کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن های مایع و نباتی

به گزارش وبلاگ بهابادی، معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت از کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن مایع و نباتی در سراسر کشور اطلاع داد.

کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن های مایع و نباتی

به گزارش تسنیم، مهدی برادران امروز با حضور در کارخانه نازگل کرمانشاه از دستور وزارت صمت برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی در بازار اطلاع داد و گفت: اگرچه این دستورالعمل صبح امروز ابلاغ شده و از شنبه هشتم مرداد برای تمام کارخانجات روغن کشور لازم الاجرا است اما کارخانه نازگل کرمانشاه به عنوان اولین کارخانه کشور از همین حالا تغییر قیمت را بر روی محصولات شروع کرد.

وی مطرح نمود: این کاهش قیمت برای انواع روغن های مایع و نباتی بین 10 تا 25 درصد است.

معاون وزیر صمت گفت: این کاهش اولیه است و در مراحل بعدی باز هم کاهش قیمت اعمال می گردد. این کاهش قیمت در پی برنامه دولت برای کاهش تعرفه واردات مواد اولیه مورد احتیاج کارخانجات روغن اعمال می گردد.

وی هدف از این کار را حمایت از مردم و مصرف نمایندگان خاطرنشان کرد و گفت: همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت هستند و با هر واحدی که از این دستورالعمل پیروی نکند برخورد خواهد شد.

برادران درباره روغن های فعلی موجود در بازار با قیمت قدیم نیز گفت: قرار است برای این روغن ها نیز تخفیفات در نظر گرفته گردد.

وی از پیگیری جدی برای آزادسازی صادرات روغن هم اطلاع داد و اضافه کرد: با حذف ارز ترجیحی نگرانی بابت صادرات روغنی که مواد اولیه آن یارانه ای بود نیست.

معاون وزیر صمت معتقد است صادرات روغن علاوه بر پوشش بازارهای خارجی، می تواند با تأمین سود مورد احتیاج صنایع روغن به رقابتی شدن آنها در داخل هم یاری نمایند.

منبع: فرارو

به "کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن های مایع و نباتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 10 تا 25 درصدی قیمت روغن های مایع و نباتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید