برترین پارک های دنیا کدامند؟

به گزارش وبلاگ بهابادی، یکی از رویاهای کودکی همه ما تماشا پارک هایی است که همواره در کارتون های زمان کودکی خود دیده بودیم.

برترین پارک های دنیا کدامند؟

آیا برترین پارک های دنیا را می شناسید؟ یکی از تفریحاتی که این روزها و بعد از دوران قرنطینه کاربرد بیشتری پیدا نموده است تماشا پارک ها و تفریحگاه هایی است که خاص و منحصربه فرد هستند و در بعضی از کشورهای دنیا وجود دارند و جزء جاذبه های گردشگری آنجا به شمار می روند. البته که تنها همین پارک ها جاذبه گردشگری این کشورها به شمار نمی روند و هر کدام از آن ها جاذبه های تماشای و مراکز تفریحی بی نظیری دارند که می توانند ساعات و روزهای شما را پر نمایند. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.

آلتون تاورز، انگلستان

یکی از بر ترین پارک های موضوعی در انگلستان، برج های آلتون و ترن هوایی مرد حصیری آن است که جاذبه ای خاص به شمار می رود. اگر دوست داشته باشید در سرانجام روز می توانید در استراحتگاه این پارک هم بمانید و یک روز دیگر را هم در این پارک، خوش بگذرانید. رصد ستارگان را در زمان استراحت و به سبک کمپینگ و با تلسکوپ های خاص این مجموعه انتخاب کنید.

دنیای بتو کاررو، برزیل

همواره باید انتظار یک مهمانی قریب الوقوع را در دنیای بتو کاررو داشته باشید. اولین ترن هوایی معکوس کشور (یعنی قطاری که زیر ریل حرکت می نماید)، جزء بازی های بسیار خلاقانه و سرگرم نماینده هستند. بزرگسالان نیز این سواری لبریز از آدرنالین را دوست دارند. پس از یک استراحت کوتاه، می توانید با استفاده از لاستیک های آبی وارد مخازن آبی مجذوب کننده و هیجان انگیز شوید. شخصیت های مورد علاقه فیلم ماداگاسکار هم در این پارک حضور دارند.

دی افتلینگ، هلند

پارک دی افتلینگ که یکی از برترین پارک های دنیا است سال جاری هفتاد ساله می گردد، برای همین جشن های زیادی به مناسبت این روز خاص برگزار خواهد شد. از مهمانی چای تولد با حضور شخصیت های کارتون آلیس در سرزمین عجایب گرفته تا جشن های روزانه دیگر. جنگل افسانه ای، سواری در رودخانه های پر آب، چرخ و فلکی که با بخار کار می نماید، ویلای نفرین شده و دیگر موارد را در بزرگ ترین پارک موضوعی هلند بیابید.

دیزنی لند، هنگ کنگ

شاید دیزنی لند کالیفرنیا مشهورترین پارک از این دست پارک ها باشد، اما دیزنی لند هنگ کنگ تفاوت های خیلی خاص و دوست داشتنی دارد و یکی از برترین پارک های دنیا به شمار می رود. با یک قایق به خانه درختی تارزان بروید و داخل آن را از نزدیک ببینید. سرزمین داستان اسباب بازی و بشکه های سرگرم نماینده را ببینید یا از زیبایی عمارت های خاص آن لذت ببرید. کوچولوها مخصوصا از سفر روی رودخانه، دامبو فیل پرنده و چرخ فلک سیندرلا قطعا شادمان خواهند شد. اگر به تماشای های دنیا علاقه دارید، عجایب هفتگانه دنیا را در مجله ببینید.

پارک اروپا، آلمان

این پارک بزرگ ترین پارک موضوعی و یکی از برترین پارک های دنیا در آلمان است. ترن هوایی غول پیکر چوبی را سوار شوید که سرعتی معادل 100 کیلومتر در ساعت دارد. اگر کودک خردسال دارید این پارک حتما جای شما خواهد بود، چون بخش های بی نظیری برای بچه ها در این پارک وجود دارد، از جمله باغ دایناسورهای مادربزرگ، هزارتوی اسرارآمیز، قایق سواری با جن ها، فنجان های قهوه چرخان و بسیاری از تفریح های دیگر.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری دشت آویشن در جاده چالوس، جلوه ای از بهشت را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "برترین پارک های دنیا کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین پارک های دنیا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید