رمان کونان بربر اثر رابرت هاوارد گرفته شده و آرنولد شوارتزنگر در فیلم آن نقش آفرینی کرده است. ممکن است که یکی از شخصیت های مهمان در کامبت پک 2 یا حتی یکی از شخصیت های زمان عرضه باشد. در هر صورت باید منتظر اعلامیه های بعدی از سوی سازندگان باشیم.

بازی مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "لیست شخصیت های اولین بسته الحاقی مورتال کامبت 1 مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست شخصیت های اولین بسته الحاقی مورتال کامبت 1 مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید