عزیزی خادم: تاریخ فوتبال آسیا را از هر نظر تسخیر کرده ایم

به گزارش وبلاگ بهابادی، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می گوید، تیم ملی کشورش، فوتبال آسیا را از هر نظر تسخیر کرده است.

عزیزی خادم: تاریخ فوتبال آسیا را از هر نظر تسخیر کرده ایم

به گزارش ایسنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از پیروزی ملی پوشان مقابل امارات در رقابت های انتخابی جام دنیای 2022 قطر اظهار کرد: من این پیروزی مهم را تبریک می گویم. هفته گذشته صعودمان قطعی شد و امیدوارم روندمان در بازی های به جای مانده تدوام داشته باشد. ما به مدد الهی، تاریخ فوتبال آسیا را از هر نظر تسخیر کردیم. این با رحمت خدا شکل گرفته است. کادر فنی و بازیکنان عزیز تاریخ جدیدی در فوتبال آسیا بنا کردند. تیم ملی فوتبال ایران جزو رکورددار های بازی های رسمی بوده است و این نکته بسیار مهمی است. کار خیلی سخت می گردد و نباید توقع را بالا ببریم. رسانه ها باید فضا را ایجاد کنند. در جام دنیای بهترین های دنیا می آیند. در زمان به جای مانده، مهم ترین مساله، تدارک امکانات است. ما از شرایط سخت به لطف خدا و زحمات دوستان، به یک شرایط مطلوب رسیدیم اما نباید توقعات بالا برود. دولت قول هایی داده است که امکانات را فراهم کند. امیدوارم در این فضا مثل مسابقات انتخابی جام دنیای، بتوانیم شرایط مطلوبی را ایجاد کنیم و باعث دستاوردهای جدیدی شویم.

او ادامه داد: ما در اوایل هفته، دبیرخانه ستاد جام دنیای را بنا می کنیم. جام دنیای قطر به هر جهت برای ما فرق دارد. روابط تجاری که ما با کشور قطر داریم، شرایط را متفاوت می کند و ما از دستگاه های مختلف می خواهیم که کمک های لازم صورت بگیرد تا با یک برنامه ریزی درست و مناسب بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم. ما نمی توانیم خودمان را نسبت به برنامه ریزی های دیگر محروم کنیم. من فکر می کنم در اوایل هفته این ستاد ایجاد خواهد شد تا یک برنامه منسجم طراحی گردد. علاقه مندم همه شما را در دوحه ببینم.

عزیزی خادم درباره شرایط تیم ملی امید گفت: تیم ملی امید کار خودش را دارد انجام می دهد. ما در رقابت های آسیا میانه شرکت کردیم و به ازبکستان خواهیم رفت. این فدراسیون از این حیث متمایز است که استارت تیم ملی امید را برای المپیک پاریس از الان زده است که قبلا برای تیم ملی امید اینطور شکل نگرفته بود. امیدوارم تیم ملی امید شرایط خوبی به دست بیاورد. یک مقداری شرایط کرونا تاثیرگذار بود و ما هم مقداری درگیر بازی های ملی شدیم. امیدوارم شرایطی ایجاد گردد که برای تیم ملی امید هم فیفا دی وجود داشته باشد. ما خرداد ماه باید برای مرحله نهایی قهرمانی آسیا در ازبکستان برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که مهدی مهدوی کیا چه زمانی به ایران برمی گردد، گفت: امیدواریم ایشان طبق برنامه هایی که دارند، دوباره کار خود را شروع کنند. ما توافق خوبی با قطری ها داشتیم و امیدوارم اردوهای خود را در قطر برگزار کنیم. با توجه به اینکه ما به جام دنیای صعود کردیم و سریع ترین صعود را در آسیا رقم زدیم، امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را ایجاد کنیم. امیدوارم این پیروزی ها ادامه داشته باشد چون همه به این پیروزی ها عادت کردند.

منبع: فرارو

به "عزیزی خادم: تاریخ فوتبال آسیا را از هر نظر تسخیر کرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: تاریخ فوتبال آسیا را از هر نظر تسخیر کرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید