نفس راحت بارسلونا بعد از جدایی گریزمان

به گزارش وبلاگ بهابادی، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال اتلتیکومادرید در صورت ماندن در بارسلونا فشار اقتصادی مضاعفی را به این باشگاه تحمیل کرد.

نفس راحت بارسلونا بعد از جدایی گریزمان

به گزارش وبلاگ بهابادی، قرض دادن آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید اگرچه با توجه به 130 میلیون یورویی که بارسلونا برای خریدش به این تیم پرداخت ضرری عظیم محسوب می شود اما به نوعی برای باشگاه کاتالان حکم جلوگیری از ضرر بیشتر بود.

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، گریزمان که با قراردادی قرضی دارای بند خرید قطعی 40 میلیون یورویی به اتلتیکومادرید برمی شود، در صورتی که تا خاتمه قرارداد 5 ساله اش در بارسلونا می ماند رقمی بالغ بر 95 میلیون یورو آن هم بدون احتساب پاداش ها از کاتالان ها گرفته بود.

او که در سال اول قراردادش 17 میلیون یورو و در سال دوم 18 میلیون یوروی دیگر حقوق گرفت. حقوق گریزمان در بارسلونا در فصل جاری به 19 میلیون یورو، در فصل بعد به 20 میلیون یورو و در فصل آخر قراردادش به 21 میلیون یورو افزایش پیدا می کرد. به این ترتیب بارسلونا در صورتی که خوش شانس باشد و اتلتیکومادرید حاضر به خرید قطعی مهاجم فرانسوی باشد، حداقل از پرداخت 60 میلیون یورو حقوق خالص به گریزمان معاف می شود. با احتساب 10 میلیون یورویی که بابت یک فصل قرض دادن گریزمان به روخی بلانکو و 40 میلیون یوروی دیگری که از قطعی شدن قرارداد این بازیکن عاید بارسا می شود، در حقیقت باشگاه کاتالان 110 میلیون یورو برای خودش پس انداز خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نفس راحت بارسلونا بعد از جدایی گریزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس راحت بارسلونا بعد از جدایی گریزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید