اختصاص 10 هزار میلیارد تسهیلات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گردشگری

به گزارش وبلاگ بهابادی، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، اختصاص 10 هزار میلیارد تسهیلات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گردشگری صورت گرفت.

اختصاص 10 هزار میلیارد تسهیلات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گردشگری

بهروز ندایی، مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه بازدید از پروژه های گردشگری شهرستان مشگین شهر گفت: در امسال برای تکمیل پروژه های گردشگری که بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، مبلغ 10 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی گفت: از این مبلغ سه هزار و 600 میلیارد ریال از محل تبصره 18و 2 هزار میلیارد ریال به وسیله صندوق توسعه ملی و مابقی از منابع داخلی بانک ها درنظر گرفته شده است.

ندایی اظهار امیدواری کرد که با تزریق این اعتبارات به پروژه های نیمه تمام طی امسال و سال آینده همه آنها تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام نمود: امسال برای نخستین بار در کشور کارآفرینان برتر حوزه گردشگری و صنایع دستی نیز انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی اضافه نمود: در سالهای گذشته فقط صنعتگران وزارت صمت و کشاورزان نمونه انتخاب میشدند ولی امسال با تصویب هیات دولت، کارآفرینان نمونه بخش گردشگری نیز انتخاب خواهند شد.

وی از ثبت نام 6 پروژه گردشگری و کارآفرین نمونه استان اردبیل در طرح انتخاب برتر اطلاع داد.

منبع: همگردی

به "اختصاص 10 هزار میلیارد تسهیلات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 10 هزار میلیارد تسهیلات برای تکمیل پروژه های نیمه تمام گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید