کمالوند: سرنوشت لیگ یک با 9 امتیاز مس تغییر می نماید، کمیته اخلاق ورود کند، تیم ها باید در زمین نتیجه بگیرند

به گزارش وبلاگ بهابادی، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد از رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درخواست کرد دو پیروزی مس کرمان، بدون برگزاری بازی و یک برد این تیم برابر تیم خوشه طلایی را آنالیز کند.

کمالوند: سرنوشت لیگ یک با 9 امتیاز مس تغییر می نماید، کمیته اخلاق ورود کند، تیم ها باید در زمین نتیجه بگیرند

فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ بهابادی، درباره شرایط تیم خیبر خرم آباد در لیگ دسته اول فوتبال گفت: در شرایطی به خیبر آمدم که پنج ملاقات از نیم فصل دوم گذشته بود و نمی توانستیم بازیکنی جذب کنیم. خیبر فرایند بدی ندارد، اما مسائل حاشیه ای روی عملکرد ما تأثیر می گذارد. لیگ یک به مراحل حساس خود نزدیک شده است و باید از داوران باتجربه استفاده گردد. لطمه های زیادی از اشتباهات داوری خورده ایم و نتایج براساس همین اشتباهات تغییر کرد.

وی با اشاره به تصمیمات بحث برانگیز داوران علیه خیبر توضیح داد: گل سالم ما به خوشه طلایی را آفساید گرفتند و دو پنالتی محرزمان مقابل شمس آذر گرفته نشد. از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهش می کنم کاری نمایند نتایج براساس اشتباهات داوری رقم نخورد و هر تیمی که شایسته صعود است، به لیگ برتر برسد. تیمی چون ملوان که مدعی اصلی صعود محسوب می گردد، با بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه گرفته است.

سرمربی خیبر خرم آباد با بیان اینکه جای تیم های ریشه داری چون ملوان در لیگ برتر خالی است، با اشاره به امتیازات رقیب خیبر به وبلاگ بهابادی گفت: باید شرایطی رقم بخورد که تیم های دیگر هم در زمین و براساس توانایی های خود نتیجه بگیرند. حرف من این است که چرا مس کرمان باید با این شرایط 9 امتیاز بگیرد؟ چرا دو تیم برابر مس بازی نمی نمایند و یک تیم با بازیکنان رده جوانان خود به کرمان می رود.

اگر خیبر نیز این گونه نتیجه می گرفت، کسی عکس العمل نشان نمی داد؟، کمالوند ضمن بیان این جمله اعلام کرد: من این موضوع را به محمودزاده (مسئول برگزاری لیگ دسته اول) گفتم و باید با این موضوع برخورد گردد. این 9 امتیاز، سرنوشت جدول را تغییر می دهد و از اسدی مقدم (رئیس کمیته اخلاق) که یک قاضی عادل است، می خواهم به این موضوع ورود کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خیبر توانایی صعود به لیگ برتر را دارد یا خیر، بیان نمود: یک تیم برای صعود به لیگ برتر باید به صورت میانگین، چهار امتیاز از دو بازی کسب کند. از روزی که به خرم آباد آمدم، این امتیازات را گرفته ایم و تمام کوشش خود را برای صعود به لیگ برتر می کنیم. باید امتیازاتی را که در گذشته از دست داده ایم، جبران کنیم.

سرمربی خیبر خرم آباد در خصوص استراتژی این باشگاه برای ملاقات با مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بیان کرد: به هشت یا 9 بازیکن خیبر که از ابتدای فصل فشار زیادی روی آنها بوده است، استراحت می دهیم. من هم در خرم آباد می مانم تا تیم را به شیوه دیگری تمرین بدهم. شاید تمرینات اضافه و تخصصی برای این بازیکنان در نظر بگیریم. اکنون فرصتی مناسب است که مسائل هجومی و دفاعی خود را رفع کنیم. برای مسابقات جام حذفی بی انگیزه نیستیم و بازیکنان جوان ما باید نشان دهند فرقی با سایر نفرات ندارند.

کمالوند درباره ورود طرفدار به زمین در دو ملاقات خانگی اخیر خیبر و نقدها نسبت به میزبانی این تیم گفت: این موضوع به ما ارتباط ندارد و مسئولان برگزاری مسابقه و نیروی انتظامی باید بیشتر دقت نمایند. جیمی جامپ نمک فوتبال است و در جام جهانی هم وارد زمین می گردد. آیا کسی می گوید کشور میزبان جام جهانی میزبانی خوبی نداشت؟ هیئت فوتبال استان باید دور زمین تور ببندد و جلوی ورود طرفداران را بگیرد؟ این اتفاقات نمک فوتبال است و مسئولان برگزاری مسابقات باید مراقب باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کمالوند: سرنوشت لیگ یک با 9 امتیاز مس تغییر می نماید، کمیته اخلاق ورود کند، تیم ها باید در زمین نتیجه بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: سرنوشت لیگ یک با 9 امتیاز مس تغییر می نماید، کمیته اخلاق ورود کند، تیم ها باید در زمین نتیجه بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید