هویج خام گرفتگی عضلانی دوره قاعدگی را تسکین می دهد

به گزارش وبلاگ بهابادی، خوردن هویج خام یک هفته قبل از قاعدگی می تواند به پریودهای رنج آور سرانجام دهد.

هویج خام گرفتگی عضلانی دوره قاعدگی را تسکین می دهد

درد قاعدگی (پریود) تقریبا گریبانگیر نیمی از جمعیت دنیا است و شدت آن ممکن است از ناراحتی خفیف و پس زمینه ای تا گرفتگی های عضلانی فلج نماینده شکم متفاوت باشد.

با وجود این، همچنان انتظار داریم که این روزها را به روال عادی سپری کنیم.

اگرچه بسیاری از مردم سراغ مسکن ها می فرایند، اما وابستگی به ایبوپروفن یا آسپرین در هر ماه به مدت یک هفته همواره گزینه مورد علاقه ای نیست و باعث می گردد افراد در پی درمان های جایگزین برای فرونشاندن گرفتگی عضلات باشند.

درد قاعدگی معمولا با آغاز خونریزی آغاز می گردد و به طور میانه بین 48 تا 72 ساعت طول می کشد. اگرچه بدترین حالت گرفتگی عضلات وقتی است که خونریزی در شدیدترین شرایط باشد، اما ممکن است این دردها در مدت زمانی ناخوشایند در چند روز قبل از آغاز قاعدگی رخ دهد - و در این مرحله است که فرضیه سبزی های خام مطرح می گردد.

ویرجینیا گرولر در تیک تاک هوادار فواید خوردن هویج خام ساده یک هفته قبل از آغاز دوره قاعدگی است و با همین ترفند ساده برنامه غذایی، به استقبال قاعدگی های رنج آور رفته است.

گرولر در ویدیویی که در رسانه های اجتماعی منتشر شد و بسیار مورد توجه نهاده شد - و در آن خود را مربی سلامتی کل نگر (هولستیک یا سلامتی کل نگر که بر همه جنبه های زندگی انسان از جمله اجتماعی، روانی و فیزیکی تاکید دارد) و هورمونی توصیف می نماید - در پی نمایندگانش گفت که این ترفند دردهای قاعدگی اش را خیلی بهتر نموده است.

در واقع، این خانم تاجر هویج گاز زدن را یک قدم جلوتر می برد و می گوید اکنون مراقب است که هر روز سبزی های خام بخورد تا خیالش راحت گردد قاعدگی راحت تری دارد.

این ویدیو پس از به دست آوردن بیش از 924 هزار بازدید و افزایش تعداد دنبال نمایندگان گرولر تا حدود 12 هزار نفر، او را به یکی از اعضای تالار مشاهیر هلث تاک (Healthtok) ارتقا داد.

او در این ویدیوی کوتاه شرح می دهد که چگونه قبل از این که خودش آن را امتحان کند، ویدیویی پیدا نموده که در آن توصیه هایی در خصوص چگونگی کاهش درد قاعدگی وجود داشته است.

گرولر سپس ادعا می نماید که خوردن هویج خام یک هفته قبل از آغاز دوره قاعدگی به شما یاری می نماید استروژن اضافی را سم زدایی کنید.

در زیرنویس این ویدیوی کوتاه، کنار یک صورتک آتشین چنین نوشته شده است: غذا دارو است.

او در متنی که روی این ویدیو قرار داشت، نوشت: نقطه نظر: شما دوران قاعدگی رنج آوری دارید، اما بعد این ویدیو را می بینید که چگونه خوردن هویج در هفته قبل از قاعدگی می تواند به شما یاری کند استروژن اضافی را سم زدایی کنید، به این ترتیب حالا هر روز هویج خام می خورید و گرفتگی عضلات هنگام قاعدگی تان خیلی بهتر می گردد.

این ویدیو در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد و خیلی ها در بخش نظرها به نفع روش هویج خام گرولر گواهی دادند.

یکی از آن ها نوشت: بله از شر استروژن اضافی خلاص می گردد [به همین شکل در متن آمده است] من از زمانی که [هویج] و سبزی های چلیپایی (از تیره کلم) استفاده کردم، متوجه تفاوت بزرگی در نشانه ها شدم.

دیگران ترفندهای ثانویه ای را برای یاری به تقویت اثر هویج ارائه نموده اند و دومین نفر چنین نظر داده بود: بیشترین غلظت ماده شیمیایی که استروژن را کاهش می دهد درست زیر پوست هویج است، بنابراین، در صورت امکان فقط هویج را خوب بسابید و پوستش را بخورید.

یکی دیگر پیشنهاد نموده بود: دخترها!!! یک هویج و یک سیب را رنده کنید و یک قاشق چای خوری شکر اضافه کنید، تنها راهی که می توانم هویج خام بخورم این است که طعم دسر داشته باشد.

افراد دیگری که از هویج خام بیزار بودند از گرولر پرسیده بودند که آیا شکل پخته شده آن ممکن است فایده مشابهی داشته باشد. مربی این تغییر روش را رد کرد، اما اشاره نمود که چغندر پخته می تواند همانند یک جایگزین مناسب عمل کند.

کاملا ثابت شده است که یک منبع خوب از منیزیم می تواند به رهاسازی ماهیچه ها و در نتیجه کاهش گرفتگی عضلانی یاری کند، در حالی که ویتامین کا (K) می تواند به جلوگیری از خونریزی بیش از حد یاری کند - و هویج منبع خوبی برای هر دوی آن ها است و شاید ترفند گرولر هم ریشه در همین داشته باشد.

بعلاوه شایان ذکر است که کلسیم اثری مشابه منیزیم دارد و می گویند برنامه غذایی سرشار از سبزی ها برگ دار مانند اسفناج و کلم پیچ سطح هر دو را افزایش می دهد. آن ها بعلاوه مانند مدر عمل می نمایند و به تسکین نفخ یاری می نمایند.

منبع: فوت و فن / independentpersian.com

به "هویج خام گرفتگی عضلانی دوره قاعدگی را تسکین می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هویج خام گرفتگی عضلانی دوره قاعدگی را تسکین می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید