گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس با قیمت 1400 دلار معرفی گردید

به گزارش وبلاگ بهابادی، ساعاتی قبل ویوو از جدیدترین گوشی تاشو خود با نام ویوو X فولد پلاس رونمایی کرد که از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می برد. این چیپست نسبت به مدل معمولی خود 30 درصد انرژی کمتری مصرف می نماید و تا 10 درصد سرعت بیشتری ارائه می نماید. در ادامه به مشخصات این گوشی می پردازیم.

گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس با قیمت 1400 دلار معرفی گردید

این گوشی تاشو در کنار ارتقای چیپست، از باتری بهتری هم بهره می برد. به طور تعیین حالا به جای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی، شاهد استفاده از باتری 4730 میلی آمپر ساعتی هستیم. افزایش ظرفیت باتری در کنار استفاده از چیپست بهتر منجر به افزایش 2 ساعته عمر باتری برای تماشای ویدیو شده است.

سرعت شارژ این گوشی 80 وات است که برای مقایسه باید بگوییم نسل قبلی با شارژ 66 واتی راهی بازار شد. این یعنی در عرض فقط 35 دقیقه، باتری به طور کامل شارژ می گردد. سرعت شارژ بی سیم هم مانند نسل قبلی 50 وات است. در بخش داخلی شاهد نمایشگر 8 اینچی مبتنی بر پنل LTPO هستیم و به همین دلیل می تواند رفرش ریت بین 1 تا 120 هرتز را ارائه کند. در بخش بیرونی نمایشگر 6.53 اینچی تعبیه شده و هر دو پنل دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هستند.

لولای گوشی طوری طراحی و ساخته شده تا کاربران بتوانند گوشی را برای کارهایی مانند تماشای ویدیو و تماس های تصویری در زاویه های مختلفی قرار دهند. ضمناً ویوو اسپیکرها را هم بهینه سازی نموده که این کار منجر به بهبود کیفیت صدا شده است.

در پنل پشتی بار دیگری شاهد استفاده از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی هستیم که در کنار آن اولترا واید 48 مگاپیکسلی انجام وظیفه می نماید. بعلاوه باید به وجود یک دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو یک دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با زوم 5 برابری هم اشاره کنیم.

ویوو X فولد پلاس با قیمت پایه 1400 دلار راهی بازار چین می گردد که این مدل از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. کاربران چینی برای خرید مدل 12/512 گیگابایتی هم باید 1540 دلار بپردازند. به نظر می رسد این گوشی هم مانند نسل قبلی راهی بازارهای جهانی نخواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس با قیمت 1400 دلار معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو ویوو X فولد پلاس با قیمت 1400 دلار معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید