بازی Bugsnax دیگر انحصاری پلی استیشن نخواهد بود؛ عرضه روی تمام پلتفرم ها

به گزارش وبلاگ بهابادی، شرکت اسب های جوان (Young Horses) اظهار داشت که بازی باگزاسنکس (Bugsnax) برای کنسول های ایکس باکس، نینتندو سوییچ به همراه استیم عرضه خواهد شد. این بازی در تاریخ 8 اردیبهشت (28 آوریل) برای پلتفرم های تازه عرضه خواهد شد. یکی از نکات مثبت حضور آن در اشتراک گیم پس از روز اول است.

بازی Bugsnax دیگر انحصاری پلی استیشن نخواهد بود؛ عرضه روی تمام پلتفرم ها

بازیکنان نه تنها در پلتفرم های تازه یه خود بازی دسترسی خواهند داشت بلکه اولین بسته الحاقی آن نیز برای هواداران عرضه خواهد شد. بازیکنانی که از قبل این بازی را خریداری نموده بودند نیز این بسته الحاقی را در همان روز دریافت خواهند کرد.

در بسته الحاقی تازه، بازیکنان وارد یک جزیره تازه می شوند. این جزیره از قعر دریا به طور ناگهانی پدیدار شده است. حال در این جزیره تازه بازیکنان با موجودات تازهی روبرو شده که باید آن ها را بگیرند.

با توجه به اینکه بسته الحاقی تازهی برای این بازی عرضه شده، تروفی (Trophy) و دستاورد (Achievement) تازه نیز برای این بازی در دسترس خواهد بود. بسته الحاقی تازه باگزاسنکس دارای حدود 4 ساعت محتوای داستانی است. همینطور اینکه تمام صداگذاری ها با استفاده از افراد بازی اصلی صورت گرفته است.

علاوه بر این بسته الحاقی، بازیکنان با محتوای تازهی در بازی اصلی نیز روبرو خواهند شد. به طور کلی چندین مأموریت تازه به این بازی اضافه شده که تا حدی شما را برای بسته الحاقی آماده کند. باگزاسنکس یکی از اولین عناوینی بود که برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد. این بازی دارای جلوه بصری خاص خود بوده و هواداران مخصوصی هم داشت.

منتقدان نیز تا حدی از این بازی راضی بودند. این عنوان چیزی نبود که سخت افزار پلی استیشن 5 را به چالش بکشد با اینحال تجربه آن به شدت لذت بخش است. ماجراجویی در دنیای این بازی بسیار مفرح است. طراحی هر موجود بسیار خاص بوده و ترکیبی از خوراکی و حشرات است. به هرحال سبک ظاهری خاص این بازی باعث شد تا مخاطبان خاصی پیدا کند.

منبع: Eurogamers.net

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Bugsnax دیگر انحصاری پلی استیشن نخواهد بود؛ عرضه روی تمام پلتفرم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Bugsnax دیگر انحصاری پلی استیشن نخواهد بود؛ عرضه روی تمام پلتفرم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید