همایشها و نمایشگاه ها

آشنایی با 5 جای دیدنی در رامسر

در این مقاله، به شما پنج مکان از جاهای دیدنی رامسر مانند بام رامسر، پارک ملی گیسوم، ساحل رامسر، پل بلادر و موزه محیط زیست رامسر را معرفی خواهیم کرد.

23 مهر 1402

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی کتاب کودک و نوجوان روسیه، بلاروس؛ مهمان ویژه نمایشگاه کتاب مسکو 2023

مسعود احمدوند، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران درباره برگزاری سی و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو گفت: این دوره از نمایشگاه کتاب روسیه با حضور 300 ناشر داخلی و خارجی در مرکز نمایشگاهی مسکو با حضور بلاروس به عنوان مهمان ویژه شروع شد؛ علاوه براین...

8 شهریور 1402

نقش برجسته ساسانی رونمایی شد، از امروز این نقش برجسته در معرض دید عموم واقع شده است

نقش برجسته ساسانی پس از استرداد به ایران در موزه ملی ایران رونمایی شد. از امروز این نقش برجسته در معرض دید عموم قرار گرفته است.

19 تیر 1402

احضار رئیس فدراسیون اتومبیلرانی به حراست وزارت ورزش

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی برای بیان توضیحات در خصوص هنجارشکنی ها در همایش خودروهای کلاسیک به حراست وزارت ورزش احضار شد.

28 خرداد 1402

کتاب نوای ماتک در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبر و گزارشات منتشر شده، کتاب نوای ماتک در موزه بزرگ خراسان رونمایی شد.

24 خرداد 1402

مجموع فروش نمایشگاه کتاب به 401 میلیارد تومان رسید، تخمین فروش سه و نیم میلیون نسخه کتاب در 11 روز

به گزارش خبرنگاران ، علی رمضانی، سخنگو و قائم مقام سی وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با انتشار نوشته ای در فضای مجازی از فروش 401 میلیارد تومانی کتاب در دو بخش حضوری و مجازی اطلاع داد.

31 اردیبهشت 1402

مزارع مریخی، کشاورزی بر روی خاک سرخ مریخ ممکن شد

این یافته علمی علاوه بر کاربردی که می تواند بر روی مریخ داشته باشد، برای تأمین منبع غذایی در مناطقی از سطح زمین که خاک با غلظت نمکی بالا دارند هم مفید خواهد بود.

15 اردیبهشت 1402

دیگر خودروهای برقی را لازم نیست شارژ کنید

ربات شارژ اتوماتیک ما به شارژ آسان تر و راحت تر خودروهای برقی به ویژه در محیط های تاریک یاری می نماید. این ربات باعث راحتی دسترسی به ویژه برای افرادی با مسائل تحرکی خواهد شد. ما به توسعه بیشتر ACR برای بهبود ایمنی و رفاه مالکان خودروهای برقی ادامه می...

4 فروردین 1402

حضور ایرانسل در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)

ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله ویستامدیا که بازوی ایرانسل در فراوری و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس های لنز، دانا،...

26 اسفند 1401

تی، مد؛ عجیب ترین خودروی چینی!

آی ای تی اتومبیل تکنولوژی(IAT Automobile Technology) نام یک استارت آپ چینی است که اخیرا از پیکاپ عجیب و غریب الکتریکی با نام تی-مد(T-Mad) رونمایی نموده است. این خودرو مفهومی قرار است در بیستمین دوره نمایشگاه خودروی گوانجو یا همان گوانجو اتو شو به نمایش گذاشته گردد.

25 دی 1401

سفر به تفلیس ، 4 روز خاطره انگیز در مرکز گرجستان

شهر تفلیس، مرکز و بزرگترین شهر موجود در کشور گرجستان بوده که از قدمتی بالغ بر 1600 سال برخوردار هست. این شهر دارای جاذبه های توریستی و اماکن تاریخی متعددی بوده و به علت وجود کلیساهای مختلف، به شهر کلیساهای دنیا نیز معروف شده است. شاید برایتان جالب باشد،...

19 دی 1401

چرا انیمیشن دیدار با رابینسون ها دیزنی را نباید فراموش کرد؟

دیدار با رابینسون ها از معدود آثار دیزنی در دو دهه اخیر است که به موفقیتی در گیشه نرسید و به سرعت از یادها رفت. با وجود این، نکات مثبت فراوانی در این انیمیشن به چشم می خورد و از آن آثاری است که بچه ها باید حداقل یک بار دیدن نمایند.

10 دی 1401

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغ های روشنایی و تزئینی

بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر و چراغ های تزئینی با همت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، و مشارکت نزدیک به صد مجموعه لوسترساز بنام و معتبر ایران، از 9 تا خاتمه روز 12 دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

8 دی 1401

همراه اول عنوان تنها روابط عمومی شبکه ای ایران را از آن خود کرد

همراه اول در نوزدهمین دوره جشنواره بهترین های روابط عمومی ایران با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه روابط عمومی شبکه ای و عنوان برتر ارتباطات رسانه ای را دریافت کرد.

22 آذر 1401

سرگذشت عجیب زنی که در 76 سالگی ستاره شد

کشاورز نیویورکی در 76 سالگی نقاشی را شروع کرد و خیلی زود به یک ستاره تبدیل شد، آثار این بانوی مسن بر روی تمبر، پرده و کارت های کریسمس به قدری عالی بود که او را برای همیشه از پرورش مرغ و خروس نجات داد.

22 آذر 1401

خراسان جنوبی میزبان پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، خراسان جنوبی میزبان پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی است.

3 آذر 1401

برگزاری همایش و آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی در کاشان

میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، برگزاری همایش و آیین نکوداشت مقام عبدالرزاق کاشی در کاشان صورت می پذیرد.

31 شهریور 1401

معرفی 11 مورد از بهترین هتل های ساحلی دبی

هتل های ساحلی دبیشهر زیبا و هیجان انگیز دبی را می توان یکی از لوکس ترین مقاصد دنیا برای سفر به حساب آورد. دبی به عنوان یکی از شهرهای امارات متحده عربی، سالیانه مسافران و گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و با آیتم های لوکس و بی نظیر خود از آن ها پذیرایی...

12 شهریور 1401

نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی برگزار می گردد

به مناسبت هفته دولت نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاددانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار می گردد.

8 شهریور 1401

معرفی 5 وب سایت برای طراحی آنلاین کارت ویزیت

علی رغم تمام پیشرفت های تکنولوژی، کارت ویزیت هنوز با چیزی جایگزین نشده است. به نظر می رسد که هیچ چیز نمی تواند جای آن ها را بگیرد. هنوز هم بسیاری از شرکت ها از همان کارت های کلاسیک و چاپ شده استفاده می نمایند و آن را به مشتریان خود می دهند. کارت های ویزیت...

28 مرداد 1401
تعداد: (64)