گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 عرضه شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 مجهز به اسنپدراگون 888، صفحه نمایش 7.8 اینچی OLED و ویژگی های مجذوب کننده دیگر پس از چین در بازار های دیگر هم عرضه می گردد.

گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 عرضه شد

به گزارش وبلاگ بهابادی، ماه گذشته، شرکت هواوی گوشی هوشمند تاشو Mate Xs 2 را در بازار چین عرضه کرد و اکنون، این برند بالاخره گوشی تاشوی شاخص خود را در بازار های جهانی معرفی نموده است. در ادامه به معرفی کامل این گوشی می پردازیم.

طراحی و نمایشگر

گوشی Huawei Mate Xs 2 دارای طراحی بال شاهین تاشو است. زمانی که این گوشی در حالت تاشو است با استفاده از ضامن بسته می ماند و پس از رها کردن ضامن با یاری لولای فنری خود باز می گردد. به علت داشتن نمایشگر تاشو به بیرون، گوشی Mate Xs 2 دارای صفحه نمایش بدون چین و چروک است که در بخش گوشی های هوشمند تاشو کمتر دیده می گردد.

بدنه این گوشی هوشمند از آلیاژ تیتانیوم درجه یک هوانوردی، فایبرگلاس فوق سبک و فولاد فوق سبک و فوق العاده قوی ساخته شده است. این گوشی با وجود داشتن بدنه محکم تنها 5.4 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن تنها 255 گرم است.

این دستگاه صفحه نمایش 6.5 اینچی در حالت تا شده را ارائه می دهد. این گوشی در صورت باز شدن به 7.8 اینچ افزایش می یابد. این دستگاه شاخص دارای یک پنل OLED با رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل در حالت باز شده و 2480 در 1176 پیکسل در حالت تا شده می باشد. نمایشگر گوشی هواوی Mate Xs 2 دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، کاهش نور 1440 هرتز و تراکم پیکسلی 424 پیکسل بر اینچ است. این صفحه نمایش بعلاوه طیف رنگی گسترده P3 را پوشش می دهد و یک لایه نوری نانو روی آن برای کاهش بازتاب ارائه می گردد.

مشخصات سخت افزاری

این گوشی هوشمند دارای یک تراشه اسنپدراگون 888 4G با پردازنده گرافیکی Adreno 660 است. این دستگاه در یک نسخه با پیکربندی ذخیره سازی 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد. گفتنی است که می توان حافظه را تا 256 گیگابایت با کارت حافظه نانو هوآوی افزایش داد.

گوشی Mate Xs 2 روی سیستم عامل EMUI 12 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد. این دستگاه دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی است که هواوی ادعا می نماید می تواند باتری را تنها در 30 دقیقه تا 90 درصد شارژ کند. برای کاهش دمای دستگاه، این گوشی دارای سیستم خنک کننده مایع گرافن است.

گوشی Mate Xs 2 بعلاوه از قلم هواوی M-Pen 2s Stylus پشتیبانی می نماید. این قلم دارای باتری 82 میلی آمپر ساعتی است که قادر به نوشتن مداوم به مدت 10 ساعت است و در صورت قرار داشتن در حالت Standby تا 40 روز شارژ نگه می دارد. این قلم برای اتصال از بلوتوث 5 استفاده می نماید.

از دیگر ویژگی های Mate Xs 2 می توان به وای فای سه باند، بلوتوث 5.2، NFC، GPS/AGPS/GLONASS/ Beidou/ NavIC، درگاه USB Type-C و پشتیبانی از هدفون به وسیله USB Type-C اشاره نمود. این دستگاه بعلاوه تمامی باند های استاندارد 2G، 3G و 4G را پوشش می دهد.

دوربین

این گوشی تاشو دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 دارای قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) و قابلیت زوم اپتیکال 3 برابری می گردد. پنل دوربین دارای سنسور فوکوس لیزری نیز می باشد. بعلاوه در پنل جلویی دستگاه یک دوربین 10.7 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 تعبیه شده است.

دوربین پشتی قادر به گرفتن عکس هایی با وضوح 8192 در 6144 پیکسل است و از فیلمبرداری فوق آهسته 1080 پیکسل (960 فریم بر ثانیه) پشتیبانی می نماید. شرکت هوآوی بعلاوه یک موتور اپتیکال XD بهبود یافته را معرفی نموده است که فناوری بازیابی تصویر مخصوص خود این شرکت است. این فناوری قادر به ثبت رنگ های واقعی و حذف انحرافات نوری است. به غیر از آن، دوربین این دستگاه چندین افکت مانند عکسبرداری هوشمند آینه ای، کادربندی همزمان با دو صفحه و حذف هوشمند اشیاء را ارائه می دهد.

قیمت

شرکت هواوی، گوشی هوشمند تاشو Mate Xs 2 را با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 1999 یورو در بازار اروپا عرضه می نماید. این گوشی در رنگ های مشکی، سفید و بنفش عرضه می گردد و از ماه ژوئن (خرداد-تیر) برای خرید در دسترس خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 عرضه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو هواوی Mate Xs 2 عرضه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید