داستان فرار اسیران جنگی از یک کمپ روسی و سفری 6400 کیلومتر تا آزادی

به گزارش وبلاگ بهابادی، اسلاوُمیر راویچ، دو سال را به اسم اسیر جنگی در یک کمپ واقع در سیبری به سر برد. سپس به یاری همسر فرمانده کمپ، او و شش نفر دیگر از هم بندان ش از آن جا گریختن. اما سفر او به سوی آزادی، آن قدرها هم ساده نبود.

داستان فرار اسیران جنگی از یک کمپ روسی و سفری 6400 کیلومتر تا آزادی

آن ها در فصل کولاک های کشنده سیبری و از منطقه قطبی آن، فرار خود را شروع نموده بودند و چیزهایی را که شکار می کردند یا می یافتند، می خوردند. بعد از گذار از بخش قطبی سیری، آن ها به صحرای گبی رسیدند و جهتی سخت را در این صحرا پیش رو گرفتند. بعد از آن، هیمالیا انتظارشان را می کشید. با این حال، آزادی ارزش ش را داشت که از جان بگذرند و از آن هم عبور نمایند تا به هند برسند.

آن ها به هند رسیدند، اما در جهت 3 تن از آن ها فوت شد و تنها 4 نفر از آن ها نجات پیدا کردند. آن ها برای آزادی شان، 6400 کیلومتر را پیاده پیموده بودند. آن هم از میان سخت ترین محیط های طبیعی که در دنیا وجود دارد!

من برای تان حدود 5 سال پیش، در پستی فیلم راه بازگشت را معرفی نموده بودم. این فیلم فوق العاده، از روی همین داستان ساخته شده است. هنوز هم برای من، این اثر یکی از بهترین فیلم های سینمایی در ستایش امید و آزادی است.

منبع: یک پزشک

به "داستان فرار اسیران جنگی از یک کمپ روسی و سفری 6400 کیلومتر تا آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان فرار اسیران جنگی از یک کمپ روسی و سفری 6400 کیلومتر تا آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید