مقالات گردشگری

آشنایی با 5 جای دیدنی در رامسر

در این مقاله، به شما پنج مکان از جاهای دیدنی رامسر مانند بام رامسر، پارک ملی گیسوم، ساحل رامسر، پل بلادر و موزه محیط زیست رامسر را معرفی خواهیم کرد.

23 مهر 1402

مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، مشارکت کمیسیون ملی یونسکو ایران در جشنواره چند رسانه ای میراث فرهنگی صورت می گیرد.

12 مهر 1402

پارک ملی ایتاتیایا یکی از جاذبه های گردشگری برزیل به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس اخبار منتشر گشته، پارک ملی ایتاتیایا یکی از جاذبه های گردشگری برزیل به شمار می رود.

11 مهر 1402

میازاکی، استاد انیمه های ژاپنی، کدام انیمیشن های دیزنی را دوست دارد؟

وقتی صحبت از بزرگ ترین نام های انیمیشن می گردد، تنها چند مبتکر هستند که واقعاً سزاوار مقام اول اند. در هالیوود، کمتر کسی است که مدال طلا را به گردن والت دیزنی نیندازد، در اروپا یان شوانکمایر، استاد استاپ موشن برجسته است و در آسیا استاد بزرگ انیمه، هایائو...

3 مهر 1402

عکس های عجیبی که از مریخ به ناسا رسید!، عکس

تلاش های پی در پی همچنان به دانشمندان سیاره شناس اجازه می دهد تا گذشته مریخ را بهتر آشکار کنند؛ آشوین واساوادا، دانشمند پروژه (کنجکاوی)، در بیانیه ای گفت: دسترسی و لمس صخره هایی که از مکان هایی در ارتفاعات منتقل شده اند و ما هرگز نخواهیم توانست از آنها...

1 مهر 1402

تاکید بر لزوم همکاری دهیاری ها و مردم محلی با پایگاه میراث جهانی منظر فرهنگی میمند

ایلنا/ براساس اخبار منتشر شده، تاکید بر لزوم همکاری دهیاری ها و مردم محلی با پایگاه میراث جهانی منظر فرهنگی میمند صورت گرفت.

27 شهریور 1402

ببینید ، خوش شانس هستیم که بشقاب پرنده می بینیم!

در همان ایامی که اطراف شهر کانزاس یک ویدئو منتسب به یوفو گرفته شد، یک خانواده هم در انگلیس ادعا کرد که یک یوفو را در حال پرواز در هوا دیده و از تماشای چنین صحنه ای حیرت زده شده اند.

28 مرداد 1402

7 نکته مهم برای داشتن سفری شاد و پیروز با دوستان و گروه های بزرگ

سفر با دوستان در نگاه اول می تواند فرصتی استثنایی برای گذران زمان با افرادی که دوستشان داریم در مکان مورد علاقه مان باشد، اما بنابر تجربه بسیاری از ما، چنین سفرهایی ممکن است به دلخوری، ناراحتی، قهر و گاهی نفرت همسفران از یکدیگر گردد.

27 مرداد 1402

خبر فوری برای مسافران ایرانی خارج از کشور

قبل از تهیه بلیط غیر مستقیم به مقصد باکو ، حتما از ایرلاین استانبول به باکوی خود، آخرین اطلاعات رو کسب نموده و بعدا سفر خود را برنامه ریزی و آغاز نمایید.

25 مرداد 1402

ترفند هوشمندانه مهماندار هواپیما برای شارژ کردن گوشی

خبرنگاران- به نظر می رسد راهی برای رهایی از معضل اتمام شارژ گوشی در مواقع اضطراری وجود دارد همان طور که یک مهماندار هلندی به شکلی مبتکرانه نشان داد که او می تواند از این شیوه برای حفظ ارتباط خود در خارج از کشور استفاده کند.

23 مرداد 1402

این فیلم ایرانی بدون بازیگر زن به سینما می آید

تهیه کننده فیلم سینمایی فسیل گفت: فیلمی در مراحل پس از فراوری داریم که اصلا چیزی به نام بازیگر زن در این فیلم وجود ندارد.

21 مرداد 1402

ایران مبدأ راه های دنیا است، ایران طولانی ترین سابقه یکجانشینی را دارد

سرویس تاریخ و سیاست خبرنگاران : محمد بهشتی، عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری در نشست نقد و آنالیز کتاب ایران؛ تمدن راه ها تالیف شروین وکیلی که در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار گردید، گفت: بعضی مضامین مانند راه، آب، قنات، تشنگی و عطش...

19 مرداد 1402

فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک به این علت تعلیق شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق فعالیت پروازی وسایل پرنده فوق سبک اعم از آموزشی، تفریحی، گردشگری و شخصی به علت گرمای هوا اطلاع داد.

18 مرداد 1402

ملاقات با عروس شاداب زاگرس با هول و ولا!

در قلب رشته کوه های زاگرس در استان چهارمحال و بختیاری، یکی از عریض ترین آبشارهای ایران چشم انتظار شما است.

9 مرداد 1402

داستان متفاوت ترین چنار تهران، ماجرای چهل چنار چه بود؟

داستان زنده ماندن چنار منحصر به فرد محله اوین با آن شکل و شمایل خاصش، شنیدنی است؛ شبیه داستان هایی است که مادربزرگ ها برای نوه ها تعریف می نمایند تا با شنیدن این قصه درس صبر و مقاومت یاد بگیرند.

7 مرداد 1402

امیرعبداللهیان: روسیه توضیحاتی داد اما کافی نبود

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان نشست خبری با همتای خود از سلطنت عمان گفت: روز گذشته از کانال های دیپلماتیک توضیحاتی از مقامات روسیه دریافت کردیم. ما این توضیحات را کافی نمی دانیم.

27 تیر 1402

روسیه به ایران سوخو سوپرجت 100 می دهد؟

کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک تاکید نمود که ایران در حال همکاری با روسیه درخصوص هواپیما های مسافربری سوخو سوپرجت 100 است.

25 تیر 1402

نقش برجسته ساسانی رونمایی شد، از امروز این نقش برجسته در معرض دید عموم واقع شده است

نقش برجسته ساسانی پس از استرداد به ایران در موزه ملی ایران رونمایی شد. از امروز این نقش برجسته در معرض دید عموم قرار گرفته است.

19 تیر 1402

یک کشف نو درباره ناجورمیگوی 500 میلیون ساله، این موجود عجیب چه چیزی شکار می کرد؟

مطالعات تازه روی یک موجود منقرض شده با عنوان آنومالوکاریس، فرضیات گذشته درباره این جانور را باطل نموده است.

18 تیر 1402

وقتی مگس ها روی غذا می نشینند چه کار می نمایند و چرا دست و پای خود را می مالند؟

روزیاتو نوشت: مگس ها عاشق زباله و مواد غذایی فاسد هستند. آن ها در غذا و گوشت فاسد تخم می گذارند. بنابراین، مطمئن شوید که غذای خود را در یخچال نگه دارید، روی آن را بپوشانید و زباله ها را در ظروف در بسته نگهداری کنید و البته سطل زباله را مرتباً خالی کنید.

13 تیر 1402
تعداد: (303)