بهره برداری از یک واحد بوم گردی در روستای بیجار بنه

به گزارش وبلاگ بهابادی، مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان گیلان از افتتاح یه واحد بوم گردی در روستای بیجار بنه به مناسبت هفته جهانگرد خبرداد.

بهره برداری از یک واحد بوم گردی در روستای بیجار بنه

ولی جهانی : یک واحد اقامتی طیبه جان با حجم سرمایه گذاری 6 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که برای 10 نفر نیز ایجاد اشتغال نموده است.

وی با بیان اینکه 132 اقامتگاه بوم گردی در این استان وجود دارد، اضافه نمود: با راه اندازی این اقامتگاه بوم گردی به ظرفیت اقامتی این استان اضافه نموده شد ه که می تواند تعداد بیشتری از گردشگران را میزبانی کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان گفت: اقامتگاه بوم گردی طیبه جان دارای 7000 مترمربع وسعت، 4 واحد اقامتی و با ظرفیت 20 نفر و دارای رستوران سنتی که با افتتاح آن زمینه برای اشتغال کار 10 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم شده است.

جهانی با اشاره به تغییر سبک گردشگری مسافران از هتلینگ به سمت اقامتگاه های بومگردی توضیح داد: استقبال روزافزون مسافران به سوی طبیعت گردی، تماشا میراث های ناملموس مردم شناسی و تماشا منطقه ها بوم گردی زمینه را برای ورود گسترده نوعی دیگر از سفر و اقامتگاه فراهم نموده است.

وبلاگ بهابادی گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از یک واحد بوم گردی در روستای بیجار بنه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از یک واحد بوم گردی در روستای بیجار بنه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید