سعیدی: پیشنهاد می کنیم پرونده احسان حدادی در کمیسیون پزشکی آنالیز گردد، لازم باشد، اعزام او را دوباره آنالیز می کنیم

به گزارش وبلاگ بهابادی، دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: این پیشنهاد را داریم که شرایط احسان حدادی در یک کمیسیون پزشکی آنالیز گردد و چنانچه از دست ما کمکی بربیاید، انجام بدهیم.

سعیدی: پیشنهاد می کنیم پرونده احسان حدادی در کمیسیون پزشکی آنالیز گردد، لازم باشد، اعزام او را دوباره آنالیز می کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ بهابادی، کیکاووس سعیدی در حاشیه پاکسازی دریاچه آزادی در جمع وبلاگ بهابادی گفت: شصت و نهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک یکشنبه برگزار می گردد. ادامه آنالیز برنامه راهبردی 10 ساله آموزشگاه ملی المپیک بخشی از این نشست است. روسای فدراسیون های والیبال، کشتی، بسکتبال و وزنه برداری نیز در این نشست حضور دارند .

وی در خصوص اساسنامه کمیته ملی المپیک گفت: اساسنامه در دولت در حال پیگیری است. جوابیه در خصوص ابهامات و ایرادات را به دبیر هیئت دولت و معاونت حقوقی دولت ارسال کردیم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین شرایط خارپاشنه احسان حدادی ملی پوش پرتاب دیسک بیان کرد: اعزام حدادی به آلمان برای انجام عمل جراحی در هیئت اجرایی مطرح شد و برای اعزام به جمع بندی نرسیدیم. با علم بر اینکه حدادی از سرمایه های ورزش ماست و تا کنون زحمات زیادی برای موفقیت این رشته و کسب مدال کشیده است، این پیشنهاد را داریم که شرایط وی در یک کمیسیون پزشکی آنالیز گردد و چنانچه از دست ما کمکی بربیاید انجام و بحث را مجددا در هیئت اجرایی آنالیز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعیدی: پیشنهاد می کنیم پرونده احسان حدادی در کمیسیون پزشکی آنالیز گردد، لازم باشد، اعزام او را دوباره آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

2 کاربر به "سعیدی: پیشنهاد می کنیم پرونده احسان حدادی در کمیسیون پزشکی آنالیز گردد، لازم باشد، اعزام او را دوباره آنالیز می کنیم" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعیدی: پیشنهاد می کنیم پرونده احسان حدادی در کمیسیون پزشکی آنالیز گردد، لازم باشد، اعزام او را دوباره آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید