کسانى که در فکر ریاست طلبى هستند وارد میدان انتخابات نشوند، هشت سال فرصت سوزی را نمی توان یک شبه جبران کرد

به گزارش وبلاگ بهابادی، خبرگزاری خبرنگاران- نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه کسانى که در فکر ریاست طلبى و وزارت خواهى هستند وارد میدان انتخابات نشوند، گفت: انقلاب در شرایط امروز در همۀ سطوح جانباز احتیاج دارد

کسانى که در فکر ریاست طلبى هستند وارد میدان انتخابات نشوند، هشت سال فرصت سوزی را نمی توان یک شبه جبران کرد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ بهابادی به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سید مصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تحلیل شرایط کشور و الزامات دولت آینده، گفت: سال 1400 ضمن این که نویدهاى خوبى در بردارد، درایت و کوشش مضاعفى را طلب مى کند تا انشاءالله قرین موفقیت گردد.

وی با بیان اینکه در میان شروط موفقیت دو شرط ضروری است، توضیح داد: دولت آینده در عین ضرورت شناخت داشتن از شرایط حاکم بر کشور و فضاى بین المللى و لزوم تدوین برنامه مناسب براى چاره جویى مسائل موجود، باید هرچه دارد، از آبرو و توانایى و کاردانى و قدرت مشورت و انعطاف و دوراندیشى، همه را بکار گیرد و آماده باشد که اصلا قدر زحمات او را نشناسند و حتی آماج همه گونه ناسزایى بگردد و در یک کلام براى فداشدن مهیا گردد و نه براى کسب نام و نان.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، ادامه داد: اصلا کسانى که در فکر ارضاى شهوت ریاست طلبى و وزارت خواهى هستند وارد این میدان نشوند، زیرا چیزى نصیبشان نخواهد شد. انقلاب ما در شرایط امروز در همۀ سطوح جانباز احتیاج دارد.

میرسلیم، تاکید نمود: دولت آینده ابتدا باید با دقت خزانه را از دولت دوازدهم تحویل بگیرد و هر وزارتخانه وضع موجود خود را به طور دقیق گزارش دهد و با تأییدیۀ دیوان محاسبات تحویل وزیر آینده بدهد.

وی گفت: اگر نقطۀ آغاز کار دولت آینده روشن نباشد هیج گاه نخواهد توانست از عملکرد خود دفاع کند. اینها غیر از کلیاتى است که همه مى دانند و برای آنها باید در فکر راه چاره فوری بود، یعنى، سقوط بى سابقه ارزش پول ملى و رشد فاجعه بار نقدینگى و تورم فلج کننده و فروپاشى بازار سهام و اوراق بهادار و بى اعتمادى مردم به آن و خصوصا خطر جدى کسر بودجه معتنابه به دلیل واهى بودن بسیارى از درآمدهاى منظور شده در قانون بودجه.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: دولت آینده خواب و خوراک نخواهد داشت، وقت سرخاراندن هم نخواهد یافت، در شرائط انقباضى، خروج از رکود و رونق دادن به اشتغال مولد و برطرف موانع کسب و کار و پاسخگویى به توقعات و مطالبات رو به افزایش و برحقّ مردمى و بریدن دست مفسدان و ریشه کنى فرآیندهاى فسادزا، از پس هر کسى بر نمى آید؛ هزار نکته غیر از حُسن مى باید!

میرسلیم به نقش مردم و همکاری آنها با دولت اشاره نمود و گفت: همراهى مردم با دولت و فرصت دادن به دولت براى اقدام به ترتیب اولویت و اعتماد کردن به اقدامات ضربتى و اضطرارى ، که ممکن است چند ماه دیگر صبر و تحمل احتیاج داشته باشد تا تمام آثار مثبت و امید بخش خود را ظاهر کند.

وی ادامه داد: عدم توجه به لزوم مراعات اولویتها و به ضرورت اقدامات سنجیده باعث اتلاف بیت المال و در نهایت نارضایتى بیشتر خواهد شد. مردم مظلوم و شریف ما باید توجه داشته باشند که هشت سال آزگار فرصت سوزى را یک شبه نمى توان جبران کرد و هرکس چنان توقعى را دامن زند، خیانت به مردم نموده است.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ابراز امیداوری کرد که این گره پیچیده را ان شاءالله مى توان باز کرد اما با سرانگشت درایت و پایمردى و شکیبایى و همدلی. البته ما در مجلس سعى مى کنیم راه آینده را تا آنجا که مى توانیم و در اختیارمان است ، هموار کنیم که دوران گذار هرچه زودتر و با نتیجۀ مثبت به نفع مردم ، خصوصا گروههاى آسیب پذیر ، سپرى گردد. تمام اینها منوط به آن است که انتخاب آینده درست انجام گیرد و اشتباهات گذشته تکرار نگردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کسانى که در فکر ریاست طلبى هستند وارد میدان انتخابات نشوند، هشت سال فرصت سوزی را نمی توان یک شبه جبران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسانى که در فکر ریاست طلبى هستند وارد میدان انتخابات نشوند، هشت سال فرصت سوزی را نمی توان یک شبه جبران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید