برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه، بلاروس؛ مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو 2023

به گزارش وبلاگ بهابادی، مسعود احمدوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره برگزاری سی و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو گفت: این دوره از نمایشگاه کتاب روسیه با حضور 300 ناشر داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاهی مسکو با حضور بلاروس به عنوان مهمان ویژه شروع شد؛ علاوه براین همزمان با نمایشگاه، نخستین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه نیز برگزار می گردد.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه، بلاروس؛ مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو 2023

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: با توجه به اینکه همزمان با این نمایشگاه، نخستین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه نیز برگزار می گردد، برنامه های ویژه ای نیز از سوی ایران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بعلاوه به همت رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه کارگاه خوشنویسی ایرانی هنرمند اعزامی جناب آقای محمدعلی قربانی در کتابخانه دولتی لنین و مرکز فرهنگ انستیتو شرق شناسی روسیه و کارگاه آموزشی تصویرگری به همت خانم منصوره سادات محمدی در کتابخانه ادبیات خارجی و کتابخانه کودک مسکو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب برگزار خواهد شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه، بلاروس؛ مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو 2023" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه، بلاروس؛ مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید