بازیکن دیپورتی مجیدی به النصر پیوست

به گزارش وبلاگ بهابادی، هفته گذشته بود که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت تا پنیل ملاپا، مهاجم توگویی خود را در لیست مازاد قرار دهد و این بازیکن پس از فسخ قراردادش، به صورت رسمی از این تیم جدا شد تا در لیست بازیکنان خارجی اتحاد کلباء، جای خالی برای جذب بازیکن تازه وجود داشته باشد.

بازیکن دیپورتی مجیدی به النصر پیوست

حالا ملاپا پس از گذشت تنها چند روز از فسخ قراردادش، در جابجایی زمستانی راهی یک تیم نو شد و به شکل رسمی، به النصر امارات پیوست تا در ادامه فصل، برای این تیم به میدان برود.

ملاپا که خود جانشین دمبو داربو، بازیکن النصر شده است، پس از پیوستن به النصر گفت: پوشیدن پیراهن النصر، یک رویا به شمار می رود و تمام کسانی که در لیگ امارات بازی می نمایند، آرزو دارند تا نماینده باشگاهی قدیمی و پرافتخار مانند النصر باشند.

این بازیکن 31 ساله که سابقه بازی در هوفنهایم و گلادباخ را نیز در کارنامه دارد، در ادامه سخنان خود گفت: احساس می کنم گام مهمی در حرفه ام برداشته ام. چالش ها را دوست دارم چرا که عزم و اراده من را افزایش می دهد.

پس از جدایی ملاپا و مازاد اعلام شدن او به وسیله مجیدی، این سرمربی جوان در پی انتخاب جانشین مهاجم سابقش است و گفته می گردد شهریار مغانلو و یک مهاجم آفریقایی شاغل در لیگ ترکیه، گزینه های فرهاد برای پوشیدن پیراهن اتحاد کلباء هستند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "بازیکن دیپورتی مجیدی به النصر پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن دیپورتی مجیدی به النصر پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید