رستوران زیردریایی ایتها از معروف ترین مکان ها در مالدیو

به گزارش وبلاگ بهابادی، مالدیو کشوری زیبا و رویایی است که متشکل از سواحل مرجانی و سفید با آب های زلال و شفاف است. این مجمع الجزایر که در استوا واقع شده است، با آب و هوای فوق العاده و دیدنی های منحصر به فردی که دارد یک انتخاب عالی برای گذراندن تعطیلات است که خاطره ای به یادماندنی را برایتان می سازد. این کشور جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که رستوران زیر دریایی ایتها را برای افرادی که در پی سفری منحصربه فرد هستند پیشنهاد می کنیم. در سفر به مالدیو، کارهای شگفت انگیزی هست که بتوانید انجام دهید.

رستوران زیردریایی ایتها از معروف ترین مکان ها در مالدیو

در این مطلب قصد داریم درباره رستوران زیردریایی در مالدیو و ویژگی های آن صحبت کنیم.

چرا به مالدیو سفر کنیم؟

کشور مالدیو که شامل مجمع الجزایر به هم پیوسته است و در اقیانوس هند و جنوب غربی سریلانکا قرار گرفته است از جمله کشورهای مجذوب کننده و دیدنی جهان است که دیدنی ها و عجایب فراوانی دارد. جزایر این کشور دارای سواحل بی نظیر، جزایر مرجانی و جانوران دریایی فراوان است و سالانه از سراسر جهان گردشگران بسیاری برای دیدنی زیبایی ها به این کشور سفر می کنند. مالدیو از 1200 جزیره تشکیل شده که فقط 26 جزیره مسکونی است و یکی از این جزایر که برای تعطیلات خانوادگی مناسب است جزیره رانگالی است. این جزیره دارای سواحل شنی و آب های شفاف است و می توانید در هتل ها و اقامتگاه های موجود و فعالیت های سرگرم کننده یک تعطیلات عالی و خانوادگی را تجربه کنید و از دیدنی دلفین ها و رفتن به زیباترین رستوران زیردریایی در مالدیو لذت ببرید.

رستوران زیردریایی ایتها - Ithaa

امروزه شکم گردی یکی از تفریحات مورد علاقه مسافران در سفرها محسوب می شود. آشنایی با طعم تازه غذاهای هر منطقه لذت سفر را دوچندان میکند. یکی از رستوران هایی که لقب زیبا ترین رستوران را در جهان کسب کرده، رستوران ایتها با طراحی منحصر به فرد است.

رستوران زیردریایی ایتها که به زبان محلی به معنای مادر مروارید است، یکی از بزرگترین رستوران های زیردریایی در جهان و برنده سه جایزه جهانی است که در جزیره مالدیو قرار گرفته است.

رستوران ایتها اولین رستوران زیردریایی جهان در زمان خود بود که از سال 2008 آغاز به ساخت و ساز کرد و به گفته برخی این رستوران را در سنگاپور ساخته و بعد به مالدیو منتقل کردند. به دلیل معماری منحصر به فردی که دارد ساخت آن چندین سال طول کشید؛ اما با این اوصاف با اینکه چند سالی از آغاز به کار این رستوران گذشته همچنان مانند روز اول سالم و بدون ایراد به کار خود ادامه می دهد. این رستوران تمام شیشه ای و جالب ترین رستوران زیردریایی در مالدیو است و سبکی متفاوت نسبت به سایر رستوران های مالدیو دارد. این رستوران با چشم انداز اقیانوس و جانوران دریایی مناسب برای افرادی است که در پی تنوع محیط و صرف غذا در محیطی ساکت و آرام هستند.

رستوران زیردریایی ایتها (Ithaa) به مساحت 100 متر مربع با ظرفیت 14 نفر که شامل 7 میز دو نفره است در عمق 5 متری اقیانوس قرار گرفته است و در اولین لحظه ورود به آن می توانید نمایی 360 درجه از زیر اقیانوس را دیدن کنید. راه ورود به این رستوران از طریق پله های مارپیچی اسکله است و از فولاد سخت به همراه گنبد اکریلیک شفاف ساخته شده و از نظر تنوع غذایی یکی از رستوران های مالدیو با تنوع غذایی بالا، کیفیت عالی و البته قیمت بسیار بالا است.

چطور به رستوران زیردریایی در مالدیو برویم؟

رستوران زیردریایی ایتها (Ithaa) در جزیره رانگالی مالدیو و در میان آب های اقیانوس هند قرار گرفته که حین خوردن غذا می توانید از حرکت ماهی ها و جانوران زیر آب و عجایب خلقت لذت ببرید. برای رفتن به رستوران زیردریایی ایتها در مالدیو ابتدا باید به جزیره رانگالی بروید که می توانید از فرودگاه ماله به راحتی به این جزیره سفر کنید و بعد از رفتن به این جزیره با استفاده از هواپیمای آب نشین یا کشتی تندرو می توانید به سمت رستوران زیردریایی ایتها حرکت کنید.

ساعت کاری این رستوران از 11 ظهر تا 14:30 بعدازظهر و از 18:30 عصر تا 22:30 شب است.

منوی غذایی رستوران زیردریایی ایتها

همانطور که گفتیم رستوران زیردریایی ایتها دارای تنوع غذایی بالا و متشکل از یک منوی پنج وعده ای و سبک غذایی بومی مالدیو، خوراک امریکایی و… است و منوی این رستوران یکی از گران قیمت ترین منوهای جهان در بین رستوران های لوکس است. همچنین انواع غذاهای غربی، سالاد، نوشیدنی های مختلف و دسرهای خوشمزه در منوی این رستوران به چشم می خورد. در وعده ناهار که متشکل از پیش غذا، غذای اصلی و دسر است می توانید انواع غذاهای دریایی بومی و بین المللی مانند ماهی قزل آلا، خرچنگ، سینه مرغ طعم دار شده، سوپ لوبیا سبز، پاپایا به همراه موسو شکلات تلخ، سالاد انبه سبز، غذای فرانسوی یا کیک کدو تنبل سفارش دهید. در وعده شام هم غذاهایی مانند میگو با سس تاتار، استیک، خرچنگ و پاستا، بشقاب غذای سالم، مخلوط میوه، غذای فرانسوی و… سفارش دهید.

قوانین مهم هنگام رفتن به رستوران زیردریایی در مالدیو

  • بچه ها مجاز به صرف ناهار در این رستوران هستند؛ اما حضور بچه ها در وعده شام ممنوع است.
  • مهمانان برای حضور در این رستوران باید لباس رسمی و مرتب بپوشند.
  • رستوران زیردریایی ایتها بعد از ساعت 11 باز می شود و قبل از آن ورود مهمانان به رستوران ممنوع است.
  • اگر از جمله افرادی هستید که از آب و جانوران آبزی میترسید پیشنهاد می کنیم به این رستوران نروید. اگر در این شرایط مسئله ای پیش بیاید مسئولان رستوران هیچگونه مسئولیتی را به عهده نخواهند گرفت.
  • اگر هتل یا اقامتگاه شما در جزیره دیگری است قبل از رفتن با رستوران تماس بگیرید و هم میز خود را رزرو کنید هم از رستوران تقاضای ترانسفر داشته باشید.
  • اگر قصد عکاسی در این رستوران را دارید از هر جایی عکس نگیرید و به صورت توریستی عکاسی نکنید تا سایر مهمانان اذیت نشوند.

جمع بندی درباره رستوران زیردریایی در مالدیو

رستوران زیردریایی در مالدیو یکی از بهترین جاذبه های دیدنی مالدیو است که بسیاری از گردشگران در سفر به مالدیو از آن دیدن می کنند. رستوران زیردریایی ایتها (Ithaa) که به عنوان یکی از بزرگترین و زیباترین رستوران تمام شیشه ای جهان در مالدیو قرار گرفته است یکی از عجیب ترین رستوران های مالدیو است که می توانید هنگام صرف غذا به اعماق اقیانوس سفر کنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

منبع: الی گشت

به "رستوران زیردریایی ایتها از معروف ترین مکان ها در مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران زیردریایی ایتها از معروف ترین مکان ها در مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید