پیست اسکی دبی؛ جاذبه ای که گردشگران را متحیر می نماید!

به گزارش وبلاگ بهابادی، همه ما دبی را آب و هوای گرمش می شناسیم. در واقع، بیشتر کسانی که در صدد سفر به این شهر هستند، همیشه پیش از خرید بلیط هواپیما دبی، نگاهی به شرایط جوی آن می اندازند تا مبادا در طول سفرشان اذیت شوند. حال در چنین آب و هوایی، تصور انجام ورزش اسکی روی یخ تقریبا به یک رویای محال می ماند. اما دبی شهر شگفتی هاست؛ شهر برآورده کردن رویاها و آرزوها.

پیست اسکی دبی؛ جاذبه ای که گردشگران را متحیر می نماید!

به همین دلیل است که این شهر، پیست اسکی بسیار زیبا و مفرحی به نام پیست اسکی دبی را مهیا نموده تا به رویای بسیاری از مسافران و مهمانانش رنگ واقعیت ببخشد. این مکان سرپوشیده که جزو بهترین پیست های اسکی دنیا است شما را کاملا حیرت زده خواهد نمود.

چرا بازدید از پیست اسکی دبی پیشنهاد می گردد؟

پیست اسکی دبی یکی از بهترین و متفاوت ترین مراکز تفریحی در خاورمیانه برای تمامی اقشار از جمله خانواده ها است.

این پیست اسکی نسبت به پیست های طبیعی از امنیت بسیار بالاتری برخوردار است.

چنانچه هیچ آشنایی قبلی با ورزش اسکی نداشته باشید، مربیان پیست اسکی دبی شما را در امر یادگیری این ورزش یاری خواهند کرد.

تاریخچه پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی با مساحت 22500 متر مربع در ماه نوامبر سال 2005 میلادی احداث شد. طراحی این پیست اسکی سرپوشیده و شگفت انگیز بر عهده شرکت آمریکایی ثینک ول گروپ بود. شرکتی که با ساخت محیطی فوق العاده پیشرفته و زیبا، در همین مدت کوتاه نام پیست اسکی دبی را در سرتاسر دنیا بر روی زبان ها انداخت. جالب است بدانید که پیست اسکی دبی در سال 2007 پیروز به کسب جایزه ای از طرف انجمن سرگرمی های موضوعی دنیا شد.

تفریحات در پیست اسکی دبی

با توجه به امکانات مختلفی که پیست اسکی دبی در خود جای داده است، تقریبا بیشتر ورزش های برفی را می توان در این پیست اسکی تجربه کرد. غیر از اسکی کردن که برجسته ترین ورزش این پیست به شمار می رود، علاقه مندان می توانند از انجام ورزش اسنوبرد، گردش در پارک برفی به مساحت 3 هزار متر مربع، تماشای تئاتر سه بعدی، سورتمه سواری، سرسره سواری و شوت اسنوبال نیز در Ski Dubai لذت ببرند. البته از خوردن غذاها و نوشیدنی های خوش طعم در پیست اسکی دبی نیز نباید غافل شد.

ناگفته هایی درباره پیست اسکی دبی

پیست اسکی دبی، ایده سرما در گرما را به بهترین شکل ممکن عملی نموده است. در این پیست حدود 6 هزار تن برف وجود دارد که با روش های علمی بسیار پیشرفته، عجیب و باورنکردنی نگهداری می گردد. سیستم خنک کننده پیست اسکی دبی با استفاده از برف پاش های میکروسکپی قطرات ریز آب را در هوا پخش می نماید تا آنها همزمان با رسیدنش به زمین یخ بزنند و برف ها را مثل همواره، سفید و خالص نگه دارند. جالب است بدانید که پیست اسکی دبی 5 راستا سراشیبی اسکی را در خود جای داده که طول آنها به 400 متر می رسد. البته اگر نگران اسکی کردن هستید و فکر می کنید که در این کار هیچ تبحری ندارید، بهتر است بدانید که پیست اسکی دبی مربیان بسیار زبده و برجسته ای را استخدام نموده تا به بهترین شکل اسکی کردن را به افراد مبتدی آموزش دهند.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید از پیست اسکی دبی چه قدر است؟

برای ورود به پیست اسکی دبی شما باید هزینه اندکی پرداخت کنید. سپس با توجه به مکانی که قصد انجام ورزش در آنجا دارید، هزینه خاصی از شما دریافت خواهد شد. به طور کلی پس از پرداخت هزینه ها، شما می توانید 3 تا 4 ساعت از زمان سفر خودتان به شهر دبی را با انجام ورزش های مفرح و جذاب در پیست اسکی دبی سپری نمایید.

فصل مناسب برای بازدید از پیست اسکی دبی چه زمانی است؟

پیست اسکی دبی مکانی است که در تمام طول سال هوای یکسانی دارد و آماده ارائه خدمات خود به ورزشکاران است. اما برای خرید بلیط هواپیما بهتر است بدانید از آنجایی که دمای هوای دبی در فصل تابستان تا مرز 50 درجه سانتی گراد پیش می رود، بهتر است برای جلوگیری از شوکه شدن بدنتان تحت تاثیر هوای گرم و سرد، فصل زمستان را برای سفر خودتان انتخاب نمایید.

چگونه به پیست اسکی دبی برویم؟

استفاده از تاکسی بهترین گزینه برای دسترسی به پیست اسکی دبی است. کافیست در این شهر نام پیست اسکی دبی را به راننده ذکر کنید تا وی در مدت زمان کوتاهی شما را به محل مورد نظرتان برساند. همچنین در صورت استفاده از مترو، شما باید در ایستگاه مرکز خرید امارات پیاده شوید تا با چند قدم پیاده روی بتوانید خودتان را به پیست اسکی دبی برسانید.

در نزدیکی پیست اسکی دبی از چه جاهای دیدنی دیگری می توان بازدید کرد؟

مرکز خرید امارات: 1 دقیقه با خودرو

گالری هنر الجابر: 2 دقیقه با خودرو

پارک طلا و الماس: 6 دقیقه با خودرو

چه هتل هایی در نزدیکی پیست اسکی دبی برای اقامت وجود دارد؟

هتل کمپینسکی: 6 دقیقه با خودرو

هتل هالیدی این: 7 دقیقه با خودرو

هتل گرند میلینیوم: 7 دقیقه با خودرو

هتل هیلتون گاردن: 8 دقیقه با خودرو

هتل نووتل: 10 دقیقه با خودرو

چه رستوران ها و غذاخوری هایی نزدیک به پیست اسکی دبی هستند؟

کافه رستوران سنترال: 4 دقیقه با خودرو

رستوران دین تای فونگ: 7 دقیقه با خودرو

رستوران هاشمی: 9 دقیقه با خودرو

رستوران مسدر فیش: 10 دقیقه با خودرو

رستوران لاموش: 11 دقیقه با خودرو

منبع: گردشبان

به "پیست اسکی دبی؛ جاذبه ای که گردشگران را متحیر می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیست اسکی دبی؛ جاذبه ای که گردشگران را متحیر می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید