فروش بازی Dragon Ball FighterZ از 8 میلیون نسخه گذشت

به گزارش وبلاگ بهابادی، به تازگی کمپانی باندای نامکو اعلام نموده است که دو بازی اصلی از سری Dragon Ball Z در حال حاضر عملکرد بسیار خوبی از نظر فروش دارند. طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، هر دو نسخه Dragon Ball FighterZ و Dragon Ball Xenoverse 2 به طور رسمی به فروش بیش از 8 میلیون واحد دست پیدا نموده اند.

فروش بازی Dragon Ball FighterZ از 8 میلیون نسخه گذشت

آخرین باری که از فروش این بازی ها اطلاع پیدا کردیم، FighterZ از 6 میلیون نسخه فروش عبور نموده بود؛ در حالی که برای Xenoverse 2 این عدد 7 میلیون بود. با این حال به نظر می رسد که هر دو هنوز در حال فروش هستند که با توجه به اینکه به ترتیب 3 و 6 سال از عرضه آن ها می گذرد، آمار منتشر شده شگفت انگیز است.

به مناسبت این آمار فوق العاده ، باندای نامکو رویدادی را برگزار خواهد نمود که به بازیکنان 800 ساعت تجربه بسته های الحاقی را به صورت رایگان هدیه می دهد. برای بازی FighterZ این رویداد به چهار پنجره زمانی مختلف تقسیم می گردد و در طول هر کدام می توانید دسته متفاوتی از مبارزان و شخصیت های بسته های الحاقی را امتحان کنید. اکانت رسمی Dragon Ball Games در توییتر بیان نموده است:

پنجره زمانی آزمایشی این شخصیت ها از 12 نوامبر (21 آبان 1400) تا 20 نوامبر (29 آبان) خواهد بود. از 20 نوامبر تا 28 نوامبر (7 آذر) شخصیت های بیس گوکو، بیس وجتا، کولر و اندروید 17، از 28 نوامبر تا 7 دسامبر (16 آذر) شخصیت های جیرن، ویدل، جی تی گوکو، جانمبا، گوگتا، سوپر برولی و در نهایت از تاریخ 7 دسامبر تا 16 دسامبر (25 آذر) شخصیت های کفلا، الترا گوکو، مستر روشی، سوپر بیبی 2 و SS4 گوگتا در دسترس خواهند بود. این زمان خوبی است برای این که بتوانید این شخصیت های مجذوب کننده را به صورت رایگان تجربه کنید.

اگر در پی تجربه یک بازی مبارزه ای با موضوع انیمه محبوب Dragon Ball Z هستید، قطعا انتخاب شما FighterZ خواهد بود. جلوه های بصری بازی در سطح خوبی قرار گرفته است و بخش مبارزات بازی از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به راحتی با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. بعلاوه شخصیت های مجذوب کننده انیمه هم در بازی حضور دارند و از نظر تعداد شخصیت ها و تنوع حرکات آن ها شاهد کیفیت خوبی هستیم.

لازم به ذکر است که بازی Dragon Ball FighterZ هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی در دسترس است. بعلاوه اگر بازی را به وسیله ایکس باکس گیم پس تجربه می کنید، می توانید از بسته های الحاقی رایگانی که ذکر شده بهره ببرید.

منبع: EventHubs

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش بازی Dragon Ball FighterZ از 8 میلیون نسخه گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازی Dragon Ball FighterZ از 8 میلیون نسخه گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید