شعبه دیجیتال بانک ملی رویکردی خلاقانه در عصر کرونا

به گزارش وبلاگ بهابادی، مدیرعامل بانک ملی ایران مطرح کرد: شعبه دیجیتال ملی در دوران کرونا، نشان از رویکرد نوآوری و خلاقانه بانک ملی دارد.

شعبه دیجیتال بانک ملی رویکردی خلاقانه در عصر کرونا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بهابادی ، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم ملی شو 4 با بیان اینکه امروز بزرگترین رویداد سامانه بانک ملی ایران را خواهیم داشت گفت: هر سال می دیدم که تیم های نوآوری بانک ملی دستاوردهای متعددی داشتند، بنابراین تصمیم گرفتیم در بانک ملی ایران رویدادی داشته باشیم تا آخرین دستاوردهای خود را ارایه نمایند.

وی اضافه کرد: یک سال تمام تیم های نوآوری بانک ملی کوشش می نمایند و محصولاتی را فراوری و عرضه و رونمایی می نمایند. رویداد ملی شو 4 شامل شعبه ملی پلاس و شعبه دیجیتال ملی است که بیش از یک سال زمان برده است.

حسین زاده تاکید نمود: در شعبه تمام دیجیتال ملی خدمات متعددی همچون، امضای دیجیتال و فراوری ثبت دیجیتال را داریم تا لازم نباشد مردم و متقاضیان برای یک پرونده مدارک و لوازم مورد احتیاج همچون سفته را فیزیکی بخرند و به وسیله همین شعبه دیجیتال می توانند همین را بخرند و در پرونده استفاده نمایند. همه اینها به صورت دیجیتال انجام می گردد.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای افتتاح حساب هم دیگر لازم نیست که به شعبه مراجعه نمایند و می توانند به همین شعبه دیجیتال مراجعه نمایند و با توجه به ارتباطی که این شعبه دیجیتال با ثبت احوال دارد خدمات انجام خواهد شد و همچنین خیلی محصولات دیگر این شعبه دیجیتال دارد که ارائه می گردد. در نهایت آنچه دیدگاه بانک ملی است سازمان یادگیرنده و نوآورانه است.

حسین زاده گفت: شعبه دیجیتال ملی در دوران کرونا، نشان از رویکرد نوآوری و خلاقانه بانک ملی دارد.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "شعبه دیجیتال بانک ملی رویکردی خلاقانه در عصر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه دیجیتال بانک ملی رویکردی خلاقانه در عصر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید