کارهای زیر بنایی مهم تر از مدال آوری در مدت زمان کوتاه است

به گزارش وبلاگ بهابادی، سرمربی تیم ملی وزنه برداری با اعتقاد براینکه کار های زیر بنای مهم تر از مدال آوری در مدت زمان کوتاه است گفت: هم اکنون جوانانی به اردو دعوت شدند که سال ها پشت خط تیم ملی مانده بودند. باید خیلی زودتر به این چنین مسائل رسیدگی می شد ولی با حضور علی مرادی در راس فدراسیون وزنه برداری می توان خوشبین بود که جوانانی مستعد و آینده دار به تیم ملی وزنه برداری بیایند و وزنه برداری ایران را از سکون و بی تحرکی نجات دهند.

کارهای زیر بنایی مهم تر از مدال آوری در مدت زمان کوتاه است

توکلی در مورد آخرین شرایط آمادگی ملی پوشان پس از بازگشت به کمپ تیم های ملی وزنه برداری در استادیوم آزادی تاکید نمود: شرایط بسیار خوبی را در چند مرحله اردوی سطح ارتفاع و سطح دریا در شهرهای همدان، شهرکرد و چالوس داشتیم و هم اکنون تمرینات خاتمهی و سبک خود را برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی تایلند پشت سر می گذاریم. در حال حاضر 15 وزنه بردار در اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان حضور دارند. با توجه به تمرینات پرفشاری که در چالوس پشت سر گذاشتیم به همین جهت به برخی از نفرات یک هفته مرخصی دادم تا یک ریکاوری خوب قبل از مسابقات آسیایی تایلند داشته باشند.

توکلی با تشکر از کسانی که در این اردوها زحمت زیادی برای پیشرفت کار تیم ملی وزنه برداری کشیدند، اضافه کرد: در اردوی مرحله آخر، شرایط بسیار ایده آلی را در چالوس سپری کردیم. تمرین در منطقه خوش آب و هوای هچیرود یاری زیادی کرد که ملی پوشان به سطح مطلوبی از آمادگی برسند. همچنین محل تمرینی که برای تیم ملی تجهیز شده بود می تواند در آینده به کمپ اردوی آماده سازی برای تیم های ملی وزنه بردای تبدیل گردد چون امکانات و ظرفیت این منطقه به منظور آمادگی تیم های ملی فوق العاده است.

توکلی در ادامه در مورد هدفگذاری اش در مسابقات آسیایی و دنیای گفت: در بحث نتیجه گیری مسابقات بین المللی هدف گذاریمان این است که شاگردانم با تمام وجود دنبال خوشرنگ ترین مدال ها باشند والویت کارم را روی مدال آوری گذاشته ام چون به تمامی شاگردانم ایمان کامل دارم. در این میان مسابقات آسیایی می تواند آزمون خوبی برای حضور در رقابتهای دنیای باشد. در مسابقات دنیای آمریکا هم هدف فقط کسب شش سهمیه کامل نیست و ما امیدواریم بتوانیم مدال های زیادی را از این رقابتها کسب کنیم.

وی گفت: ما می توانیم قهرمان دنیا شویم چراکه ظرفیت این امر را داریم و با امید و هدف به جلو قدم برمی داریم تا از این سد محکم با قدرت عبور کنیم. البته وزنه برداری رشته بسیار مظلومی است چراکه همه مسئولان از این رشته انتظار مدال دارند ولی هیچگاه به نحو مطلوب و شایسته ای به آن رسیدگی نمی نمایند. با توجه به پتانسیل عظیم وزنه برداری ایران اگر به ورزشکاران این رشته بیشتر توجه گردد قطعا بازتاب آن را در رقابتهای دنیای و المپیک با کسب مدال های خوشرنگ خواهیم دید.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خاتمه در مورد آزمایش دوپینگ از شاگردانش گفت: خبرخوشی که درباره تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان داریم این است که آزمایش دوپینگ ملی پوشان برای مسابقات پیش رو منفی بوده است و تمامی نفرات در سلامت کامل کار خود را انجام می دهند و هیچ مسئله ای بابت دوپینگ برای تیم ملی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کارهای زیر بنایی مهم تر از مدال آوری در مدت زمان کوتاه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای زیر بنایی مهم تر از مدال آوری در مدت زمان کوتاه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید